• Het is officieel, het speeltopic staat online C:
    Al zou ik eerst de indelingen en alle personages willen af hebben voor we beginnen.

    Aangezien het vorige topic vol heb ik even voor een nieuwe gezorgd.
    Link naar het vorige topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168256&page=last&message=66#5712699
    Link naar het nieuwe topic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=168375&page=last&message=175


    Het Herstel heeft het heft in handen genomen. Overal op de wereld is er hongersnood en de meeste dieren zijn niet meer terug te vinden. Mensen zijn zelfs zo wanhopig geworden dat velen zich bij hun leger aansluiten om toch nog geld te kunnen verdienen. Het Herstel beweert de hongersnood te kunnen oplossen en de dieren te kunnen terug brengen.
    Echter word er gefluistert dat er een ondergronds verzet is, genaamd Omega Point, klaar voor de strijd tegen Het Herstel. Dit geeft de bewoners nieuwe hoop, en dat zorgt er uiteraard voor dat Het Herstel Omega Point zo snel mogelijk uit de weg wilt ruimen.

    Maar wat gebeurd er met de bewoners? Sluiten ze zich aan bij Omega Point of Het Herstel? Of gaan ze simpelweg dood doorheen de strijd? Bloeit er misschien zelfs liefde tussen de strijders van Omega Point en Het Herstel?


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd:
    Groep (Het Herstel, gewoon burgers of Het Verzet):
    Sector (enkel voor mensen uit Het Herstel)
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra (eventueel gave):

    De bewoners van Omega Point hebben meestal een gave, 'Energie'. Maar ook burgers of mensen die voor Het Herstel vechten kunnen een gave hebben. Dat zet je dan bij extra.
    Je personage kan ook altijd veranderen van groep, bijvoorbeeld: eerst vecht hij voort Het Herstel, en daarna sluit hij zich toch aan bij het verzet. Dat mag je er bij zetten, maar je kan ook even goed de groep waarbij hij/zij aanvankelijk zit opschrijven.

    Rollen:


    Het Herstel:

    Jongens: ! Drie plaatsen over !

    • Cale Wyatt Robertson ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 11
    • Nathan SimoMcCartney ''Nate’’ ’ ~ Vechter ~ CaptianHook ~ Pagina 5
    • Aiden Ethan Adkins ~ Ferrars
    •
    Meisjes: ! Een plaats over !

    • Emily Sara Jones ~ Termokinese ~ TheHangingTree
    • Madeline Emma Jones ~ Genezende krachten ~ WhereITold
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    ~ Elektriciteit beheersen ~CaptianHook ~ 13
    • Cheryl Penelope McCartney ~ Gedaanteverwisseling ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 15
    •

    Omega Point:

    Jongens: ! STOP OP DE JONGENS VAN HV

    • Gereserveerd - Door muren heen lopen - xNotlovejustme
    • Elleon Jones- Microgolven manipuleren - Malevolent ~ Pagina 3
    • Archibald "Archie" Cleaver ~ Manipuleren van geest (Telepathy) ~ NecklessOfHope ~ Pagina 9
    • Drake Clinton Bratva ~ Manipulatie metalen, magnetisme ~ Burnley ~ Pagina 6
    •Henry John McCain ~ Telekinese ~
    Mrs_Hemmings ~ Pagina 14

    Meisjes: ! STOP OP MEISJES VAN HV !

    • Maxime "Max'' Alycante ~ Teleporteren ~ Sempre ~ Pagina 2
    • Riley May Lewis
    ‘’Lewis’’
    ~ Gevoelens lezen ~ CaptianHook ~ Pagina 4
    • Katherine Elise Jones.~ Psychometrie ~TheHangingTree ~ Pagina 3
    • Phoebe Ariana Ross ~ Aarde ~ Calendis ~ Pagina 6
    • Silena Amy Collins ~ Vuur ~ MetUpAtMidnight

    Burgers:

    Jongens: ! STOP OP DE MANNELIJKE BURGERS !

    • Dean Nicolas Suáreza ~ Bilocatie ~ Lost_Voice ~ Pagina 6
    • Bryce Owens ~ Sempre ~ Pagina 7
    • Pietro Alexander Maximoff~ Supersnelheid ~ Burnley ~ Pagina 6
    • Shawn Jason Chamberlain ~ onzichtbaarheid ~ Mrs_Hemmings ~ Pagina 16
    • Lucas Paul Garcia ~ Superheroes ~ Pagina 18

    Meisjes: ! Eén plaats over !

    • Alana Linore Therese Fox ~ Extra Sensory Perception ~ Constellation ~ Pagina 9
    • Eleanor "Elly" Jane Fox ~ WhereITold
    • Isabelle Aurora Garcia
    ‘’Belle’’
    ~ Superheroes ~Pagina 16
    • Skylar 'Sky' Brooklynn Moore ~ Dodelijke aanraking ~ Mashtonx ~ Pagina 18
    •

    Indelingen:


    Leider herstel:
    • Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’ ~Minewt
    Onderbevelhebber herstel:
    • Emily Sara Jones ~ TheHangingTree
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Nathan Simon McCartney
    ‘’Nate’’ ~ Minewt
    Soldaten herstel:
    • Cale Wyatt Robertson ~ Constellation
    •
    •
    ...
    Hulp (genezers):
    • Madeline Emma Jones ~ WhereITold

    Leiders Omega Point:
    • Drake Clinton Bratva ~ Burnley en Phoebe Ariana Ross ~ Calendis
    Onderbevelhebber Omega Point:
    • Timothy "Tommy" Cleaver ~ NecklessOfHope
    Opperbevelhebber trainingen:
    • Maxime "Max'' Alycante ~ Sempre
    Hulp (genezers) Omega Point:
    •
    ...
    Kledingontwerper(s) Omega Point:
    • Katherine Elise Jones ~TheHangingTree
    •
    ...


    Kamerindeling:

    Omega Point:
    Meisjeskamer 1:
    • Katherina
    • Silena
    Meisjeskamer 2:
    • Maxime
    • Riley
    Jongenskamer 1:
    • Henry
    • Archibald
    Kamer (leiders):
    • Drake
    • Phoebe
    - Je moet niet altijd in een kamer zitten met iemand van Q. Het kan ook een ander persoon zijn dat door iedereen bestuurt word. -


    Het Herstel
    - Enkel voor de leider en onderbevelhebber, soldaten slapen in hun huis als alle andere burgers

    • Emily en Madeline zitten samen op een kamer (als onderbevelhebber neemt Emily Madeline in haar kamer)
    • Kaijill en Cheryl zitten samen op een kamer (als leider neemt Kaijill Cheryl in haar kamer)

    Trainingsindeling:


    Omega Point:
    Groep 1:
    • Silena
    • Archibald
    • Katherine
    Groep 2:
    •
    •
    •
    •
    Groep 3:
    •
    •
    •
    Groep 4:
    •
    •
    •
    •
    Maxime leidt de trainingen.

    Het Herstel:
    Groep 1:
    • Madeline
    • Cheryl
    • Cale
    Nathan leidt de trainingen.

    Leider herstel (apart):
    Kaijill Emma Argent
    ‘’Kai’’
    Onderbevelhebber herstel (apart):
    Emily Sara Jones

    Niet alle groepen staan erbij, want er zijn natuurlijk nog veel meer soldaten in Het Herstel en Omega Point, maar dit zijn enkel de groepen die er voor ons toe doen, dit geld ook voor de kamers

    Nogmaals: je hoeft niet perse met een persoon in de kamer of groep zitten die door iemand van Q word bestuurt. Het kan ook een personage zijn dat in het verhaal zit.


