• Update: Hij is weer terecht!


    Ik moet gewoon even alles kwijt, want ik ben een beetje radeloos op het moment.

    Het begon een paar maanden geleden. Mijn ouders zijn al bijna vier jaar uit elkaar en mijn vader heeft inmiddels al bijna drie jaar een super leuke vriendin die al een zoontje had zoontje (afgekort als K - 14 jr). Hij en mijn eigen broertje (13 jr) klikken niet helemaal, maar dat was altijd wel oke.

    Twee maanden geleden is K betrapt op drugs dealen op het schoolplein, hij is per direct van school getrapt en sindsdien is alles een puinhoop. Mijn vader en zijn vriendin wonen nog niet samen en ze wonen best een eind uit elkaar, dus de week dat wij bij mijn vader zijn, zien wij mijn stiefmoeder en haar zoon alleen in die weekenden. Het was best wel schrikken om te horen dat K dus drugs dealde (wiet), maar alles leek erop dat het goed aan het gaan was. Tenminste, voor mijn broertje en mij want hij is sinds het gebeurt is niet meer hier langs geweest.

    Sinds afgelopen zaterdag is K nu weer bij mij thuis en vanmiddag bleek hij mijn broertje aan het pesten te zijn, niet heel heftig, maar mijn broertje is naar mijn vader gegaan om het te vertellen. K is helemaal boos geworden omdat hij vond dat niemand voor hem koos (zijn moeder wilde nog dat hij zijn kant van het verhaal vertelde, maar hij rende naar boven). Het bleek dus helemaal niet goed met hem te gaan en toen pap naar boven ging bleek hij zijn tas te hebben ingepakt. Hij wilde gaan en pap wilde hem tegen houden, waarop hij mijn vader bijna had geslagen als pap niet aan de kant was gesprongen. Uiteindelijk heeft mijn stiefmoeder gezegd, "oké, als je wilt gaan, dan ga je maar."

    En nu zwerft K dus in mijn dorp rond, zonder geld en mobiel. En ik weet gewoon echt niet wat ik moet doen want ik heb echt niks met K, ik ben zelf namelijk een stuk ouder en ik ben ook super pissig dat hij mijn vader en mijn broertje zo lastig aan het vallen is. Maar ik maak me ook zorgen want ja, je weet niet wat zo'n verwarde tiener is.

    Ik heb zo veel medelijden met mijn vader en stiefmoeder, ik ben er echt ziek van want hij verpest zo zijn leven, maar mijn stiefmoeder is er ook kapot van aan het gaan.

    Pff, sorry. Ik ben gewoon even de weg kwijt en het liefst wil ik gewoon zelf even van het huis weg, naar mijn vriend oid, want de hele situatie is gewoon fucked up.

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 21:45 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    dat is echt een rotte situatie en ik weet niet goed wat te zeggen.

    Wel heel veel sterkte gewenst (flower)

    Mijn inbox staat open als je wat kwijt wilt


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Wat vervelend zeg. Het is inderdaad een lastige situatie! Ik hoop dat hij snel naar huis toekomt en dat er misschien iets kan worden gedaan aan zijn problemen (want naast dat dit voor jou, je broertje, je vader en je stiefmoeder vervelend is, is het voor hem natuurlijk ook beter om geen problemen te hebben). Heel veel sterkte!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    Wat vervelend zeg. Het is inderdaad een lastige situatie! Ik hoop dat hij snel naar huis toekomt en dat er misschien iets kan worden gedaan aan zijn problemen (want naast dat dit voor jou, je broertje, je vader en je stiefmoeder vervelend is, is het voor hem natuurlijk ook beter om geen problemen te hebben). Heel veel sterkte!


    Daar zijn ze al een tijdje mee bezig, bureau Halt is ingeschakeld en wat andere hulp organisaties.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Aii, sterkte! Het lijkt me een moeilijke situatie om in te zitten, als je iets kwijt wilt of wilt praten staat mijn deur altijd open. (:

    [ bericht aangepast op 30 dec 2014 - 19:40 ]

    Dank jullie wel voor de lieve reacties.

    Hij is helaas nog niet thuis, dus we vermoeden dat hij de trein heeft gepakt. (Hij heeft alleen geen geld bij, dus we verwachten ook een telefoontje wegens zwartrijden). Maar mijn vader is nu door het dorp aan het rijden om te kijken of ze hem vinden.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Héél erg naar, ik kan begrijpen dat je ook dan zelf het liefst even weg wil. Vooral is het niet fijn voor jullie allemaal om in onzekerheid te zitten.
    Misschien klinkt dit wel wat raar maar kan je geen bericht op facebook plaatsen met recente foto en kledij aka van: Weggelopen.

    Cherilyn schreef:
    Héél erg naar, ik kan begrijpen dat je ook dan zelf het liefst even weg wil. Vooral is het niet fijn voor jullie allemaal om in onzekerheid te zitten.
    Misschien klinkt dit wel wat raar maar kan je geen bericht op facebook plaatsen met recente foto en kledij aka van: Weggelopen.


    Ja, dat is het volgende plan als ze hem nu niet vinden denk ik..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ja, dat is het volgende plan als ze hem nu niet vinden denk ik..


    Ik zou geen tijd verliezen, had hij nog andere spullen me zoals telefoonnummer of iets opmerkelijks?

    Cherilyn schreef:
    (...)

    Ik zou geen tijd verliezen, had hij nog andere spullen me zoals telefoonnummer of iets opmerkelijks?


    Nee, niet dat we weten. Zijn telefoon in ieder geval niet. Moet helaas wachten tot mijn vader terug is aangezien ik geen foto van hem heb. :/


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Nee, niet dat we weten. Zijn telefoon in ieder geval niet. Moet helaas wachten tot mijn vader terug is aangezien ik geen foto van hem heb. :/
    Oké ik vind het echt heel naar voor je, ik weet hoe het is. Voordat ik weer contact had met mijn zus na 5 jaar (2 maanden geleden pas weer contact gehad). Eerder dit jaar kregen we een telefoontje dat dr auto was geparkeerd en haar tas was open. Bleek een uit de hand gelopen ruzie te zijn. Maar ik weet hoe je je voelt, gewoon positief blijven ookal lijkt het nu niet zo.

    Cherilyn schreef:
    (...) Oké ik vind het echt heel naar voor je, ik weet hoe het is. Voordat ik weer contact had met mijn zus na 5 jaar (2 maanden geleden pas weer contact gehad). Eerder dit jaar kregen we een telefoontje dat dr auto was geparkeerd en haar tas was open. Bleek een uit de hand gelopen ruzie te zijn. Maar ik weet hoe je je voelt, gewoon positief blijven ookal lijkt het nu niet zo.


    Pff jezus wat heftig zeg. Ik verwacht dat hij, als hij in Rotterdam aankomt, naar familie gaat. Dus dat is al iets, maar dan moet hij wel zover komen natuurlijk.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Pff jezus wat heftig zeg. Ik verwacht dat hij, als hij in Rotterdam aankomt, naar familie gaat. Dus dat is al iets, maar dan moet hij wel zover komen natuurlijk.
    Dan zou ik als je dat denkt wel famiilie inlichten

    Cherilyn schreef:
    (...)Dan zou ik als je dat denkt wel famiilie inlichten


    Ja, als mijn vader terug is haha. Want dat is de familie van mijn stiefmoeder en ik heb daar geen nummers van. Ja, lekker handig allemaal inderdaad xd


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik hoop niet dat hij over de straten zwerft en gewoon naar iemand toegaat, waarna hij gewoon weer naar huis gaat.. Ik kan me redelijk in het probleem vinden, zoiets blijft niet fijn.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Ik hoop niet dat hij over de straten zwerft en gewoon naar iemand toegaat, waarna hij gewoon weer naar huis gaat.. Ik kan me redelijk in het probleem vinden, zoiets blijft niet fijn.


    Hij kent niemand hier in het dorp, dus dat scheelt. En om van hier naar Rotterdam te gaan is toch ruim anderhalf met de trein en dan is hij nog niet thuis. Het is wel geruststellend dat hij zijn telefoon niet heeft, hij kan dus niet naar zijn maatjes van het drugsdealen. Dat was een nog groter probleem geweest.


    When time and life shook hands and said goodbye.