• Longchester Acedemy is een school voor heksen, tovenaars, weerwolven etc. Er gebeuren vreemde dingen daar op die school. Bijvoorbeeld; Precies om middernacht verdwijnt er een heks. Of: Om acht uur 's ochtends komt er een nieuwe leerling. Een vriendenclubje wil uitzoeken wat er precies gebeurd. Het is natuurlijk niet gewoon dat er steeds van die dingen gebeuren. Maar zullen ze hierin slagen?

    Invullijstje

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd:
    Nationaliteit:
    Leerjaar:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Kracht(en):
    Soort magische wezen:
    Extra:


    Gewone rollen
    - Gereserveerd - Annabeth Marie O'Donoghue - CaptianHook
    - Gereserverrd - Chaselyn Jonah Amsworth - Amaris
    -
    -
    -
    -


    - Gereserveerd - Mrs_Hemmings
    -
    -
    -
    -
    -


    Vriendengroepje rollen
    - Gereserveerd - Vanillia - FC: Daria Sidorchuk - MetUpAtMidnight
    - Gereserveerd - FC: Nina Dobrev - TheHangingTree
    - Gereserveerd - FC: Claire Holt - WhereITold
    - Melissa Green - FC: Zoey Deutch -1.2- AreYouAreYou

    - Gereserveerd - FC: Thomas Sangster - ComingToTheTree
    - Gideon Alexander Berkeley - 1.3- Pebble
    - Gereserveerd - FC: Dylan O'Brien - NecklessOfHope


    Regels:
    Geen eendagsvliegen
    Minimaal 200 woorden per post
    Huisregels van Quizlet
    16+ mag, maar onder spoiler zodat mensen die dat liever niet lezen ook niet hoeven te lezen
    Hou het gezellig!
    Reserveringen blijven 3 dagen staan
    Enkel ik open nieuwe topics

    Als je een reservering hebt, zeg dan ook alvast je FC (faceclaim)

    Leerjaren:
    1e jaar: 13
    2e jaar: 14
    3e jaar: 15
    4e jaar: 16
    5e jaar: 17
    6e jaar: 18

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 14:27 ]


    all because i liked a girl

    Pebble schreef:
    (...)
    "Replace fear of the unknown for curiousity."