    Huisindeling soldaten Herstel of burgers:

    Zet ergens op het rollentopic of praattopic neer of je met een bepaalde persoon in een huis woont (bv: broer of zus, misschien zelfs gewoon vrienden)
    • Skylar, Alana en Elly zitten samen in een huis
    • Cale zit alleen in een huis
    • Nathan zit alleen in een huis
    • Shawn zit alleen in een huis
    • Isabelle en Lucas zitten samen in een huis
    • Dean zit alleen in een huis

    OPGELET

    Ik heb er wat extra indelingen bijgezet, deze moeten niet allemaal gevuld worden met onze personages. Maar gelieve er wel op te letten te melden met wie je wilt trainen of een kamer of huis mee wilt delen. Ook zoek ik nog genezers en ontwerpers voor Omega Point en leiders voor beide de groepen.

    Mensen die personages in Het Herstel hebben: gelieve er een sector bij te vermelden

    Regels:
    - Geen perfecte personages
    - Geen overdreven gave
    - Niet iedereen kan in dezelfde groep
    - Ruzies op het praattopic of via mail
    - Relaties (vrienden, familie etc.) worden besproken op het praattopic of via mail
    - Enkel ik maak nieuwe topics aan tenzij ik iemand anders aanwijs
    - Denk eerst na voor je meedoet i.p.v. na twee dagen te stoppen
    - Minstens 200 woorden, dit zou haalbaar moeten zijn
    - Wanneer je toch niet meer kunt meedoen meld je dit en zorg je ervoor dat je personage bijvoorbeeld sterft



    Deze verhaallijn komt van de touching Juliette trilogie - Tahereh Mafi

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 1:01 ]


    Geloof niet alles wat je denkt


    Phoebe Ariana Ross.
    __________________________________


    Ik stop als ik recht voor de twee sta. "Wat moeten we doen? Er is toch niks ergs aan de hand?" Vraagt Katherine bezorgd. "Nee, er is niks aan de hand." Antwoord ik haar. "Wat is het? Intern of extern?" Vraagt Archibald dan. "Extern. Jullie gaan bij het Herstel spioneren. Maar maak jullie geen zorgen, ik ga met jullie mee. We blijven zolang mogelijk, tot de deadline van 72 uur. We gaan het verblijf van het Herstel beter in ons opnemen, en later deze week een aanval doen. Vanavond, wanneer het begint te schemeren, zullen we vertrekken. Pak jullie spullen dus maar vast in." Weet ik in één keer uit te leggen. "En let op, jullie moeten goed vermomd zijn. Denk aan kleurlenzen en een andere manier van haarstijl. Anders herkennen ze ons meteen, en zijn we erbij." Voeg ik er nog aan toe.
    Het zal voor mij pittig worden. Wanneer ik Nathan zie zal ik absoluut niet dolgelukkig op hem af kunnen rennen. Nee, integendeel. Ik moet afstand houden, wanneer ik te dichtbij kom zal hij me herkennen, en dan zal ik erbij zijn. Zowel bij het Herstel als bij Omega Point. Dan willen ze me straks allebei dood hebben, en dat kan ik absoluut niet gebruiken.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Anyone for Silena?


    take me back to the basics and the simple life


    Henry John McCain ~ Omega Point ~ Telekinese
    'Don't hurt me! I'm just an innocent blond boy!'


    Ik zit wat te pulken aan een los draadje van mijn shirt terwijl mijn blik zich heeft gevestigd op niks. Ik staar maar wat in de verte terwijl ik me serieus verveel. Ik mis Riley, ze is mijn vriendin en ik wil gewoon bij haar zijn. Maar straks slaapt ze nog en ik wil haar echt niet wakker maken, dat is ontzettend onbeleefd. Toch zit er niks anders op, straks heeft ze me vast nodig en dan ben ik er niet. Ik sta langzaam van mijn bed en loop de kamer uit, Archibald mijn kamergenoot was al vertrokken uit de kamer dus ik ben volledig alleen. Ik kijk om me heen om vervolgens de goede richting in te lopen en naar Riley haar kamer toe te lopen. Ik haal snel een hand door mijn warrige blonde haren en stop dan voor de kamerdeur die dicht zit. Ik bijt nerveus op mijn lip en klop dan zachtjes op de deur met mijn vuist. Haast heb ik niet dus ze mag best nog even wachten om open te doen. Of ik kom heel ongelegen, dat kan ook.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    MetUpAtMidnight schreef:
    Anyone for Silena?

