• ...en het spel is Kolonisten van Catan! Nu het kerst is, spelen we hier thuis weer allemaal spelletjes: Monopoly, Risk... en Kolonisten van Catan! En nu heet ik dus naar het beroemde eiland! Bye bye Bingeling.

    ChandlerBing -> Catan

    Spelen jullie ook graag spelletjes? En zo ja, wat voor?

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 10:34 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ah, bordspellen zijn zo leuk. Monopoly, Levensweg, Stratego, Trivial Persuit en nog zoveel meer.

    Leuke username trouwens (:

    [ bericht aangepast op 26 dec 2014 - 0:26 ]


    16 - 09 - '17

    Leuke username! Ik heb vandaag/vanavond Kolonisten van Catan (de Lage Landen) gespeeld en maar liefst drie keer verloren.

    Welke versie heb jij en hoe spelen jullie het?


    Physics is awesome

    Ticket to Ride! Heb zelf nog Koehandel meegenomen. Catan is ook erg leuk of Carcasonne, Trivia. Eigenlijk heel veel wel. :v


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meestal spelen wij ook monopoly op eerste kerstdag, alleen dit jaar niet helaas :(
    Ik ben ook dol op spelletjes.

    Haha, mijn username is Chandler, dus ik was even in de war! Maar leuke naam, kolonisten van Catan is echt een tof spel!


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Beckmann schreef:
    Leuke username! Ik heb vandaag/vanavond Kolonisten van Catan (de Lage Landen) gespeeld en maar liefst drie keer verloren.

    Welke versie heb jij en hoe spelen jullie het?


    Wij hebben de 'gewone' versie (de rode, bekendste) maar dan met uitbreidingssets. Zeevaarders, Steden en Ridders en we hebben er nog één waar ik de naam steeds van vergeet haha. Lage Landen heb ik heel vaak in de winkel zien liggen, maar ik heb hem nog nooit gedaan :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Aah! Awesome! Ik houd van dat spel! Altijd zo leuk --vooral als je broer niet mee doet, jou gaat helpen en jij wint ;x-
    Toffe username!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cluedo!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Catan schreef:
    (...)

    Wij hebben de 'gewone' versie (de rode, bekendste) maar dan met uitbreidingssets. Zeevaarders, Steden en Ridders en we hebben er nog één waar ik de naam steeds van vergeet haha. Lage Landen heb ik heel vaak in de winkel zien liggen, maar ik heb hem nog nooit gedaan :')


    Wat leuk al die uitbreidingssets, volgens heb ik thuis alleen het uitbreidingspakket met vissen.

    Lage landen is Nederland en België met vissen en monumenten in bepaalde steden. Bekende steden van Nederland en België. Je kan geen steden bouwen, maar dus monumenten alleen leveren die geen grondstoffen op. Je krijgt een soort van cadeautje als je een monument koopt.

    Ik vind het wel heel gaaf dat jij ook Catan speelt.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Wat leuk al die uitbreidingssets, volgens heb ik thuis alleen het uitbreidingspakket met vissen.

    Lage landen is Nederland en België met vissen en monumenten in bepaalde steden. Bekende steden van Nederland en België. Je kan geen steden bouwen, maar dus monumenten alleen leveren die geen grondstoffen op. Je krijgt een soort van cadeautje als je een monument koopt.

    Ik vind het wel heel gaaf dat jij ook Catan speelt.


    Dan zal het spel vast wel wat anders werken! Speel je de gewone versie ook?
    Wij hebben hier ook nog het kaartspel en het dobbelspel (:


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik speel ook wel eens Colonisten van Catan, leuk spel! :3


    26 - 02 - '16