    Gideon Alexander Berkeley

    ________________________________________


    Soort magische wezen:
    Elf. Zijn vader is een Boself, zijn moeder een Zomerelf.
    Leeftijd:
    18 jaar. Hij is geboren op een vroege, warme ochtend in mei.
    Nationaliteit:
    Iers/Amerikaans. Zijn moeder is Amerikaans, zijn vader Iers. Gideon heeft de eerste zes jaar van zijn leven in Ierland gewoond, waarna hij naar Amerika is verhuist. Hierdoor heeft hij een zacht Iers accent.
    Leerjaar:
    Gideon zit in het zesde en laatste jaar op de Academy.
    Uiterlijk:
    Ondanks de kenmerkende puntige oren, waar Gideon een hekel aan heeft, is hij een aantrekkelijke jongen. Hij verstopt deze dan ook onder zijn donkerbruine haar, dat in slagen over zijn voorhoofd valt en krult in zijn nek. Zijn donkergroene, die van een afstand wel zwart lijken te zijn, schitteren wanneer hij vrolijk of enthousiast is. Hij heeft een rechte neus en volle, lichtroze lippen. Hoewel hij niet de strakste kaaklijn heeft, lijkt dit wel zo wanneer hij zijn kaken op elkaar klemt.
    Gideon heeft een licht zongebruinde huid en is door zijn roots als boself tamelijk lang, zo'n 1,85 meter lang. Hij is niet gespierd, maar is atletisch gebouwd, met brede schouders, waardoor het lijkt dat hij gespierd is.
    Dit komt half door zijn afkomst, maar wordt versterkt doordat Gideon veel doet aan sport, mede om zijn energie kwijt te raken.
    Qua kledingstijl is Gideon aardig casual, maar met een net kantje. Hij draagt veel bloesjes, soms met een trui eroverheen, of een vest, met een donkere spijkerbroek. Gideon bezit maar liefst drie paar schoenen: een paar nette schoenen, sneakers en sportschoenen.
    Innerlijk:
    Nieuwsgierig
    Vanaf dat Gideon klein was, heeft hij de wereld willen verkennen en wilde hij altijd van alles weten hoe het werkte. Mede hierdoor is hij ook avontuurlijk. Hij heeft altijd al de wereld willen verkennen en heeft grote interesse voor de wezens die hierin leven. Ook is hij erg geïnteresseerd in zijn vrienden en wat zij graag doen.
    Gideon is blij dat hij in het laatste jaar van de Academy zit, zodat hij hierna de wijde wereld weer in kan en opnieuw nieuwe dingen kan ontdekken.
    Temperamentvol
    Mede dankzij zijn afkomst als Zomerelf, en samengevat met zijn kracht voor het element vuur, heeft Gideon als kind veel woede uitbarstingen gehad. Vaak kwam dit omdat hij meer wilde dan dat hij kon, waardoor hij boos op zichzelf werd en dingen kapot maakte. Naarmate hij ouder werd werd dit minder, omdat hij zijn emoties beter onder controle kon houden. Nu kan hij het bijna helemaal onder controle houden, maar is het nog wel eens mogelijk dat hij uit zijn slof schiet, wanneer er een extreme situatie voorkomt. Ook wanneer Gideon chagrijnig is, is het beter om hem met rust te laten, omdat hij dan minder goed de controle over zijn emoties heeft. Hij kan dan bot of boos reageren, ook al bedoelt hij dit niet zo. Gideon heeft ook moeite met het uitspreken van zijn gevoelens en kan daarom nogal gefrustreerd over komen. Hij kan dan wel eens naar sigaretten grijpen, die hem kalmeren maar hem geen kwaad kunnen doen. Door zijn behulpzaamheid uit Gideon zijn liefde voor zijn vrienden, ook al zou hij dit nooit tegen hen zeggen.
    Behulpzaam
    Juist omdat Gideon zo geïnteresseerd is in zijn vrienden en hun bezigheden, is hij erg behulpzaam. Wanneer zijn vrienden een probleem hebben, kunnen ze altijd bij Gideon terecht en zal hij hen zo goed mogelijk proberen te helpen. Gideon is een persoon die zelfs midden in de nacht voor je klaar staat en meteen zijn bed uit springt zodra hij nodig is. Hij stelt de behoeften van anderen dan ook boven die van zichzelf, waardoor hij er nog wel eens moe en rommeling uit kan zien.
    Moedig
    Omdat Gideon nieuwsgierig en avontuurlijk is wil hij veel ontdekken en zal hij dan ook alles opzij zetten om dit te kunnen doen. Hij heeft niet veel angsten, waardoor hij nog wel eens een gevaar voor zichzelf zou kunnen zijn. Maar ook de door zijn behulpzame kant is Gideon moedig. Niet alleen om dingen te ontdekken zal Gideon alles opzij zetten, ook om zijn vrienden te helpen of hen uit de brand te helpen zal hij al zijn eigen behoeften of gevoelens aan de kant schuiven om hen zo beter te kunnen helpen of terug op het goede pad te helpen.
    Kracht(en):
    Omdat Gideon een elf is van gemixte achtergronden, zijn ook zijn krachten gemixt. Van zijn vaders kant, als half Boself, is Gideon heel snel, energiek en behendig. Hij is erg goed in het klimmen van bomen en omzeilen daarvan tijdens het rennen. Ook kan hij de energieën van alle planten, bomen en kruiden voelen en deze overbrengen naar zichzelf door middel van aanraking, of energie van zichzelf geven om ze te herstellen en te laten groeien, waardoor hij ze kan besturen en kan laten bewegen. Dit kost wel erg veel energie, waardoor Gideon dit vrijwel nooit gebruikt.
    Van zijn moeder heeft hij de controle over het element vuur gekregen, wat soms botst met de krachten die hij van zijn vader gekregen heeft. De controle over het element vuur is het moeilijkste onder controle te houden, waardoor Gideon nog vaak fouten maakt en per ongeluk dingen in de fik zet.
    Extra:
    Gideon heeft een ketting rond zijn nek hangen, waar twee kleine hangertjes aan hangen: een blad en een zon. Dit zijn de symbolen van de afkomst van zijn ouders. De hangertjes zijn beide uit hout gesneden, het kettinkje is van leder. Gideon draagt dit kettinkje altijd, maar verstopt het onder zijn kleding.


