• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe



    Your make-up is terrible

    Wat goed, Nikki! :D


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Misschien een rare vraag, maar is er een leeftijd gebonden aan het mogen kopen van neusspray?
    Want ik weet dat je pas vanaf 18 dingen als paracetemol mag kopen bij bijv. kruidvat en ik vroeg me af of deze ook hiervoor goldt. Want ik ben eeernstig verkouden en m'n ma heeft neusdruppels mee genomen per ongeluk en dit werkt voor geen meter bij mij. Plus m'n ma heeft momenteel geen tijd om dit te kopen dus wil ik 't zelf doen.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2015 - 17:04 ]

    Kruidvat is super raar, want eigenlijk mag je het gewoon vanaf elke leeftijd kopen. In ieder geval in de drogist waar ik werkte.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Kruidvat is super raar, want eigenlijk mag je het gewoon vanaf elke leeftijd kopen. In ieder geval in de drogist waar ik werkte.

    I was just wondering haha, anders ga ik wel eventjes langs de apotheek waar ik toch langs moet.

    Ik heb echt nooit geweten dat Kruidvat daar moeilijk over doet, haha. Volgens mij zijn er in ieder geval genoeg winkels waarbij je het wel zelf gewoon mee kunt krijgen.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb zin in pizza


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik heb zin in pizza


    Shht. D:


    Your make-up is terrible

    Lekker tomatenbodem met geraspte kaas en een krokante korst. Ok ik kwel enkel mezelf maar.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mij oooook. D:


    Your make-up is terrible

    Pizzaaaaaa.... D:

    Over ongeveer drie kwartier vertrekt mijn moeder naar Indonesië voor een conferentie. Jaloerssss... ;p


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Het is maar een eurodeal geworden. Bummer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben net een uurtje terug van een fotoshoot. Ik heb gelijk gedoucht, want man, zo veel make-up op ben ik niet gewend D:


    26 - 02 - '16

    Hey! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik zou echt eens een shoot willen doen. Ik had de foto's gezien van de persoon die die vintage shoot had gewonnen en ik was echt jaloers, want ze waren zo leuk.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik zou echt eens een shoot willen doen. Ik had de foto's gezien van de persoon die die vintage shoot had gewonnen en ik was echt jaloers, want ze waren zo leuk.


    Hmm.. Dat is wel een bummer :c
    Zo'n shoot zou echt iets voor jou zijn (:


    26 - 02 - '16