    Well, Elleon loopt alleen een beetje doelloos rond, dus die zou eventueel wel kunnen.

    Malevolent schreef:
    (...)
    Well, Elleon loopt alleen een beetje doelloos rond, dus die zou eventueel wel kunnen.


    [Anders Drake, Silena en Elleon?]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Malevolent schreef:
    (...)
    Well, Elleon loopt alleen een beetje doelloos rond, dus die zou eventueel wel kunnen.


    Ik vind t prima. Alhoewel Xantheve ook zou gaan posten richting Silena


    take me back to the basics and the simple life

    Burnley schreef:
    (...)

    [Anders Drake, Silena en Elleon?]


    Primaa


    take me back to the basics and the simple life


    x Riley May Lewis x Gevoelens lezen x Omega Point x
    x ''Don't you understand? I'm a nightmare, dressed as a daydream.'' x


    Ze was al een korte tijd wakker en was op dit moment bezig haar haren uit te kammen. Haar make-up was al gedaan, wat mascara en haar lippen had ze rood gestift. Nadat ze had gedoucht kwam ze er achter dat ze redelijk veel klitten had en die wilde ze weg hebben. Dit duurde niet zo lang in feiten, maar voor iemand zonder geduld wel. Snel vlocht ze de lokken en gooide ze die over haar schouder. Vervolgens pakte ze haar kleding en deed het aan. Net toen ze haar skinny jeans met scheuren aan had werd er op de deur geklopt. ''Moment..'' mompelde ze. Snel trok Riley het witte hemdje over haar hoofd, trok die recht en opende de deur terwijl ze haar geblokte overhemd aan deed. Zodra ze zag dat Henry degene was die aan had geklopt sierde een glimlach haar rood gekleurde lippen. ''Hee,'' zei ze en ze drukte even een kus op zijn wang. De twee waren totaal verschillend, maar ze pasten toch bij elkaar. Meestal verwachtte je dat de jongen een hard en meedogenloos iemand was en het meisje een rustig en verstandig iemand, maar bij hun twee was het net andersom. En dit boeide haar niet heel erg veel. Anderen konden ervan vinden wat ze wilden, maar het ging in feiten niet over zichzelf dus hadden ze zich maar aan te passen. ''Goed geslapen?'' vroeg ze hem en ze stapte naar buiten waarna ze de deur sloot en op het slot deed.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 20:19 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    x Nathan Simon McCartney x Het Herstel x Training bevelhebber x
    x ''Shut up and if you're annoying me, I will rip your skin off..'' x