    Gideon is zo goed als af! (:
    Ik zoek alleen nog een beste vriend voor hem, het liefst mannelijk. Iemand die wilt?


    Misschien dat mijn oningevulde jongen en Ro's oningevulde jongen en Gideon met zn drieën beste vrienden kunnen zijn? lijkt me eigenlijk ook wel logisch aangezien ze met zijn allen in een vriendengroep zitten maargoed^^


    “A queen will always turn pain into power.”

    ComingToTheTree schreef:
    (...)

    Misschien dat mijn oningevulde jongen en Ro's oningevulde jongen en Gideon met zn drieën beste vrienden kunnen zijn? lijkt me eigenlijk ook wel logisch aangezien ze met zijn allen in een vriendengroep zitten maargoed^^


    Ja, prima! Gideon is zo'n persoon die goed met iedereen in de groep om kan gaan, maar af en toe behoefte heeft aan één of twee personen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Mag ik een normaal meisje?
    ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Mag ik een normaal meisje?
    ;3


    Je staat er bij!


    all because i liked a girl

    Mijn rol post ik vanmiddag opnieuw en dan maak ik haar meteen af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Mijn rol post ik vanmiddag opnieuw en dan maak ik haar meteen af.


    Is goed!! :) :)


    all because i liked a girl

    BlankSpaceSwift schreef:
    (...)

    Is goed!! :) :)


    Zou ze wel misschien bij het vriendengroepje kunnen horen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mrs_Hemmings schreef:
    Kan ik wel een jongen van het vriendengroepje reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Annabeth Marie O'Donoghue
    ''Beth''
    ‘’I’m sorry that I’m not a perfect girl. But I’m a real girl.’’





    x Leeftijd x Ze is zestien jaar oud en verjaart op 27 september

    x Leerjaar x Het vijfde. Ze heeft een jaar overgeslagen.

    x Nationaliteit x Half Iers en half Engels. Dit hoor je aan haar stem en dit zie je aan haar achternaam.

    x Uiterlijk x Annabeth is niet lang, totaal niet. Of je ziet 1 meter en 64 centimeter als lang. Maar het meisje vindt dit wel best zo. En zo nu en dan draagt ze ook hakken om wat langer te lijken. Meestal zijn dit zwarte hakken, wat bij haar kledingstijl past. Want over het algemeen draagt ze een bandshirt, een short of een gescheurde skinny jeans en een geblokt overhemd. En dan vaak met zwarte All Stars, maar dus zo nu en dan ook hakken. Al ze ook vaak een licht jurkje draagt met All Stars of ballerina’s. Dit maakt haar kledingstijl erg verschillend.
    Haar lange lokken vallen tot net iets boven haar zij en zijn van nature lichtbruin. Maar Annabeth heeft ze ook al eens blauw en roze gehad. En nu heeft ze de lokken pastelrood, roze of oranje. Ze weet niet precies welke kleur, maar ze is hiermee tevreden. Over het algemeen heeft ze haar haren los hangen, maar zo nu en dan wilt ze de lokken ook wel vlechten. Haar ogen hebben een blauw, grijze kleur en dragen een twinkeling met zich mee. Deze worden omringd door donkere wimpers waar altijd mascara op komt. Ook doet Annabeth een wat eyeliner op. Wat anderen daarvan vinden boeit haar niets. Meestal komt er op haar lippen een zacht roze lippenstift. En hiermee is haar look compleet volgens haar. Ook heeft ze een neuspiercing en is ze hier blij mee.

