• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe



    Your make-up is terrible

    En de eerste 10.000 woorden zijn binnen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Proficiat!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Ikr. Ik ben zo blij. Dit is waarschijnlijk de eerste keer dat ik dit aantal behaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ikr. Ik ben zo blij. Dit is waarschijnlijk de eerste keer dat ik dit aantal behaal.


    Dan is het helemaal mooi!

    Bij mij is het ook nog maar een tweede jeer gelukt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Dan is het helemaal mooi!

    Bij mij is het ook nog maar een tweede jeer gelukt.
    Congratz. En het leuke is dat ik eigenlijk nog niet veel gebeurtenissen heb. Er moet nog zoveel gebeuren in het verhaal. Ik ben echt trots op mezelf en iedereen mag het weten. Haha.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Congratz. En het leuke is dat ik eigenlijk nog niet veel gebeurtenissen heb. Er moet nog zoveel gebeuren in het verhaal. Ik ben echt trots op mezelf en iedereen mag het weten. Haha.


    Als je veel uitleg geeft bij alles kan het rap gaan.
    Ook een reden! Maar wel volhouden uiteraard.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    I hope so. Maar ik doe het voornamelijk voor mezelf. Het verhaal is echt een voorliefde voor iets, dus ik wil het gewoon afwerken voor mezelf zodat ik gewoon echt een trots kan zijn op iets. Tot nu toe blijkt het dus goed te gaan, maar sowieso zal ik wel eens een tegenslag krijgen. Moet altijd wel eens gebeuren. Maar atm I'll keep my hopes up high.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    I hope so. Maar ik doe het voornamelijk voor mezelf. Het verhaal is echt een voorliefde voor iets, dus ik wil het gewoon afwerken voor mezelf zodat ik gewoon echt een trots kan zijn op iets. Tot nu toe blijkt het dus goed te gaan, maar sowieso zal ik wel eens een tegenslag krijgen. Moet altijd wel eens gebeuren. Maar atm I'll keep my hopes up high.


    Uiteraard, ik vind het altijd belachelijk dat velen om ter meest abo's doen.
    En tegenslagen horen erbij, dan is het de kunst op door te bijten.

    Btw, omdat je een vlaming bent(Niks tegen de Nederlanders, zij mogen het ook lezen en erop reageren, maar aangezien het over iets Belgisch gaat.:Y)) ken jij 14-18 de musical?


    Queer zijn is gewoon alles

    Nee sorry. Ik ben nog nooit naar een musical of dergelijke geweest. Wil wel, maar ben dus niet vertrouwt er mee.

    Ik weet zelf niet of ik het op Q zal zetten. Maar dat zijn zorgen voor later.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Nee sorry. Ik ben nog nooit naar een musical of dergelijke geweest. Wil wel, maar ben dus niet vertrouwt er mee.

    Ik weet zelf niet of ik het op Q zal zetten. Maar dat zijn zorgen voor later.


    Dat kan, ik ben zelf niet live geweest, maar ik heb de dvd en zit al zowat de hele week met een wauw gevoel.:'D

    Als je hem erop zet ga ik zeker eens een kijkje nemen!


    Queer zijn is gewoon alles

    Marguerite > Hanaemi

    Hhi domme opmerking, maar blijkbaar heb ik de 400e column van op Q geschreven, dus ik voel me nu wel even speciaal.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wow dit is volgens mij al de grootste klucht die ik in heel mijn leven gehoord heb. Steek ik een dvd in mn pc om te kijken. Krijg ik de melding 'This disc is not formatted to play in this region'. Are you fucking kidding me?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Wow dit is volgens mij al de grootste klucht die ik in heel mijn leven gehoord heb. Steek ik een dvd in mn pc om te kijken. Krijg ik de melding 'This disc is not formatted to play in this region'. Are you fucking kidding me?


    Whut, dat is raaar. Ik heb wel eens gehad dat ik geen dvd's op mijn laptop kon kijken omdat ze alleen in de dvdspeler konden, dat vond ik ook al zo dom.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Whut, dat is raaar. Ik heb wel eens gehad dat ik geen dvd's op mijn laptop kon kijken omdat ze alleen in de dvdspeler konden, dat vond ik ook al zo dom.
    Ja nogal. Zeker omdat ik ze ook in België heb gekocht en niet in het buitenland ofzo.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?