• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe



    Your make-up is terrible

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Ik hoop dat dat via YouTube kan ik ga het wel proberen. Audacity.. kan je daarmee ook bewerken? Dus hoger en lager zetten?

    Dat weet ik niet met audacity. Maar je kan ff googlen op youtube to mp3 converter en dan is een site al genoeg

    Jammer schreef:
    (...)

    Een topic is altijd leuk! Dan zoek ik ook snel weer even mijn jurk op. :Y)

    Maar dat is wel jammer. Je hebt er ook speciaalzaken voor, volgens mij. Maar dat is dan ook wel meteen weer superduur. Een vriend van me werkt bij zo'n pakkenmaakwinkel en dat is ook echt.. bizar soms. Heel erg duur, maar er komen echt van die rijke zakenmannen die zich dan in een pak steken om in vliegtuigen naar de - weet ik veel - Caribbean te vliegen.


    Leuk! Ik denk dat het inderdaad wel een leuk idee is om een topic aan te maken. (:

    Ja, inderdaad. Ik heb ook wel een speciaalzaak gevonden, waar de pakken op maat gemaakt kunnen worden. Het is daar alleen heel duur, en je bent dan verplicht om het pak te houden omdat het op maat is. Dus als het dan tegenvalt, is het weggegooid geld.
    Dat is echt onvoorstelbaar, hoeveel geld mensen aan zo'n pak uitgeven. :')

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 21:53 ]

    Yrden schreef:
    (...)
    Dat weet ik niet met audacity. Maar je kan ff googlen op youtube to mp3 converter en dan is een site al genoeg


    Dat zal ik proberen! Dan kan ik lekker losgaan met remixen maken.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Het is me gelukt, alleen zit ik met de mp3 enconter.. ik raak helemaal in de war. Heb ik twee keer de verkeerde versie gedownload...


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Sorry mensen ik wil even mijn rant kwijt, maar ik kan echt niet tegen die topics waar er nu twee van zijn als tegenreactie op de mensen die weggaan. Het voelt voor mij als een steek onder water doordat ik dit ook overweeg en er dus op zo'n manier mee om wordt gegaan. Egghh ik kan hier zo slecht tegen. Ik kan uberhaupt even niets hebben momenteel.


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    Sorry mensen ik wil even mijn rant kwijt, maar ik kan echt niet tegen die topics waar er nu twee van zijn als tegenreactie op de mensen die weggaan. Het voelt voor mij als een steek onder water doordat ik dit ook overweeg en er dus op zo'n manier mee om wordt gegaan. Egghh ik kan hier zo slecht tegen. Ik kan uberhaupt even niets hebben momenteel.

    Ik ben het met je eens. Vind het ook niet zo geweldig dat er 'wie blijft wel' topics gemaakt worden.

    ^Volgens mij is men gewoon bang dat heel het forum gaat doodbloeden, is het niet bedoeld als steek onder water.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Monochopsis schreef:
    Sorry mensen ik wil even mijn rant kwijt, maar ik kan echt niet tegen die topics waar er nu twee van zijn als tegenreactie op de mensen die weggaan. Het voelt voor mij als een steek onder water doordat ik dit ook overweeg en er dus op zo'n manier mee om wordt gegaan. Egghh ik kan hier zo slecht tegen. Ik kan uberhaupt even niets hebben momenteel.


    Ik denk niet dat het zo bedoeld is hoor. Maar er vertrekken gewoon heel veel mensen in 1 keer en dat vind ik persoonlijk best jammer. Dus ik snap dat sommigen willen weten wie er blijft. En ik hoop trouwens niet dat je gaat, want dat zou ik echt jammer vinden :c


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wheatley schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat het zo bedoeld is hoor. Maar er vertrekken gewoon heel veel mensen in 1 keer en dat vind ik persoonlijk best jammer. Dus ik snap dat sommigen willen weten wie er blijft. En ik hoop trouwens niet dat je gaat, want dat zou ik echt jammer vinden :c


    Ik snap jullie wel, maar ik voel me gewoon al een hele tijd niet meer gewenst. Zelf lukt het me niet om die knoop door te hakken, doordat ik naast deze site niks heb. Sounds pathetic, I know :/


    26 - 02 - '16

    Monochopsis schreef:
    (...)

    Ik snap jullie wel, maar ik voel me gewoon al een hele tijd niet meer gewenst. Zelf lukt het me niet om die knoop door te hakken, doordat ik naast deze site niks heb. Sounds pathetic, I know :/

    Ik heb precies hetzelfde. Q verlaten is net zo lastig als stoppen met een zware verslaving.

    I'm throwing wishes in the well.

    Lol wie heeft dit topic uit de vergeetput getrokken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb echt zo'n avond dat ik denk dat ik wil gamen, maar in geen enkel spel echt zin heb. Net als dat ik een kast vol kleding heb en zeg dat ik niets heb om aan te trekken :'D


    26 - 02 - '16

    Avarosa schreef:
    Lol wie heeft dit topic uit de vergeetput getrokken.

    Addie dacht ik (:
    Omdat iemand het LJH naar stamcafe wilde en heel veel anderen niet, omdat ze bang waren voor gespam. So deze is weer open.

    Normaal schreef:
    Ik heb echt zo'n avond dat ik denk dat ik wil gamen, maar in geen enkel spel echt zin heb. Net als dat ik een kast vol kleding heb en zeg dat ik niets heb om aan te trekken :'D

    Hier heb ik nu ook altijd last van.

    Yrden schreef:
    (...)
    Addie dacht ik (:
    Omdat iemand het LJH naar stamcafe wilde en heel veel anderen niet, omdat ze bang waren voor gespam. So deze is weer open.



    This topic is the result of my struggles.


    Tijd voor koffie.