    x Innerlijk x Ergens zou je het niet verwachten maar Annabeth is een wat meer terughoudend persoon. Hier heeft ze geen reden voor, maar ze is liever gewoon met haar vrienden dan met zo'n grote groep. Maar ze is niet zo terughoudend dat ze niet voor zichzelf opkomt. Want dit doet Annabeth overduidelijk. Ze kent haar eigen grenzen en je moet daar niet over gaan, want dan is ze beledigd. Annabeth´s lontje kort. Boos kan ze lang blijven, het ligt er maar net aan hoeveel je voor haar betekend. Ook heeft Annabeth niet veel geduld, al ze dit altijd wel probeert. Als iets haar te lang duurt zeurt ze niet, maar dan blijft ze maar langer wachten. Hoe haatvol ze dit ook vindt. Ze oogt vreselijk zeker van zichzelf, maar is dit niet. Annabeth is best onzeker. Hoewel ze dit niet toont.
    Wanneer ze je niet mag, kan ze nogal een bitch zijn. Over het algemeen roddelt ze niet over iemand, maar doet iemand dit over haar. Of hoort zij iets slechts van iemand over haar, dan kun je wraak verwachten. Hier past ook goed het gezegde: Je krijgt wat je geeft, bij. Want in haar geval is dit de waarheid. Annabeth is niet iemand die terug deinst voor een gevecht maar dit gewoon aangaat. Ze is doelbereikend en als dit haar niet lukt vindt ze dit tijdverspilling. Eigenwijs is deze meid ook, haar mening veranderd niet snel en ze zal ook haar eigen gang gaan. Tot anderen zeggen dat het voor hun vervelend is. Want ze heeft respect voor anderen en hun mening.
    Over het algemeen is ze een vrolijk en enthousiast iemand met wie je altijd wel lol kunt maken, ook al ben je niet echte vrienden met haar. Sommigen Annabeth zich irriteren aan haar enthousiasme, en anderen zouden er zelf vrolijk van worden. Annabeth is iemand die je kunt vertrouwen, en ondanks dat ze geen genie is - is ze redelijk slim en geeft ze je ook advies als je dit wilt. Verder is het zo als jij de vertrouwensband breekt, krijg je die heel langzaam terug. Het ligt er aan of je veel voor haar betekende. Bij sommigen komt die band helemaal niet meer terug.

    x Krachten x Psychometrie en telekinese zijn haar sterkste krachten. Die eerste heeft ze het liefst niet. Als ze een mens, voorwerp of dier aanraakt ziet ze daar het verleden van voor zich. En soms is dit vreselijk om te zien. Dit is de verklaring dat ze handschoenen draagt, hierdoor ziet ze dit niet. Telekinese is algemeen bekend, voorwerpen met je geest verplaatsen.
    Annabeth heeft wel meerdere, maar die moet ze nog ontwikkelen en onder controle krijgen. Dat controle krijgen moet ze ook nog bij het telekinese.

    x Soort wezen x Ze is voor de helft een heks. Geweldig met haar krachten kun je haar niet noemen, maar ze heeft er redelijke de controle over.

    x Extra x x

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 14:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Chaselynn 'Chase' Jonah Amsworth




    Leeftijd
    Nationaliteit
    Leerjaar
    Uiterlijk
    Innerlijk
    Kracht(en)
    Soort magische wezen
    Extra
































    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 18:08 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Wil iedereen zo snel mogelijk zijn of haar rol afmaken?
    Een aantal reservaties zijn eigenlijk al verlopen, dus als daar voor morgen niks aan wordt verandert zal ik die reservaties moeten laten vervallen.


    all because i liked a girl

    AreYouAreYou went Meraki_


    be gay do crimes

    TheHangingTree >> Mangata


    -

    ComingToTheTree » Sobremesa


    “A queen will always turn pain into power.”

    WhereITold went Waldeinsamkeit


    She was always looking for more..