• __________________________________________________


    __________________________________________________

    Het einde van de aarde komt in zicht. Echter niet zoals iedereen had gedacht. Het komt niet onverwachts, maar is al lang door wetenschappers vastgesteld. Geen Mayakalenders die aflopen of andere gefantaseerde redenen, maar feitelijke argumenten die er op wijzen dat het einde nabij is.

    Hierdoor hebben verschillende wetenschappers en technici lang gewerkt aan een ruimteschip, genaamd 'de EvaCoa 3.2' om zoveel mogelijk mensen te evacueren voordat de hele mensheid opgslokt wordt door de ramp die nadert.
    20 miljoen stoelen/plaatsen zijn aanwezig op het schip. En tenzij iedereen van plan is om te intiem met meer dan 300 mensen op 1 stoel te zitten, is het onmogelijk om iedereen te reden.

    Voor alle belangerijke leiders, beroemdheden en wetenschappers staat hun aanwezigheid op het ruimteschip al vast, net zoals alle mensen die meer dan negen nullen op hun bankrekening hebben staan. Deze laatste hebben hun plek al ruimschoots opgekocht.

    __________________________________________________

    Voor de lagere en midde-klasse was het echter niet zo makkelijk. Deze mensen moeten meedoen aan een wedstrijd om een stoel te bemachtigen. Een spel die je start met het ondertekenen van een contract met de volgende regels;

    1. Om deel te mogen nemen moet je fysiek en mentaal gezond zijn en mag je de leeftijd van 50 niet hebben overschreden.

    2. Met het tekenen van dit contract geef je ons de toestemming op al je bezittingen. Bij verlies zullen we als nog alle nodige spullen in de EvaCoa 3.2 zetten.

    3. Volg alle instructies die je tijdens het spel krijgt.

    4. Wij (ondergetekende wetenschappers) zijn niet verandwoordelijk voor mogelijke verwondingen of de dood.

    5. Ga niet tegen ons in gedurende de wedstrijd. Wij zijn de gene die kans hebben geboden op ontsnapping.

    __________________________________________________

    Ik weet niet of er interesse is, vandaar dit ideeën topic. Ideeën of aanpassingen voor 'the Games' zijn altijd welkom!
    __________________________________________________

    [ bericht aangepast op 3 jan 2015 - 23:45 ]

    Lijkt dit idee je wat?

    100.0% (8 stemmen)
     
    Ja

    0.0% (0 stemmen)
     
    Nee

    0.0% (0 stemmen)
     
    Met wat aanpassingen wel


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Sounds awesome!


    -

    TheHangingTree schreef:
    Sounds awesome!


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    TheHangingTree schreef:
    Sounds awesome!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik denk dat ik maar gewoon een rollentopic ga maken, ik zie wel wie er op af komen (:


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell