• Hallo Quizlettertjes,

    het jaar is alweer bijna ten einde
    zoals altijd heb je dan goede voornemens die je probeert vol te houden maar eind januari (van het nieuwe jaar) is het al in duigen gevallen...

    wat zijn jouw voornemens van het nieuwe jaar die je echt echt echt wil volhouden ??

    dit zijn de mijne in ieder geval:

    - paar kilo afvallen
    - meer op Quizlet zitten
    - iets meer aan lichaams-beweging doen
    - gezonder eten
    - op tijd eten (ochtend-middag-avond)
    - sparen, al is het maar een klein bedrag per maand
    - contacten beter onderhouden



    en jij ?
    wat zijn jouw goede voornemens ??

    ik wens je hierbij alvast een heel goed 2015 toe !!


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    [list]
    [*]Gezonder leven
    [*]Meer doen voor school
    [*]Meer orde behouden
    [*]Verhaal schrijven
    [/list]

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 15:12 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Mijn opleiding halen, een andere baan zoeken en overwegen of ik toch niet nog niveau 4 wil doen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    - Overgaan naar het derde en tevens laatste jaar van mijn opleiding;
    - Meer afspreken met mijn vrienden van de club.

    Dat zijn de enige voornemens waar ik op het moment op kom.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Well, aangezien ik mijn enige voornemen van vorig jaar gehaald heb, ga ik nog maar eens een poging wagen met een paar voornemens, hahaha.

    Goed in 2015 wil ik:
    - Gezonder leven, blijven hardlopen, wat afvallen, zulke dingen.
    - Mijn tweede boek afschrijven.

    Dat is wel weer genoeg.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Well, aangezien ik mijn enige voornemen van vorig jaar gehaald heb, ga ik nog maar eens een poging wagen met een paar voornemens, hahaha.

    Goed in 2015 wil ik:
    - Gezonder leven, blijven hardlopen, wat afvallen, zulke dingen.
    - Mijn tweede boek afschrijven.

    Dat is wel weer genoeg.


    Jij bent echt de eerste waarvan ik ooit in mijn leven heb gehoord dat een voornemen niet voor februari al het raam uitgesmeten was. :') Wat was je voornemen voor 2014, als ik vragen mag? ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik weet een goed voornemen, bedenk ik me net. Hopelijk lukt het:

    Ik ga volhouden positief te blijven en mijn medicijnen tot stoppen toe af te bouwen.


    26 - 02 - '16

    Wiarda schreef:
    (...)

    Jij bent echt de eerste waarvan ik ooit in mijn leven heb gehoord dat een voornemen niet voor februari al het raam uitgesmeten was. :') Wat was je voornemen voor 2014, als ik vragen mag? ^^


    Mijn eerste boek schrijven. ;x En dan ook echt helemaal afschrijven, aangezien zoiets me nog nooit gelukt was.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn eerste boek schrijven. ;x En dan ook echt helemaal afschrijven, aangezien zoiets me nog nooit gelukt was.

    Oja! Dat topic kan ik me nog wel herinneren, inderdaad. Nog steeds mad respect daarvoor. 8D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Niets, want ik kan me er nooit aanhouden, haha.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Ik hoor conflict. :')

    Ik hoor momenteel een bijdehante stem in mijn hoofd. -.-


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Wiarda schreef:
    - Vijf kilo afvallen
    - Suikerbloesems afschrijven
    - Iedere maand minstens één gedicht schrijven
    - Lekkere en gezonde dingen vinden die ik mag hebben (ondanks mijn 1028532 allergieën)
    - Brieven schrijven! Ik weet nog niet hoe of wat, maar dat lijkt me zo leuk. Misschien met mensen op Quizlet of zo. x)
    - O, en minder ziek zijn. Dit jaar ben ik volgens mij in totaal meer dan twee maanden ziek geweest. :x


    Artanis schreef:
    - mijn diploma halen
    - mijn verhaal afschrijven
    - mijn Quizletverhalen afwerken :'D
    - elke dag iets van sport doen
    - elke week minstens één brief aan iemand schrijven



    Brievenschrijfclub much, haha.

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 17:20 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Assassin schreef:
    (...)

    Mijn eerste boek schrijven. ;x En dan ook echt helemaal afschrijven, aangezien zoiets me nog nooit gelukt was.
    Dat heb ik precies helemaal gemist.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    - Gezonder eten
    - Sporten
    - Bachelor halen

    Dat derde gaat hopelijk wel lukken, die eerste twee zijn elk jaar weer een voornemen.


    I am an idiot, I move.