• Ik kon even niet zo snel een actief topic vinden, vandaar dit nieuwe topic.
    Paar weken terug heb ik ein-de-lijk mijn 4e tattoo laten zetten, het was een hel maar het eindresultaat is écht heel mooi - vind ik zelf dan,
    en dat wilde ik graag even delen ^^!



    Jullie nog recent nieuwe tattoo's - of piercings laten zetten?

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 20:38 ]


    To infinity and beyond •

    LarrehStylinson schreef:
    (...)

    Er staat inmiddels 'I'll hold you tightly, I'll give you nothing but the truth' op mijn onderarm.


    Ah heel mooi! Heb je een foto?!


    To infinity and beyond •

    Twisty schreef:
    (...)
    ''After all this time?'' < in opa's handschrift
    ''Always.'' < In oma's handschrift.

    En een '&' op mijn duim, de Of mice & men kenners snappen vast wel waarom. :Y)
    Dat is wel cool Michelle. Waarom je grootouders hun handschrift als ik vragen mag.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    (...)Dat is wel cool Michelle. Waarom je grootouders hun handschrift als ik vragen mag.

    Een mooie herinnering voor als ze er in de toekomst niet meer zijn. Ik heb een goede band met ze, en ik vind zo'n persoonlijke tattoo wel mooi. c:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Twisty schreef:
    (...)
    Een mooie herinnering voor als ze er in de toekomst niet meer zijn. Ik heb een goede band met ze, en ik vind zo'n persoonlijke tattoo wel mooi. c:
    Naw dat is echt ontzettend lief.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wauwie!

    Ziet er mooi uit, maar ik zal nooit een tattoo laten zetten.
    1. Ik vind het bij mezelf niet zo mooi
    2. Niet handig voor mijn toekomstige baan
    3. Stel dat ik erop uitgekeken raak
    4. Ik vind mezelf geen type voor zulke dingen


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ga later snakebites nemen :)

    Ik wil ook heel graag een tattoo, natuurlijke dingetjes zoals bloemen/vogels/vlinders etc. Wel één geheel natuurlijk. In mijn zij of op mijn heup OF aan de binnenkant van je onderarm, o daar word ik zo wild van.

    Maar mijn ouders vermoorden me als ik dat doe.

    Ik weet wat ik wil en ik weet waar. Het is alleen nogal een rare plek en daar moet ik dus nog even de ballen voor kweken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    Ik weet wat ik wil en ik weet waar. Het is alleen nogal een rare plek en daar moet ik dus nog even de ballen voor kweken.

    Waar dan?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wooow! Echt mooi! (:
    Ik heb geen tattoo's, maar ik ben aan het overwegen om er een te laten zetten. Alleen weet ik nog niet waar of wat :'D


    Birds born in a cage think flying is an illness.