• Ik hoorde echt super veel mensen over dat ze allemaal leuke mensen hadden ontmoet en nieuwe vrienden hadden gemaakt via Omegle. Dus ik zat zo van laat ik het ook eens proberen. Ik dacht dat Omegle een site was om nieuwe mensen te leren kennen, niet een seks-site. Dus nu ben ik enigszins getraumatiseerd.

    Ligt dit aan mij of is het algemeen bekend dat Omegle een beetje raar is?


    ©1998

    Dat is wel bekend, ja.


    Your make-up is terrible

    Ik had dezelfde ervaring als jij. :'D Al heb ik ook een aantal hele leuke gesprekken gehad daar, maar hoofdzakelijk was het toch echt sekspraat en getroll.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Assassin schreef:
    Dat is wel bekend, ja.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja het is soms wel erg. Je moet er echt mee uit kijken. Ik doe dat zelf ook niet meer omdat er nu weinig aan is.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Hahahah het is bekend dat er op Omegle heel veel mensen zijn die gewoon sex willen. :')
    Daarom, als iemand me vraagt of ik een jongen of meisje ben ofseu, antwoord ik altijd met: ''Meisje, 18, geen zin in sexueel gedoe''. En dan disconnecten ze me, en de chille mensen die gewoon normaal doen blijven vaak wel een praatje houden. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, ik kijk alleen bij de interests, dan vul ik altijd in "writing", "reading" en "psychology" en dan kom je meestal bij mensen die zin hebben in een diepzinnig, ineressant gesprek. Dan is het wel leuk (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 14:07 ]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik zit er niet op hehe. Maar 1 x op gezeten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hahaha, altijd leuk om mensen te trollen!
    Laatst zat ik er even op.

    Stranger: Wat ben je aan het doen?
    Ik: Op bed liggen, jij?
    Stranger: Ik ook
    Ik: Hhaha nice, ik mis alleen keiharde muziek.
    Stranger: Ik heb wel iets anders wat keihard is.
    Heb gelijk weggedrukt o.o


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Hahaha, altijd leuk om mensen te trollen!
    Laatst zat ik er even op.

    Stranger: Wat ben je aan het doen?
    Ik: Op bed liggen, jij?
    Stranger: Ik ook
    Ik: Hhaha nice, ik mis alleen keiharde muziek.
    Stranger: Ik heb wel iets anders wat keihard is.
    Heb gelijk weggedrukt o.o


    Don't remind me of that. x'D
    Suus is heel goed in alles naar mij sturen en mij dan dood laten gaan.

    Mja, mensen pranken is geweldig I cant.


    wat was dit ookalweer

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Don't remind me of that. x'D
    Suus is heel goed in alles naar mij sturen en mij dan dood laten gaan.

    Mja, mensen pranken is geweldig I cant.


    HAHAHA, ikr xD


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Als je enkel tekst neemt zonder video, is het meestal erg leuk en kom je veel minder pervs tegen ;)


    Has no one told you she's not breathing?