• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:42 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    -LIKE-

    Super goed dat je trots op jezelf bent en steeds meer wordt! Ik ben ook trots op je!! Je leeft maar een keer en in dat leven kun je het beste dingen doen die je leuk vind en waarvan je blij wordt als je het hebt gedaan.

    Mijn voornemen was om dit jaar gelukkig te worden. Dat doe ik door een studie te volgen in iets waar mijn kwaliteiten liggen en door gezond te leven. Ik slaap genoeg, eet gezond (laat suikers en slechte vetten zo veel mogelijk achterwege), fiets naar school als het mooi weer is (20 km op een dag) en ik doe de stekkers elke nacht uit de stopcontacten. Ik voel me nu zo veel beter dan vroeger! Dus ik ben ook al aardig opweg om mijn doel te bereiken.

    Goed bezig!

    Ik heb al best veel bereikt in dit jaar. Mijn mentale gezondheid gaat echt met grote stappen vooruit en school gaat, vergeleken met vorig jaar, ook heel goed :Y). Het is nog niet allemaal rozengeur en maneschijn, maar absoluut beter dan vorig jaar.


    Wat super goed dat je jezelf met je angsten durft te confronteren!
    Dat is iets waar veel mensen (inclusief ik) iets van kunnen leren.
    En natuurlijk is het super dat je trots op jezelf bent iets dat je moet koesteren!

    Ik heb me voorgenomen beter voor mezelf op te komen
    en te durven zeggen wat ik denk en vind.
    Ik merk dat ik lekkerder in mijn vel zit als ik ook gewoon kan zeggen wat ik denk en wil.
    Dus dat is zeker een succes.

    Mijn andere voornemen daarentegen is nog niet echt gerealiseerd
    Dit is om iets positiever over mezelf te zijn.
    Ik vind het erg moeilijk mezelf te accepteren zoals ik ben,
    omdat ik dat pas kan als ik mezelf perfect vind.
    En perfectie nastreven wordt ik niet zo gelukkig van merk ik.
    Dus daar moet ik nog aan werken.


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels