• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe



    Your make-up is terrible

    Ja, ik ben echt heel blij! Die kon ik al een jaar of zo niet meer aan. :'D


    Your make-up is terrible

    Pff ik kan me bijna niet eens meer herinneren wanneer ik maatje 38 pastte. Ben al blij als ik ooit maat 40 ga passen, maar dat zie ik voorlopig niet gebeuren x)

    Maar ik vind het knap van je dat je dit toch maar gewoon gedaan hebt en dat je je doel bereikt hebt! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nog niet, ik zit pas op de helft! Mijn broek zit dan ook nog eeeerg strak, haha.

    Sommige mensen zijn ook niet gemaakt voor die maten. Ik heb een smal lichaam, dus pas ik ook snel in kleine maten. Ik weet zeker dat het jou ook gaat lukken om een maat 40 te krijgen! En dan mag jij mijn favoriete broek hebben die ik niet meer pas. 8D


    Your make-up is terrible

    Furiosa schreef:
    Nog niet, ik zit pas op de helft! Mijn broek zit dan ook nog eeeerg strak, haha.

    Sommige mensen zijn ook niet gemaakt voor die maten. Ik heb een smal lichaam, dus pas ik ook snel in kleine maten. Ik weet zeker dat het jou ook gaat lukken om een maat 40 te krijgen! En dan mag jij mijn favoriete broek hebben die ik niet meer pas. 8D


    Dude, welk maatje wil je uiteindelijk krijgen dan? D: Of wel gewoon maatje 36, maar gewoon wat slanker zijn zodat de broeken niet echt zó krap zitten?

    Daaat is waar. No way dat ik ooit in maatje 36 ga passen. 38 denk ik eigenlijk ook niet meer. xd Maar 40 is wel te doen. Als ik dr aan werken ga. :') Ghehe


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb een broek die maat 42 is, omdat anders mijn bovenbenen er niet in pasten x)

    Naar mijn mening maakt een kledingmaat niet veel uit. Het gaat erom dat je gezond bent en je fijn voelt in je eigen lichaam.


    26 - 02 - '16

    Volgens mij was ik dit topic langere tijd kwijt...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Eriekaaa, mooie profielfoto! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Thanks panda <3


    26 - 02 - '16

    Palinoia schreef:
    (...)

    Dude, welk maatje wil je uiteindelijk krijgen dan? D: Of wel gewoon maatje 36, maar gewoon wat slanker zijn zodat de broeken niet echt zó krap zitten?

    Daaat is waar. No way dat ik ooit in maatje 36 ga passen. 38 denk ik eigenlijk ook niet meer. xd Maar 40 is wel te doen. Als ik dr aan werken ga. :') Ghehe


    Ja, maat 36 moet nog wat beter zitten. 8D Misschien op het randje van 34/36, maar dat is normaal bij dat gewicht bij mij, had ik vroeger ook altijd.

    En inderdaad Erieka, zolang je je er maar goed bij voelt! Ik voel me nu echt een stuk beter dan 10 kg geleden en daar gaat het om. Ik begin me nu weer zelfverzekerd en fijn in mijn lichaam te voelen.


    Your make-up is terrible

    Het duurt vast wel even voor ik terug in een 36 pas. Wss nooit meer.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    --> Geopend op aanvraag


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Hallo

    Wow deze is wel oud ja.
    Maar leuk!!


    It's never gonna happen, Guys.

    hallo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Wat mag je hier eigenlijk? Heb nooit echt in deze topics gekeken. Kletsen? Dingen delen?