    ''Laten we gewoon beginnen. Ik ga niet wachten op al die andere sukkels. Dan staan we hier morgen nog.'' zeurde Cheryl ongeduldig. ''Nee, we wachten tot die andere bloody prutsers er ook zijn Cher.'' zei hij scherp tegen zijn zus. Op dat moment kwam Clint binnen. ''Beter. Missen we nog andere prutsers? Zo niet, dan zou ik bloody graag beginnen. Hoe eerder beginnen, hoe eerder klaar.'' Het laatste mompelde hij er achteraan. Kort telde hij iedereen. ''Mooi, iedereen is er.'' Hij wees naar de tafel met de pistolen als teken dat iedereen een zou moeten pakken.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Drake Clinton Bratva
    Nu Phoebe vertrokken is om Katherine en Archibald klaar te maken, loop ik langzaam ergens heen. Ik dwaal een beetje rond. "Als ik het niet red, wil ik zeggen dat het een eer was om met je samen te werken, Bratva." Haar woorden galmen nog na in mijn hoofd, en peinzend bijt ik op mijn lip. Ze verbergt iets, mijn vermoedens kloppen. Ze draaide nogal om mijn vraag heen, erg verdacht. Ik moet als ze terugkomt echt met haar praten. Als ze wel terugkomt. Maar ik vertrouw op haar dat ze samen ongeschonden terugkomen. Phoebe is niet een van de makkelijkste, dat is zeker. Ook zal ze zich - naar mijn weten - niet echt gauw gewonnen geven.
    Ik zucht lang en uitgebreid, en ga dan op de grond zitten, met mijn rug tegen de muur. Ik haal mijn handen door mijn haar, en laat ze dan op mijn schoot vallen. Ik pak mijn eeuwige munt en laat hem door mijn vingers glijden.
    Dan hoor ik ineens voetstappen, en ik zie Elleon aankomen lopen. "Hey!" Zeg ik tegen hem. Dan hoor ik ook van de andere kant voetstappen komen, en ook Silena komt aangelopen.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Silena Amy Collins • Fire • Omega Point



    Terwijl ik door de gang loop, zo nu en dan kleine vlammetjes in mijn handen over mijn lichaam laten dansen maak, zie ik Drake tegen De muur aan zitten. Ik ken hier niet zo veel namen, aangezien ik me jiet vaak met mensen bemoei, maar zijn naam ken ik wel. Wat ook wel logisch is. "Hey" fluister ik zachtjes terwijl ik de vlammen doof. "Mag ik erbij zitten?" Nog voordat hij antwoordt laat ik me naast hem neerzakken

    Total shizzle I know. Telefoons zijn syom om op te posten

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 21:09 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Elleon Jones

    Waar voorheen enkel zijn voetstappen door de gang galmden, voegde een nieuw paar zich bij de geluiden in het gangenstelsel. Het verbaasde hem niet dat er iemand door de gang liep, er was altijd wel iemand wakker in Omega Point, of het nou kwam omdat er een groep mensen was met vreemde slaappatronen of omdat er mensen waren die de wacht moesten houden. Omega Point was nooit echt stil. De voetstappen waren nog zacht en leken van een afstandje te komen, maar het klonk alsof ze dichterbij kwamen. Hij besteedde er in ieder geval niet veel aandacht aan.
    Terwijl het geluid van de voetstappen duidelijker werd, kwam Elleon Drake tegen, die plaats had genomen op de grond. Hoewel de vloer hem niet comfortabel leek om op te zitten, ging hij er niet op in, dat had toch vrij weinig nut. Nadat Drake hem begroet had, besloot ook hij dat het geen kwaad kon om hem gewoon te begroeten. "Hey," zei hij, waarna hij Drake een klein glimlachje toewierp. Hij zelf was nooit echt de vriendelijkste op aarde, maar een glimlachje en een begroeting waren de minste dingen die er vanaf konden, toch?
    De voetstappen waren nu ongeveer zo luid als ze konden worden in deze hallen en toen hij opkeek, kon hij eindelijk een gezicht en naam bij deze voetstappen plaatsen, namelijk die van Silena, die zich ook bij het gezelschap voegde.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 21:15 ]


    Cheryl Penelope McCartney ~ Het Herstel ~ Gedaanteverwisseling
    'I'm the badass here. I kick your ass when you say no.'


