• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    (...)

    Oké is goed.
    Ik was eigenlijk vanavond aan het lezen maar ik heb echt nog maar iets van drie pagina's gelezen sinds negen uur door jullie :'D


    Ik wilde de starving games kijken door jou maar dat is ook mislukt (cat) ik ben nu op 10 minuten x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NEXT DAY; The Wake Up
    7:45



    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Oké is goed.
    Ik was eigenlijk vanavond aan het lezen maar ik heb echt nog maar iets van drie pagina's gelezen sinds negen uur door jullie :'D


    Ik heb hierzo een boek die ik net besteld heb en wil het zo graag lezen.. sinds drie dagen geleden maar heb pas een bladzijde kunnen lezen, ook door jullie.

    Dus jah, ik voel je pijn :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wat leuk; we hinderen elkaar om alledaagse (leuke) dingen te doen omdat we zo graag willen gaan rpg'en.. xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes luisterde ik naar de ritme van Georges ademhaling die tot mijn wonder toch in slaap is gevallen. Ergens was ik bang dat hij de hele avond wakker zou liggen; waardoor ik maar woorden moest blijven verzinnen wat enorm moeilijk voor mij was.
    Ikzelf heb de hele nacht niet geslapen; niet dat het erg is. Ik was het middels al gewend en heb dan ook iedereen de leerlingenkamer binnen horen komen terwijl ik zacht tegen Georges warme lichaam aanlag wat wel een soezerig effect gaf en wat er vooral voor zorgde dat ik voor eeuwig zo bij hem wilde liggen. Zachtjes streelde ik met mijn hand zijn zij die zachtjes op zijn blote huid lag doordat ik zijn shirt wat omhoog geschoven had tot de klok bruut onze onderonsje verstoorde om aan te geven dat we zo naar de les moesten. Eigenlijk vroeg ik me af of ik hem niet moest laten liggen. Straks maakte ik hem wakker en was hij boos- ik kon per slot van rekening voorstellen dat hij geen zin in vandaag had. Toch haalde ik mijn hand van zijn blote zij af om zachtjes een hand door zijn haar te halen en toch maar zachtjes fluisterde; ‘George- wil je naar de les?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonathan Barret

    Door licht dat door de ramen komt word ik wakker. Mijn hoofd doet verschrikkelijk veel pijn en ik wil niet wakker worden. In mijn droom was ik met Kealan en we waren gelukkig, niet zoals we nu zijn. Want iedere keer als ik naar hem kijk dan zie ik aan de ene kant de jongen die zo lief is en aan de andere kant de jongen die zegt dat ik niks voor hem beteken. Ik weet gewoon niet welke ik moet geloven.
    Als ik me probeer te bewegen merk ik dat ik in mijn zwerkbalgewaad gekleed ben. Natuurlijk. Mijn bed is vies door mijn schoenen, die ik meteen uit trek. Zo zacht mogelijk kleed ik me om naar mijn gewaad en ren ik naar beneden. Ik wil niet met Kealan praten.
    Eenmaal beneden zie ik May, die het er echt niet beter op maakt. 'Hoi,' mompel ik afwezig.
    Ze haalt een hand door mijn haar. 'Hey Jonathan. Gaat het? Je was behoorlijk dronken gisteren.'
    Ik glimlach zwakjes. 'Eh, ja hoor. Hoofdpijn, maar voor de rest is het goed, denk ik.' Ik glimlach naar haar en begin dan te eten.
    'Kealan heeft me volledig uit jullie kamer verboden.'
    Ik glimlach. 'Maak je maar geen zorgen over hem. Hij heeft geen enkele macht over mij.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jonah is zo gemeen D';

    [ bericht aangepast op 4 jan 2015 - 1:24 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik heb hierzo een boek die ik net besteld heb en wil het zo graag lezen.. sinds drie dagen geleden maar heb pas een bladzijde kunnen lezen, ook door jullie.

