• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe



    Your make-up is terrible

    - Even weg.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 22:49 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Whut. D: Dat is inderdaad niet leuk. Heb je het al tegen je omgeving vertelt, zodat ze op kunnen letten?


    Your make-up is terrible

    Wow jeetje. Ik zou het inderdaad toch ook tegen een paar mensen zeggen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoi (cat)


    wat was dit ookalweer

    Oei.. Ik zou zeggen; laat het je omgeving weten (zoals Nikki al zei) en zorg dat je gewoon telkens mensen om je heen hebt.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2015 - 22:51 ]


    26 - 02 - '16

    Vanaf vandaag heb ik besloten weer een off-topic-lid te worden! (: Marjanne is the name. ^^

    [ bericht aangepast op 23 jan 2015 - 21:43 ]


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Ik heb het al tegen mijn vrienden gezegd en ik ben extra op mijn hoede.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben bezig met een keto-lifestyle, dus onder de 20mg koolhydraten per dag eten om in 'ketosis' te komen, waardoor je lichaam overschakelt op vet verbranding in plaats de koolhydraten (die hij wel eerst omzet in glucose, natuurlijk) en ik heb net een hele pizza vol koolhydraten op. ;x But I'm proud, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben bezig met een keto-lifestyle, dus onder de 20mg koolhydraten per dag eten om in 'ketosis' te komen, waardoor je lichaam overschakelt op vet verbranding in plaats de koolhydraten (die hij wel eerst omzet in glucose, natuurlijk) en ik heb net een hele pizza vol koolhydraten op. ;x But I'm proud, haha.


    Klinkt heftig haha.

    En Annabeth, dat is echt eng. Heeft hij nog een sleutel van je huis? En zijn er andere mensen in je huis?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik vond dat ik dit plaatje even moest delen.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat ik morgen mn examen ga verfucken. Ik begrijp mn oefeningen zelf niet en dat is iets wat ik normaal heel goed kan.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Niphredil schreef:
    (...)

    Klinkt heftig haha.

    En Annabeth, dat is echt eng. Heeft hij nog een sleutel van je huis? En zijn er andere mensen in je huis?

    Hij heeft nooit een sleutel van mijn huis gehad, ik woon nog gewoon thuis. Laten we hopen dat hij niks doet...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    @Erieka, zou je mijn bericht uit je quote willen halen? ^^ Even voor de zekerheid, want stel dat hij op Q uitkomt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Done (:


    26 - 02 - '16

    Ik ben blij, want ik ben in 2015 al meer dan 3 kilo afgevallen en sinds vorige week ook een centimeter kwijt om mijn middel, arm, been en heupen!


    Your make-up is terrible