• TWINTOWN.



    It's double the giggles,
    and double the grins,
    and double the trouble,
    if you're blessed with twins.


    ‘Mevrouw Lade, u heeft een knappe jongen en een prachtige meid,’ kondigde de zuster aan terwijl ze de jonge moeder haar kinderen aangaf.
    De kersverse moeder droeg een brede glimlach op haar gezicht, ondanks dat ze natuurlijk al wist dat ze een tweeling zou krijgen – en dat ze gezond zouden zijn. Alles klopte, zoals het dat al dertig jaar deed.


    In Brookmouth – al noemt het volk dat er woont het Twintown, Virginia is al zo’n dertig jaar iets vreemds aan de gang dat inmiddels een normaliteit lijkt te zijn. Er worden enkel eeneiige tweelingen geboren, en dan ook echt niets daarbuiten. Zo gaat het al dertig jaar, en er is nog geen excentriekeling geweest die één kind, of drie kinderen wist te produceren.
    Ondertussen zijn de oudsten tweelingen al dertig jaar, en de jongste zijn zojuist geboren, er lopen alle leeftijden tussendoor. Niemand lijkt er echter meer naar om te kijken, er wordt namelijk gesproken over God, en hoe hij dit stadje nieuw leven in wilde blazen – aangezien de vergrijzing toe leek te nemen. Er wordt dan ook van de tweelingen verwacht dat zij iedere zondag naar de kerk gaan om te bidden tot de Godin van de vruchtbaarheid.


    Rollen.
    Mannen.
          × Judas Levi Parker. || Drieëntwintig || Ambrose || 1.3
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree || 1.3
          × Cooper Isaac Miller. || Twintig || Rawhide || 1.14
          × Tyler Lucifer Castillo. || Tweeëntwintig || Orton || 1.7
          × Luciano Xavier Castillo. || Tweeëntwintig || Amaris || 1.15
          × Bently Eli Miller. || Twintig || Gally || 1.14
          × Finn – || Vierentwintig || Tsuchiya || 1.10
          × Heath – || Vierentwintig || Braniel || 1.12
          × Bezet || ... || serein || 1.-

    Vrouwen.
          × Royce Millicent Ainsworth || Tweeëntwintig || Determine || 1.6
          × Emily 'Em' June McCallie. || Zeventien. || TheHangingTree || 1.4
          × Selah Lois Parker. || Drieëntwintig || Weekes || 1.10
          × Samantha Riley Valentino. || Achttien || Orton || 1.3
          × Silena Mae McCallie. || Zeventien. || MetUpAtMidnight || 1.9
          × Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree.
          × Jacelyn Amelie Morales. || Tweeëntwintig || Sangster || 1.13
          × Avery Elizabeth Morales. || Tweeëntwintig || Dornan || 1.12
          × Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Tweeëntwintig || Duvaineth || 1.17
          × Bezet. || Davon.
          × Bezet. || Denys.


    Tweelingen.
          × Judas Levi Parker. || Ambrose » Selah Lois Parker. || Weekes
          × Michael 'Mike' Thomas McGee. || ComingToTheTree » Madeline 'Mady' Sara McGee. || TheHangingTree
          × Cooper Isaac Miller. || Rawhide » Bently Eli Miller. || Gally
          × Tyler Lucifer Castillo. || Orton » Luciano Xavier Castillo. || Amaris
          × Finn. || Tsuchiya » Heath. || Braniel
          × Royce Millicent Ainsworth || Determine » Nelaeryn Arlen Ainsworth. || Duvaineth
          × Emily 'Em' June McCallie. || TheHangingTree » Silena Mae McCallie. || MetUpAtMidnight
          × Jacelyn Amelie Morales. || Sangster » Avery Elizabeth Morales. || Dornan


    Regels.
    » Doe niet mee als je denkt dat je er geen tijd voor hebt.
    » Minimum van 200 woorden.
    » 16+ is toegestaan.
    » Naamsveranderingen graag doorgeven in het praattopic.
    » Geen OOC in het speeltopic, daar is het praattopic voor.
    » Geen ruzies rondom dit RPG.
    » Relaties (buiten de tweelingen) worden pas besloten in het praattopic!
    » Ik ben de enige die nieuwe topics maakt, tenzij ik een ander aanwijs.


