• Hallo iedereen,
    Dit topic is een verzameling van mijn quizen. Ik zet ze allemaal samen in een topic,omdat ik te graag quizen maak en als ik ze allemaal wil promoten zou ik heel het forum onderspammen. Hier is een verzameling van alles dat ik gemaakt heb en met jullie wil delen.

    Wat is jouw favoriete werelddeel?

    Altijd al benieuwd geweest waar je écht thuishoort? Doe deze quiz om er achter te komen of je op het foute werelddeel geboren bent.


    Wat zou een goede serie voor jou zijn om te zien?
    Heb je af en toe het gevoel dat je niets hebt om te kijken? Er zijn een hele boel populaire series die op deze moment lopen, maar welke zou jij goed vinden? Ontdekt het hier, in deze quiz!

    Bij je uitkomst staan nog een aantal soortgelijke programma's. Er staat vast wel een tussen die je nog niet gezien hebt! :)


    Welke oude Griekse god of godin ben jij?
    Er waren veel verschillende Griekse goden, allemaal met een interessante achtergrond en met ongelofelijke verhalen. Ze waren vaak verschillend van elkaar als nacht en dag en kwamen ook niet altijd even goed met elkaar overeen. Kom er in deze quiz achter welke god(in) jij bent!

    De uitkomsten bestaan uit de twaalf Olympiërs, die samenwerkten om de Titanen te verslaan.

    Alle foto's zijn van © GDoroxDoro / Deviant art
    Enkel Zeus en Hera zijn van een andere maker.


    De Quiz staat op +12 door enkele van de foto's maar je mag ze natuurlijk altijd maken ;) Ik wou heel graag deze foto's gebruiken, dus heb ik het gewoon gedaan.


    Overleef jij de aanval van een dier?
    Ik denk dat de meeste quizlet users wel van dieren houden en dat veel dieren ook van de users houden. Soms loopt zo'n relatie, kort of lang, wel een mis. Als een dier jou aanvalt, weet jij dan wat je moet doen?

    Het gaat over de volgende dieren:
    -Hond
    -Rat
    -Gans
    -Beer
    -Wolf
    -Leeuw
    -Tijger

    Er staan enkele dieren tussen die je bijna nooit zou kunnen tegenkomen.


    Kan jij op jezelf overleven?
    Alleen in een bos of achtergelaten op een eiland. Hoe groot is de kans dat jij overleeft?
    Een quiz die je ondervraagt over verschillende situaties waarin je je kan bevinden. Hoe groot is de kans dat jij overleeft als er iets gebeurt waardoor je afgesneden van de moderne wereld wordt.



    More to come!

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 23:03 ]


    What would Emma do?

    Nieuwe quiz!

    Welke oude Griekse god of godin ben jij?

    Er waren veel verschillende Griekse goden, allemaal met een interessante achtergrond en met ongelofelijke verhalen. Ze waren vaak verschillend van elkaar als nacht en dag en kwamen ook niet altijd even goed met elkaar overeen. Kom er in deze quiz achter welke god(in) jij bent!

    De uitkomsten bestaan uit de twaalf Olympiërs, die samenwerkten om de Titanen te verslaan.

    Alle foto's zijn van © GDoroxDoro / Deviant art
    Enkel Zeus en Hera zijn van een andere maker.


    De Quiz staat op +12 door enkele van de foto's maar je mag ze natuurlijk altijd maken ;) Ik wou heel graag deze foto's gebruiken, dus heb ik het gewoon gedaan.


    Over deze quiz zou ik graag wat feedback krijgen, omdat het een heel moeilijke was om te maken. Klopt het een beetje met je persoonlijkheid? Vind je de vragen goed? Zijn er genoeg? Ben je het eens met de leeftijd die erop staat?


    What would Emma do?

    Nieuwe quiz!

    Overleef jij de aanval van een dier?

    Ik denk dat de meeste quizlet users wel van dieren houden en dat veel dieren ook van de users houden. Soms loopt zo'n relatie, kort of lang, wel een mis. Als een dier jou aanvalt, weet jij dan wat je moet doen?

    Het gaat over de volgende dieren:
    -Hond
    -Rat
    -Gans
    -Beer
    -Wolf
    -Leeuw
    -Tijger

    Er staan enkele dieren tussen die je bijna nooit zou kunnen tegenkomen.


    What would Emma do?

    Nieuwe quiz!

    Kan jij op jezelf overleven?

    Alleen in een bos of achtergelaten op een eiland. Hoe groot is de kans dat jij overleeft?
    Een quiz die je ondervraagt over verschillende situaties waarin je je kan bevinden. Hoe groot is de kans dat jij overleeft als er iets gebeurt waardoor je afgesneden van de moderne wereld wordt.


    What would Emma do?