• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:
    Haha kan ik eindelijk lezen. Hoewel ik nu best moe ben.


    PECH :'D ik heb ralf gepost; sorryyy :'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nog vijf minuten :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ahw George nu maak je camp sad D:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Nee. Ik wil liever dood. Maar het moet..’ pijnlijk beet ik hard op mijn al gescheurde lip voordat ik mijn armen rond hem heen legde en mezelf weer als magneten naar elkaar toedrukte terwijl ik ietwat gespannen mijn ogen sloot. Eigenlijk was ik al bang voor deze opmerking; hoewel ik hem al eerder verwacht had. Ik wilde niet dat hij dood ging- hoewel hij waarschijnlijk nooit meer hetzelfde als normaal zou zijn; omdat ik hem gewoon weg niet gelukkig kon maken.
    ‘Ik- blijf jij maar liggen. Ik- ik ga wel naar de grote zaal om broodjes voor je te smeren.. anders verhonger je nog.’ Probeerde ik de sfeer wat beter te maken en hem moeizaam weer los liet om een zachte kus op zijn lippen te drukken van slechts een seconde om mijn lippen weer tegen zijn wang te drukken. Ik wilde hem niet kwijt; en ergens had ik de vermoeden dat als ik weg zou lopen- ik heb nooit meer zou zien behalve in mijn gedachtes die in het niets vielen met de werkelijkheid; tot die uiteindelijk ook langzaam uit mijn geheugen gevaagd werd; niet omdat ik hem vergat- maar omdat ik blindstaarde op iets wat ik niet meer kon vinden.
    ‘B-beloof me dat je j-e niet straks weg bent.. n-naar een p-plek waar ik je niet kan volgen..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    Mijn ogen wrikte zich automatisch open toen de deur dichtviel wat betekende dat Jonah verdwenen was. Dit was de tweede keer dat hij dit zonder mij deed; en waarvoor? Was het omdat ik te makkelijk voor hem was- te simpel; geen uitdaging? Alweer had ik de hele avond in mijn bed liggen rollen met allerlei rare gedachtes. Diezelfde gedachtes als ik dicht bij Jonah was; met diezelfde kriebelende gevoelens in mijn onderbuik en de enorme neiging om hem aan te raken. Gevoelens die alles behalve wederzijds was; want iedere keer rende hij maar van mij weg- naar een ander toe. Langzaam kwam ik overeind waar ik mijzelf in mijn schoolgewaad hees en mijn boeken in mijn tas stopte.
    ‘Misschien had hij gewoon honger..’ murmelde ik zachtjes in mijzelf. Hoewel ik geen flauw idee had hoe hij honger kon hebben gezien mijn eetlust ver te zoeken was. Sloom in vergelijking tot mijn normale tempo liep ik met lood in mijn schoenen de slaapzaal uit; richting de Grote Zaal- die ik net in wilde lopen tot mijn ogen zich haakte op twee personen. Twee personen genaamd Jonathan en May. Mijn mond gleed iets open terwijl mijn hart stil leek te staan. Alweer. Alweer ging hij naar haar toe; en deed hij alsof.. alsof.. ‘verdomme.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik diezelfde brandende gevoel weer achter mijn ogen voelde steken.
    ‘Wat is er nou weer; Kealan. Zitten er Gryffindors aan onze tafel waar je je zo aan ergert of..’ Zachtjes schrok ik van de twee armen die zich om mijn middel sloten terwijl ik de stem herkende van Chanel. Snel wendde ik mijn blik van mijn ooit beste vriend en mede zwerkbalspeler en de achterlijke feeks waar ik naar Chanel keek. Een van de vriendinnen van May; wist ik en dan ook nog eens die ik gisteren gezoend had om te bewijzen dat ik niks voor jongens voelde; niks voor Jonah-wat ik ook niet deed. Het deed me alleen pijn dat hij zijn leven verpesten met die vervloekte serpent.
    ‘Wat is er Chanel; mag iemand niet gewoon met de verkeerde been uit bed gestapt worden. Moet je niet naar je akelige vriendin toe- die jaloers is op alles en iedereen.’ Wierp ik haar bot toe waarbij ik haar armen van mij los trok- die ze zonder schaamte alleen maar in mijn nek legde om me naar haar toe te trekken. ‘Ze kan soms wel irritant zijn ja; maar je leert haar wel te mogen; naarmate de tijd; we gaan nu zo en zo meer tijd besteden nu je mijn vriendje bent.’ Voordat ik mezelf kon terugtrekken voelde ik haar lippen tegen die van mij aan waardoor mijn mond door- een te klein meisje die ik makkelijk aan kon finaal gesnoerd werd.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya



    (:


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Ik- blijf jij maar liggen. Ik- ik ga wel naar de grote zaal om broodjes voor je te smeren.. anders verhonger je nog.’
    Ik wilde protesteren maar kreeg helaas de kans niet toen Campbell zijn lippen tegen die van mij aan drukte en ik een glimlach tevoorschijn perste toen ik zijn lippen op mijn wang voelde drukken voordat hij mij losliet en op ging staan.
    ‘B-beloof me dat je j-e niet straks weg bent.. n-naar een p-plek waar ik je niet kan volgen..’
    Ik fronste mijn voorhoofd en schudde met mijn hoofd voordat ik ook mezelf overeind trok.
    'Dit hoef je niet te doen Camp.. ik ga gewoon wel naar de lessen en probeer me voor te doen als de George die ik altijd al was.' Murmelde ik waarna ik zachtjes een hand langs zijn wang legde.
    'Maar alsnog bedankt.' Zei ik dan en drukte nog een kleine kus, vlak naast zijn lippen neer voordat ik hem losliet en op kwam staan. Even gleden mijn ogen op de lege bedden neer en merkte dat Leo niet in zijn bed lag en vraagde me af waar hij was. Het is niet iets voor Leo om zo vroeg op te staan.