    'Morgen.' Hoor ik plots Clint zeggen die verschijnt bij het groepje. Ik negeer hem en richt mijn blik op Nathan. 'Nee, we wachten tot die andere bloody prutsers er ook zijn Cher.' Antwoord Nathan snauwend op mijn voorstel waardoor ik hem geïrriteerd aankijk. Als Nathan ziet dat Clint ook binnen is gekomen klaarde zijn blik wat op. 'Beter. Missen we nog andere prutsers? Zo niet, dan zou ik bloody graag beginnen. Hoe eerder beginnen, hoe eerder klaar .' Mompelde hij en telde ons snel. 'Mooi, iedereen is er.' Zegt Nathan dan en wijst naar de tafel met tientallen pistolen erop, vast als teken dat we er één moesten pakken. Als iedereen wat mompelt en geen vin verroert zucht ik en zet vervolgens mijn handen in mijn heupen waarna ik als enige naar de tafel toeloop en een pistool van de stapel af gris. Mijn ogen glijden naar de schietschijven waar al vele kogels in zijn geschoten. Het pistool is al wel geladen, gelukkig. Ik ga niet met een leeg pistool rondlopen als een malloot. Een grijns siert mijn lippen en mijn wijsvinger sluit zich om de trekker die ik na een paar seconden overhaal. Ik had mijn pistool gericht op één van de hanglampen in de zaal die nu kapot was en naar beneden donderde om vervolgens met een harde klap op de grond te komen. Een zelfvoldane glimlach staat nu op mijn gezicht terwijl ik het pistool ronddraai tussen mijn vingers en vervolgens zelfvoldaan naar de rest kijk.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 17:16 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    x Nathan Simon McCartney x Het Herstel x Training bevelhebber x x ''Shut up and if you're annoying me, I will rip your skin off..'' x

    Zodra de lamp naar beneden viel vond hij het genoeg. "Verdomme Cher! Rot nu maar op, ik ben nu verdomme klaar met jou!" riep hij uit en zijn ogen -die nog steeds rood waren- keken haar boos aan. "Leer nou eens dat je niet alles kan maken! En leer ook verdomme dat je eens volwassen bent en niet een zestien-jarig kind! Want dat ben ik helemaal zat! Als jij je niet fatsoenlijk kan gedragen ga je nu weg. En laat dit voor ieder duidelijk zijn."


    The monsters running wild inside of me. I'm faded


    Cheryl Penelope McCartney ~ Het Herstel ~ Gedaanteverwisseling
    'I'm the badass here. I kick your ass when you say no.'


    'Verdomme Nathan! Doe jij maar eens normaal! Altijd meteen boos worden om de kleinste dingentjes! Calm down!' Schreeuw ik terwijl ik, met nog het pistool in mijn hand, naar hem toeloop en hem van zijn plaats beuk. 'Je weet nooit hoe ik me voelde! Hoe jij en ons kleinere zusje altijd verwend werden! Maar de oudste kreeg niks! Ik moest maar in een hoek gaan staan terwijl jij en zij allerlei lekkernij en cadeautjes kregen. Ik ben er helemaal spuugzat van! Laat me met rust en mijn eigen ding doen! Want als je wilt vechten. Kom. Maar. Op.' Snauw ik ontzettend kwaad in zijn richting en schiet dan nog een keer door de kapotte lamp. En dan nog een keer. En nog een keer. Gewoon om mijn frustratie en woede eruit te laten. Om kwaad te zijn op alles en iedereen. Altijd als ik echt kwaad ben maak ik gebruik van mijn kracht, maar dat doe ik pas als ik tegen iemand anders moet vechten. Mijn kracht is ontzettend gevaarlijk, en soms kan ik het niet eens goed beheersen. Maar meestal wel. Mijn hoofd draait zich woedend om en kijk vervolgens woedend naar de anderen. 'Wie wil? Duelleren met me? Of is iedereen te bang? Als je toch een beetje lef hebt kom dan maar hier.' Snauw ik geïrriteerd terwijl ik het pistool laat zakken en vervolgens in mijn broekzak stop. Mijn armen sla ik over elkaar terwijl ik nog een schop geef tegen de kapotte lamp. Nathan kan mij echt niet zomaar wegsturen. Tuurlijk, ik houd van mijn broertje maar hij maakt me zo gek. En natuurlijk zou ik hem nooit echt pijn doen.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2015 - 18:15 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''