• Mijn beugel is er al meer dan een maand uit, maar helaas moet ik nog naar de ortho. Nu was ik dus helemaal vergeten dat ik gisterochtend een afspraak had voor controle. Ik had vandaag gebeld en mijn excuses aangeboden, maar wat blijkt er nou: Mijn afspraak stond niet in het systeem :Y). De assistente geloofde me eerst niet en dacht dat ik een foutje had gemaakt. Ik heb een scan kaartje met datum en tijd en daar stond echt 12 januari 9:30 op. Er is dus iets fout gegaan.
    Dat is eigenlijk best raar, want mijn eerste afspraak - die ik niet zelf had gemaakt, maar een assistente- stond voor een week geleden en die had ik verzet naar gister. Er stond in het systeem dat ik nog een afspraak moest maken.
    De assistente had gezegd als ik het niet vergeten was, dat ik gister voor niets er naartoe zou zijn gegaan. Ik krijg ook geen rekening binnen, dat is ook wel fijn.
    Ik heb nu een nieuwe afspraak gemaakt en hopelijk gaat het dit keer wel goed :'D.
    Om dit topic nuttig te houden: Hebben jullie ook geluk bij een ongeluk gehad of problemen met de ortho?

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 19:43 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Problemen bij de ortho, genoeg. Het kwam vaak voor dat ik drie kwartier later dan normaal aan de beurt was, of dat ze iemand anders in de wachtkamer gewoon hadden overgeslagen... Ze planden het allemaal niet zo goed bij ons.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Problemen bij de ortho, genoeg. Het kwam vaak voor dat ik drie kwartier later dan normaal aan de beurt was, of dat ze iemand anders in de wachtkamer gewoon hadden overgeslagen... Ze planden het allemaal niet zo goed bij ons.

    Ik heb ook een hele waslijst aan klachten, maar gelukkig geen drie kwartier uitlopen :'D. Het langste wat ik heb meegemaakt is een half uur


    Seasons will change, but I shall remain

    HAHAHAHAA, die is echt leuk bedacht!!
    I don't know. (x


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Oh, wel fijn dat je nu geen boete hebt :)


    Ik loop momenteel rond met krukken vanwege iets met mijn knie wat nu voor 50% duidelijk is wat het is, maar nu hoef ik in ieder geval niet door de regen voor slechts 1 of 2 toetsen (toetsweek) naar school te fietsen, want ik ga lekker met de auto haha. Maar verder is het wel ontzettend irritant.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Niet met de ortho, maar vanochtend fietste ik bijna tegen de auto van de ouders van mijn not-so-called-crush :')


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."