    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 21:50 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Als iedereen zijn rol tegen 4 januari - zondag - heeft ingeleverd wil ik dan beginnen. Werkt dat voor jullie? c:

    Ik zal er nu verder aan werken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ambrose schreef:
    Als iedereen zijn rol tegen 4 januari - zondag - heeft ingeleverd wil ik dan beginnen. Werkt dat voor jullie? c:


    De mijne is gereed! :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Oh ik vergeet iets belangrijks te vragen - wie is er vriendjes met mijn vriendelijke en sociale Judas? Of gezamenlijke vrienden van hem en Royce? c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Oh ik vergeet iets belangrijks te vragen - wie is er vriendjes met mijn vriendelijke en sociale Judas? Of gezamenlijke vrienden van hem en Royce? c:


    Ava wel :Y)

    Het innerlijk van mijn rol is af, het uiterlijk doe ik morgen. Ben momenteel doodop van werk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh, als iemand nog een band of vriendschap met Nea wil, dan hoor ik het wel :Y)


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Dornan schreef:
    (...)

    Ava wel :Y)

    Het innerlijk van mijn rol is af, het uiterlijk doe ik morgen. Ben momenteel doodop van werk.


    She seems nice, dus dat kan vast wel. c: Waarschijnlijk gewoon doen dat ze bij elkaar op school zaten en er een vriendschap aan over gehouden hebben? Ze hebben haast dezelfde leeftijd, dus dat klinkt niet al te gek.

    Duvaineth schreef:
    Oh, als iemand nog een band of vriendschap met Nea wil, dan hoor ik het wel :Y)


    Hebben Jude en Nea een goede relatie - aangezien zij de tweelingzus is van zijn vriendin? c: Hoe zie jij het voor je?


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    (...)

    She seems nice, dus dat kan vast wel. c: Waarschijnlijk gewoon doen dat ze bij elkaar op school zaten en er een vriendschap aan over gehouden hebben? Ze hebben haast dezelfde leeftijd, dus dat klinkt niet al te gek.


    Is prima voor mij!


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Duvaineth schreef:
    Oh, als iemand nog een band of vriendschap met Finn wil, dan hoor ik het wel :Y)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Royce is nog wel op zoek naar wat socialiteit. :]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Jace kan ook nog wel wat contacten gebruiken ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tsuchiya schreef:
    (...)


    Ava?


    Ava is een mensen-mens, dus die staat voor de meeste wel open voor een band of vriendschap, dus ik zoek ook nog wat meer mensen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dornan schreef:
    (...)

    Ava?


    Ava is een mensen-mens, dus die staat voor de meeste wel open voor een band of vriendschap, dus ik zoek ook nog wat meer mensen :Y)

    Lolol. Dat zal dan leuk worden, aangezien Finn het tegenovergestelde is. Maar is goed! Heb je een idee?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya en Sangster; ik dwing jullie hierbij een vriendschap met Judas op. You're welcome. ;D

    Judas is ook enorm sociaal en een mensen-mens; dus same as Dornan eigenlijk. Dus hij geeft gratis vriendschappen weg.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ambrose schreef:
    Tsuchiya en Sangster; ik dwing jullie hierbij een vriendschap met Judas op. You're welcome. ;D

    Judas is ook enorm sociaal en een mensen-mens; dus same as Dornan eigenlijk. Dus hij geeft gratis vriendschappen weg.

    ... Maar... Finn is geen sociale man. Wat voor relatie wil je in hemelsnaam met hem? ;p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tyler heeft nog wat vrienden nodig ^^


    El Diablo.