• Heyy! Ik zoek een cover en trailer voor mijn nieuwe Fantasy story, nog zonder naam. Waarschijnlijk heet het "Gezocht", "De Ogen van een Dode" of "Scherven".

    Bij het eenzame meisje Vyra Purpose is een nieuwe jongen, Cleave, op school gekomen. Alle meisjes vinden hem leuk, maar de jongens en Vyra vinden hem maar niks. Niet dat Claeve al die aandacht leuk vindt. Hij doet er alles voor de menigte van zich af te schudden, maar dat lukt hem niet. Vyra vertrouwt hem niet. En al helemaal niet als hij haar blijkt te zoeken om zijn, Magische, wereld te redden.


    Als je een trailer wil maken, is een echt filmpje met bewegende beelden natuurlijk het leukst. Maar als je alleen plaatjes achter elkaar kan afspelen, is het ook goed. Het liefst heb ik dat er eerst een meisje van ongeveer 16 jaar (Uiterlijk maakt niet uit, maar een beroemd iemand pakken is natuurlijk handig, dan kan je het gezicht vaker gebruiken) spiegelscherven met haar handen bij elkaar veegt. Ook wil ik haar rennend in beeld hebben, waar maakt niet echt uit. Lichtflitsen zijn natuurlijk ook leuk. Maar als je zoiets niet kan vinden, iets in die richting. Als achtergrondliedje is Never forget van het Eurovision wel geschikt.

    Voor de cover een meisje van ongeveer zestien, haar uiterlijk maakt nog even niks uit. Een oog of scherven zou er ook goed bij passen. Ik vind de kaft van Iron Fey erg mooi, dus misschien iets wat er een beetje op lijkt. De sfeer? Mysterieus, duister, maar ergens wel mooi.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2014 - 15:03 ]


    obsessive rage

    Ik heb weinig kans tegen de rest, maar proberen kan geen kwaad :)


    http://www.quizlet.nl/images/2015/02/ftdxhdassbmqcsnf.jpg


    “The worst part about dying is that you’re all alone in it, no matter how many people die also.”

    Ik wil vanavond of morgen nog wel iets proberen? (:


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    Ik wil vanavond of morgen nog wel iets proberen? (:


    Dankjewel. (:


    obsessive rage

    DestinyMoon schreef:
    Ik heb weinig kans tegen de rest, maar proberen kan geen kwaad :)


    http://www.quizlet.nl/images/2015/02/ftdxhdassbmqcsnf.jpg


    Fijn dat je het toch probeert! Komen Meestal heel mooie dingen uit (:


    obsessive rage

    Hey, ik wil wel een trailer maken, maar hoe zie je die scherven precies? Want van scherven opzich kan ik wel aan beelden geraken, maar mijn filmkennis te klein om eentje te vinden waarin een meisje scherven bijeenraapt ;)

    Maldred schreef:
    Hey, ik wil wel een trailer maken, maar hoe zie je die scherven precies? Want van scherven opzich kan ik wel aan beelden geraken, maar mijn filmkennis te klein om eentje te vinden waarin een meisje scherven bijeenraapt ;)


    Geen idee, er mag ook een raam kapot gaan ofzo.


    obsessive rage