    Inspiratieloos :'$


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Anders is papa leo in de leerlingenkamer en drukt Camp George weer op het bed :'D zodat Camp en Leo samen broodjes kunnen smeren xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Anders is papa leo in de leerlingenkamer en drukt Camp George weer op het bed :'D zodat Camp en Leo samen broodjes kunnen smeren xd


    Wat heb jij met Leo :'D

    Doe maar wat je wilt xq verras mr maar


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nu is Kealathan echt gedoemd voor altijd niet bij elkaar te zijn.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wat gaat Jonah doen dan? :p ik weet niet of jij het weet- maar Kealan stalkt jonah continu en jonah zit alleen maar te huilen omdat Kealan niet ik-hou-van-je zeg.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    May begint te praten over de nieuwe lerares en hoe geweldig ze haar vindt. Ik knik en mompel soms dingen als 'ja, inderdaad'. Opeens stopt ze met praten en kijkt ze naar iemand of iets achter mij en giechelt.
    'Blijkbaar gaf ik het toch mis. Wat leuk voor Chanel, ze vond hem al heel lang leuk. Misschien kunnen we nu dubbel daten.' Ik vraag me af waar ze het in godsnaam over heeft en draai me om.
    Mijn hart breekt in twintigduizend stukjes. Kealathan kust hetzelfde meisje dat hij gisteren ook kuste. Ik weet dat het hypocriet is om jaloers te zijn of boos te zijn, maar ik voel me verraden. Was hij niet degene die zei dat ik May nooit meer mag zien?
    'Leuk voor hem,' zeg ik, hoewel ik het vreselijk vind. 'Hoewel het waarschijnlijk niet lang duurt voor hij een ander heeft, als ik hem ken,' voeg ik eraan toe. 'Maar natuurlijk blijven wij wel samen.' ik forceer een glimlach en kus haar, hoewel ik alleen maar aan Kealan kan denken. Hoe kan hij me zo erg verraden? Alles wat ik van hem vraag is om toe te geven dat hij van me houdt. Waarom is dat zo moeilijk voor hem?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    Wat gaat Jonah doen dan? :p ik weet niet of jij het weet- maar Kealan stalkt jonah continu en jonah zit alleen maar te huilen omdat Kealan niet ik-hou-van-je zeg.


    Ja ja Jonah is een dramaqueen maar zoals ik al zei: hij ziet het als dat Kealan niet van hem houdt en hij wil niet van iemand houden die niet van hem houdt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Dit hoef je niet te doen Camp.. ik ga gewoon wel naar de lessen en probeer me voor te doen als e George die ik altijd al was. Maar alsnog bedankt.’ Zachtjes voelde ik zijn lippen naast die van mij voordat zijn hand van mijn wang gleed en hij zijn bed verliet waardoor mijn hand op het gedeelte viel waar hij gelegen had. Ondanks dat zijn innerlijk zo koud was geworden; was zijn lichaam nog warm. Zachtjes wreef ik erover. Misschien was het maar beter als George niet naar de lessen ging; maar naar Fred; wier ik overigens beide zou stalken vanachter een muurtje zodat ze niet samen zelfmoord gingen plegen; want een ding wist ik zeker- rustig les volgen kon ik niet als ik wist dat George zichzelf van binnen opat. Snel stond ik op zodat George niet weg kon lopen en legde mijn hoofd even op zijn borst terwijl mijn handen naar het randje van zijn shirt gleden om daaronder te treden waar Georges warmte fijn tegen mijn handen gonsde terwijl mijn handen naar zijn middel gleden om George wat omlaag te trekken en mijn lippen vol op die van hem te planten terwijl mijn handen hem zachtjes weer naar achter duwde voordat ik zijn lippen losliet om hem op het bed te laten ploffen waarbij mijn handen snel onder zijn shirt uit schoven en mijn lippen verplaatste naar zijn nek waar ik een zachte kus in drukte.
    ‘Blijf nou maar, George. Ik ben even weg- en ik beloof dat ik terug kom; anders zou mijn missie nogal nutteloos zijn om broodjes voor je te smeren.’ Met moeite glimlachte ik tegen zijn nek gezien mijn hoofd ertegen lag. ‘Ik hou van je.’ Fluisterde ik zachtjes waarna er weer een kus in zijn nek volgde voordat ik opstond en hem los liet om de slaapzaal uit te vertrekken en alle angstige voorbodes probeerde te negeren; dat in de tijd dat ik terug zou zijn- hij allang dood was. Snel keek ik de leerlingenkamer rond waar ik algauw Leo vond en naar hem toe liep.
    ‘Zeg alsjeblieft dat je naar de Grote Zaal moet- want ik kan al met moeite de weg van de slaapzaal naar leerlingenkamer onthouden.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred gaat het nu tegen George zeggen :< zeg hem dat je blijft leven :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya