• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde offtopic topic in het stamcafé, het enige echte dat toegestaan is!
    Offtopic betekent echter niet spammen!
    Hou het gezellig




    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Gibbs
    Merel - Marguerite
    Sophie - Gellert
    Erieka - Frosty
    Lotta - Blade
    Jolanda - Sigil
    Margot - Niphredil
    Eva - Underestimated
    Xantha - Sterik
    Nana - Avarosa
    Julia - Anatidaephobia
    Xanthe - Rekkles
    Annabeth - Barnabas
    Cherona - Kayfabe



    Your make-up is terrible

    Noodles noodles noodles

    Holy ik sta hier nog in als Rekkles D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Himuro schreef:
    Holy ik sta hier nog in als Rekkles D:


    Kun je nagaan hoe lang/vaak ik de naam Gibbs wel niet heb. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Kun je nagaan hoe lang/vaak ik de naam Gibbs wel niet heb. :')

    Er zitten meer dan 30 namen tussen. En nah. Ik ben echt gewoon erg wat usernames betreft :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Himuro schreef:
    (...)
    Er zitten meer dan 30 namen tussen. En nah. Ik ben echt gewoon erg wat usernames betreft :'D


    Holy shit, hahaha x'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Groningen gaat met de tijd mee en heeft nu ook op andere lijnen bussen met 4 deuren. (Y)

    Heb ik nightcore remix gevonden, kan ik geen ander soort remix vinden.. wacht waarom maak ik zelf geen remix? Ik heb geen programma waarmee dat kan helaas.. waarschijnlijk moet ik dan betalen en hoe kom ik dan aan de liedjes om te remixen?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik zou momenteel galakleding moeten zoeken, want mijn eindexamengala staat voor de deur...
    Maar oeps, ik zit weer op Q. :')

    Hannibal_Lecter schreef:
    Ik zou momenteel galakleding moeten zoeken, want mijn eindexamengala staat voor de deur...
    Maar oeps, ik zit weer op Q. :')


    ohohohohh dat is zó fucking leuk. Ik kwam laatst mijn oude galajurk tegen en ik trok hem aan en ik dacht echt 'wauw, ik wist niet dat ik zo'n goede smaak had toen'. Maar nu wil ik een gelegenheid om hem weer aan te trekken, maar die is er niet. ;-;

    Anyway, waar denk je aan?


    Tijd voor koffie.

    Apfelstrudel schreef:
    Heb ik nightcore remix gevonden, kan ik geen ander soort remix vinden.. wacht waarom maak ik zelf geen remix? Ik heb geen programma waarmee dat kan helaas.. waarschijnlijk moet ik dan betalen en hoe kom ik dan aan de liedjes om te remixen?

    Downloaden vanaf youtube?
    En maybe audacity? Geen idee of dat werkt, maar je kan er knippen en plakken

    Yrden schreef:
    (...)
    Downloaden vanaf youtube?
    En maybe audacity? Geen idee of dat werkt, maar je kan er knippen en plakken


    Ik hoop dat dat via YouTube kan ik ga het wel proberen. Audacity.. kan je daarmee ook bewerken? Dus hoger en lager zetten?


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Jammer schreef:
    (...)

    ohohohohh dat is zó fucking leuk. Ik kwam laatst mijn oude galajurk tegen en ik trok hem aan en ik dacht echt 'wauw, ik wist niet dat ik zo'n goede smaak had toen'. Maar nu wil ik een gelegenheid om hem weer aan te trekken, maar die is er niet. ;-;

    Anyway, waar denk je aan?


    Dat zegt echt iedereen. Alle meiden uit mijn klas gaan helemaal los met het uitkiezen van galakleding. :')

    Haha, wel leuk om zoiets terug te vinden! Jammer dat het meestal maar voor één keer is. Zoiets exclusiefs heb je doorgaans niet.