    Dus jah, ik voel je pijn :Y)


    Ik heb voor Sinterklaas twee boeken gekregen en door jullie heb ik er nog geen een uit. Hoewel ik ze echt heel erg leuk vind :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Stilte...


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Toen ik nog heel klein was, droomde ik vaak over een soort licht die me volledig verblindde wat me eenzaam en bang liet voellen, de zon die warm op mijn huid aan voelde maakge het er niet betet op en als ik mijn armen uitstak voelde ik allemaal mensen om me heen. Vrienden en familie en voelde ik me meteen weer beter. Toen was ik nog een kleuter. Toen ik iets ouder was, kreeg ik nachtmerries over de dood van mam en pap. Daarna een aantal van mijn vrienden en continu nachtmerries van de dood van Fred wat me allemaal behoorlijk beangstigde. Vorig jaar kreeg ik continu nachtmerries over de dood van Campbell wat voorbij ging nadat hij zijn zelfmoordpoging waagde. Sinds dien kreeg ik geen nachtmerries meer, maar ook geen dromen. Tot vandaag. Want deze keer droomde ik over mij en Campbell. We liepen hand in hand door een omgeving gevuld met lijken van bekenden. Meerdere lijken van Fred, maar ook van Leo. Een aantal van mijn familie en toen we bij het einde van onze weggetje aankwamen draaide Campbell zich naar mij om en fluisterde; 'het komt wel goed.' Het was een angstaanjagende droom. Ik weet niet eens of ik het een droom kon noemen. Gelukkig maar wers ik bruut wakker gemaakt door de klok die afging, maar alsnogbbleefik ongestoord met mijn ogen gesloten op het bed liggen, tot er plotseling een hand door mijn haren ginf waardooe ik noodgedwongen mijn ogen opende en ik Campbell naast mij zag Liggen.
    ‘George- wil je naar de les?’
    Ik bleef even liggen tot ik merkte dat Camobell werkelijk naast mij in het bed lag waardoor ik een glimlach niet kon onderdrukken.
    'Nee. Ik wil liever dood.' Murmelde ik wat slaperig voordat ik impulsief mijn ogen weer sloot.
    'Maar het moet..'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Agh, over 23 minuten gaat Q ons eruit gooien )':

    ARGH morgen is het zondag :'( ik wil niet naar schooooool :'(


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Hm, Leora is offline. Dat betekend dat wij ook maar kunnen slapen aangezien er ook niets te podten valt :D

    Bye bye quizlet x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Haha kan ik eindelijk lezen. Hoewel ik nu best moe ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Agh, over 23 minuten gaat Q ons eruit gooien )':

    ARGH morgen is het zondag :'( ik wil niet naar schooooool :'(


    :O
    Stiekem heb ik echt heel veel zin erin dat de vakantie voorbij is, aangezien het echt een rotsvakantie was.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Met nog een grote slok van mijn drankje schoof ik wederom terug naar de linkerkant van het vank en begon energiek met mijn voeten met een ritme op het grond te stampen. Nog een slok, nog een slok en toen was de beker leeg. Te veel suiker, hier zat overduidelijk te veel suiker in. Twee uur geleden was ik al wakker geworden en iemand uit nijn leerjaar bood me een drankje aan die ik dronk; ik was slaperig en nu be ik iets te energiek geworden aangezien dit mijn.. hoeveelste- ergens over de tiende beker is. Tenminste is het geen alcohol. Ik kreunde toen het beker weer leeg was en sprong op om als een gestoorde rondjes door het lwerlingenkamer te lopen en nam halt bij de tafel waar nog drie pakjes waren met dat soort sap die ik gelijk in mijn beker goot en het begon te drinken. Het was heerlijk; ik blijf er gefocust door en actief hoewel ik nu te achtief bezig ben. Ik weet niet waarom maar ik kan gewoon niet stoppen met drinken; het was een fantastische smaak. En toen ging de klok wst aangaf dat het tijd voor onze les was.
    'FRED!!' Schreeuw ik terwijl ik nog steeds rondkes door het kamer liep, met mijn beker in mijn hand.

    Ghehe :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••