• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe



    Your make-up is terrible

    Richonne schreef:
    Ik ben vandaag verbrand in de zon, fuck mijn huid, guys. Hebben jullie ook zo'n huidje dat echt niks gewend is gewoon? D:

    Yep, ik heb mezelf flink overschat gister :P

    Ik ben misschien iets te optimistisch geweest door vanmorgen schoenen met open bovenkant aan te doen. Nu is de bovenkant van mijn voeten koud. (baby)

    het wordt de hele week nog zo warm rip


    Heaven is a place that we all have

    Geralt schreef:
    (...)
    Yep, ik heb mezelf flink overschat gister :P

    Ik ben misschien iets te optimistisch geweest door vanmorgen schoenen met open bovenkant aan te doen. Nu is de bovenkant van mijn voeten koud. (baby)


    Haha, ja het is 's ochtends nog best wel frissig. 's Avonds koelt het ook giga snel af. Maar vanmiddag vroeg uit dus lekker het zonnetje in :'D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Richonne schreef:
    (...)

    Haha, ja het is 's ochtends nog best wel frissig. 's Avonds koelt het ook giga snel af. Maar vanmiddag vroeg uit dus lekker het zonnetje in :'D

    Ik moest helaas stagelopen dinsdag, anders had ik weer de hele dag in de zon gelegen. Nu is het jammer genoeg geen 'mooi' (warm, zonnig, windloos) weer meer.

    /
    Waarom zitten er een paar tijgernootjes in de zak met kettle coated nootjes (huil) (huil)

    Goeeedemiddag! Wie krijgt er dankzij fb nog meer chocolade van zijn/haar ouders? :Y) hahaha

    Ik denk niet dat ik iets productiefs ga doen vandaag. Wat zijn jullie plannen?^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oooohh, lekker, chocola!

    Ik moet mijn tas inpakken want ik zit de komende week in Frankrijk en Luxemburg! Maar ik heb zo'n hekel aan inpakken, wow. Ik vergeet altijd de helft.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Gibbs schreef:
    Goeeedemiddag! Wie krijgt er dankzij fb nog meer chocolade van zijn/haar ouders? :Y) hahaha

    Ik denk niet dat ik iets productiefs ga doen vandaag. Wat zijn jullie plannen?^^


    Hahaha, ik zie dat echt op iedereens FB, geweldig.
    Ik ga het niet proberen want ik weet 99% zeker dat mijn mama het toch niet gaat halen HAHA. En mijn vader heeft geen FB.

    Ik ben begonnen met mijn kamer weer op te ruimen, want ik heb wat meubels verschoven. Het is half klaar nu. Nu Feyenoord - Ajax kijken en daarna weer dooorrr.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik HEB MIJN OUDE NINTENDO DSI XL EVONDEN Y1AAAY


    Heaven is a place that we all have

    Richonne schreef:
    Oooohh, lekker, chocola!

    Ik moet mijn tas inpakken want ik zit de komende week in Frankrijk en Luxemburg! Maar ik heb zo'n hekel aan inpakken, wow. Ik vergeet altijd de helft.


    Ohh herkenbaar. Ik haat die hele inpak-stess zo erg, ik maak ook altijd een maand van te voren al lijstjes met wat ik mee moet nemen en hou me daar strikt aan.
    Wat ga je allemaal doen in Frankrijk en Luxemburg? (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    OMFG Nefyd daar gaat je hele zondag hahaha sws hele dag op die DS ik ben jaloerssss

    @ Mojtabai, ja ik heb er ook echt een hekel aan. Stel het altijd uit en maak lijsten en nóg vergeet ik dingen! Maar ik ga op trainingsweek met alle leerlingen van onze opleiding dus het is wel super leuk!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Het is zo lastig als ik even alleen wil zitten, doordat sociale dingen me uitputten, en mensen dat niet begrijpen en me haast dwingen bij de anderen te gaan zitten ):


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    Goeeedemiddag! Wie krijgt er dankzij fb nog meer chocolade van zijn/haar ouders? :Y) hahaha

    Ik denk niet dat ik iets productiefs ga doen vandaag. Wat zijn jullie plannen?^^


    Ik moest laatst optreden en toen kregen we na afloop elk een doos bon-bons. ;-; Ik probeer er langzaam mee te doen, maar ze zijn zo fucking lekker.


    Tijd voor koffie.

    Richonne schreef:
    OMFG Nefyd daar gaat je hele zondag hahaha sws hele dag op die DS ik ben jaloerssss

    @ Mojtabai, ja ik heb er ook echt een hekel aan. Stel het altijd uit en maak lijsten en nóg vergeet ik dingen! Maar ik ga op trainingsweek met alle leerlingen van onze opleiding dus het is wel super leuk!


    superlaat maar yes dat is exact wat er gebeurde


    Heaven is a place that we all have

    Ik vertaal Latijn over slaven, en luister tegelijktertijd naar 'Now we are free' van 'Gladiator'. :') Hoe ironisch.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Nagels lakken voor de 3e keer deze week. Because why not :Y)