    Ik ga voor een damespak, omdat ik een hekel heb aan jurken. Jurken passen ook totaal niet bij me. Ik wil het wel vrouwelijk houden, maar een jurk gaat voor mij te ver. :')
    Het is alleen best lastig om zoiets te vinden. Een compleet damespak is bijna nergens te vinden, dus moet ik apart een broek en een blazer gaan zoeken. En dat zijn enorme struggles, want er is te veel keus... :')

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Dat zegt echt iedereen. Alle meiden uit mijn klas gaan helemaal los met het uitkiezen van galakleding. :')

    Haha, wel leuk om zoiets terug te vinden! Jammer dat het meestal maar voor één keer is. Zoiets exclusiefs heb je doorgaans niet.

    Ik ga voor een damespak, omdat ik een hekel heb aan jurken. Jurken passen ook totaal niet bij me. Ik wil het wel vrouwelijk houden, maar een jurk gaat voor mij te ver. :')
    Het is alleen best lastig om zoiets te vinden. Een compleet damespak is bijna nergens te vinden, dus moet ik apart een broek en een blazer gaan zoeken. En dat zijn enorme struggles, want er is te veel keus... :')


    Nee, kan ik me voorstellen hoor. Normaal kan ik echt niet tegen kleding kopen, dus ik begrijp ook heel erg goed wanneer mensen jurken uitkiezen niet leuk vinden.
    Maar damespakken vind ik ook echt super mooi! Low-key wil ik er ook eentje kopen, maar ik weet niet zo goed waar. En keuzestress, ik ken het :Y)
    Laat me weten als je wat vindt! Dan weet ik ook meteen een beetje waar ik kan kijken. :p

    [ bericht aangepast op 12 april 2017 - 21:23 ]


    Tijd voor koffie.

    Jammer schreef:
    (...)

    Nee, kan ik me voorstellen hoor. Normaal kan ik echt niet tegen kleding kopen, dus ik begrijp ook heel erg goed wanneer mensen jurken uitkiezen niet leuk vinden.
    Maar damespakken vind ik ook echt super mooi! Low-key wil ik er ook eentje kopen, maar ik weet niet zo goed waar. En keuzestress, ik ken het :Y)
    Laat me weten als je wat vindt! Dan weet ik ook meteen een beetje waar ik kan kijken. :p


    Oh, leuk! Op Zalando is van alles te vinden. Daar ben ik momenteel aan het zoeken. Maar dan moet je wel apart een blazer en apart een broek zoeken, helaas.
    Ik zal wel wat laten weten als ik iets gevonden heb. (;
    Heb er over na zitten denken om een soort 'Gala topic' te openen, voor alle mensen die een gala of andere gelegenheid hebben en koopstruggles of andere problemen hebben. En natuurlijk om kleding (en eventueel galavoertuigen) te showen.

    Hannibal_Lecter schreef:
    (...)

    Oh, leuk! Op Zalando is van alles te vinden. Daar ben ik momenteel aan het zoeken. Maar dan moet je wel apart een blazer en apart een broek zoeken, helaas.
    Ik zal wel wat laten weten als ik iets gevonden heb. (;
    Heb er over na zitten denken om een soort 'Gala topic' te openen, voor alle mensen die een gala of andere gelegenheid hebben en koopstruggles of andere problemen hebben. En natuurlijk om kleding (en eventueel galavoertuigen) te showen.


    Een topic is altijd leuk! Dan zoek ik ook snel weer even mijn jurk op. :Y)

    Maar dat is wel jammer. Je hebt er ook speciaalzaken voor, volgens mij. Maar dat is dan ook wel meteen weer superduur. Een vriend van me werkt bij zo'n pakkenmaakwinkel en dat is ook echt.. bizar soms. Heel erg duur, maar er komen echt van die rijke zakenmannen die zich dan in een pak steken om in vliegtuigen naar de - weet ik veel - Caribbean te vliegen.


    Tijd voor koffie.