• _____________________________________________________________________________________________________________________________


    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    Het einde van de aarde komt in zicht. Echter niet zoals iedereen had gedacht. Het komt niet onverwachts, maar is al lang door wetenschappers vastgesteld. Geen Maya kalenders die aflopen of andere gefantaseerde redenen, maar feitelijke argumenten die er op wijzen dat het einde nabij is.

    Hierdoor hebben verschillende wetenschappers en technici lang gewerkt aan een ruimteschip, genaamd 'de EvaCoa 3.2' om zoveel mogelijk mensen te evacueren voordat de hele mensheid opgslokt wordt door de ramp die nadert.
    20 miljoen stoelen/plaatsen zijn aanwezig op het schip. En tenzij iedereen van plan is om te intiem met meer dan 300 mensen op 1 stoel te zitten, is het onmogelijk om iedereen te reden.

    Voor alle belangerijke leiders, beroemdheden en wetenschappers staat hun aanwezigheid op het ruimteschip al vast, net zoals alle mensen die meer dan negen nullen op hun bankrekening hebben staan. Deze laatste hebben hun plek al ruimschoots opgekocht.

    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    Voor de lagere en midde-klasse was het echter niet zo makkelijk. Deze mensen moeten meedoen aan een wedstrijd om een stoel te bemachtigen. Een spel die je start met het ondertekenen van een contract met de volgende regels;

    1. Om deel te mogen nemen moet je fysiek en mentaal gezond zijn en mag je de leeftijd van 50 niet hebben overschreden.

    2. Met het tekenen van dit contract geef je ons de toestemming op al je bezittingen. Bij verlies zullen we als nog alle nodige spullen in de EvaCoa 3.2 zetten.

    3. Volg alle instructies die je tijdens het spel krijgt. Bovendien zal iedere vorm van en/of poging tot valsspelen worden bestraft met de dood.

    4. Wij (ondergetekende wetenschappers) zijn niet verandwoordelijk voor mogelijke verwondingen of de dood.

    5. Ga niet tegen ons in gedurende de wedstrijd. Wij zijn de gene die kans hebben geboden op ontsnapping.

    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    De bedoeling van de Games is natuurlijk in de 1e plaats overleven zodat je een plek kan bemachtigen op het ruimteschip.
    Binnen elk land worden verschillende spellen gehouden om de mensen te filteren op nuttigheid binnen de EvaCoa 3.2. Dit gebeurt echter niet op de meest eerlijke manier die je kunt bedenken.

    Allereerste start het met een grote toets om je algemene kennis te testen, mocht je niet tot de 100 mensen behoren die de toets het beste hebben gemaakt, zal je direct geelimineerd (wat gelijk staat aan liquidatie) worden.

    De proef die volgt zal spectaculairder zijn dan de eerste. Deze proef vergt vooral uithoudingsvermogen en inzicht. De overlevende zullen worden gedropt in een gebied dat eigenlijk niet bestemd is om te wonen. Dit kan zowel droog tot tropisch tot antarctisch zijn. Het is de bedoeling dat de mensen levend meer dan 2000 km afleggen en zichzelf bij het afgesproken eindpunt melden. Dit is echter niet zo soepel als gewoon de auto pakken. Vervoersmiddelen zijn niet tot nauwelijks te vinden en bovendien vaak half kapot. Ook bevinden zich overal boobytraps. En het gevaarlijkste is misschien nog wel, dat iedereen voor die tijd 4 voorwerpen heeft mogen kiezen, met de keuze uit meerdere geweren messen kruisbogen en andere wapens, hoewel het ook mogelijk is om voor voedsel of andere levensmiddelen te gaan.
    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    Regels

    - Geen perfecte karakters, iedereen heeft goede en slechte kanten.
    - Hou het zo realistisch mogelijk, daarmee bedoel ik bijv. dat het onmogelijk is dat je personage iemand met een paar enkele aanrakingen kan vermoorden of dat een meisje van 6 zonder hulp van volwassenen kan winnen etc.
    - Maximaal twee personages.
    - Hou het gezellig en voorkom ruzies buiten de RPG.
    - Er is geen woordenlimiet maar oneliners zijn niet toegestaan.
    - Reservaties blijven 3 dagen staan, tenzij je meldt dat dit niet gaat lukken.
    - Probeer minimaal 1x in de week te posten, dit zodat het niet doodloopt.
    - Geen personages van andere besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Maar het aller belangrijkste: Have fun (:
    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Klasse:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Sterke punten: (Dit kan van alles zijn. Van slim tot handig, eigenlijk alles wat misschien van pas zou kunnen komen)
    Zwakke punten:
    Extra:
    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    Rollen

    VOL!
    Jongens
    - Gereserveerd door Keynes
    - Gereserveerd door ComingToTheTree FC: Thomas Sangster
    - Hugh Darbyshire || Drifted
    - Percival "Percy" Scott || Jonty
    - Phelan Jaeger Ryder || Phortion
    - Rhye Dallas || DecemberRain


    Meiden
    - Gereserveerd door Mashtonx FC: Barbara Palvin
    - Gereserveerd door Constellation FC: Holland Roden
    - Louise Hazel Allington || Hajime
    - Emmaline "Emma" Alydia Beauregard || Calendis
    - Maiéhne 'Maia' Jonah Amsworth || Amaris
    -
    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 16:14 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Calendis schreef:
    Zie het innerlijk van Emma er zo een beetje goed uit? ^^


    Ja hoor! Mooi uitgebreidt ook (;

    Ik ga nu ff snel alle andere rollen lezen en de gene die af zijn zal ik erbij zetten als ze goed zijn! Ik zal mijn rol zo ook maken trouwens


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Sorry, maar ik schrijf me uit. Ik ben bang om geen tijd genoeg te hebben /:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Dancal schreef:
    Sorry, maar ik schrijf me uit. Ik ben bang om geen tijd genoeg te hebben /:.


    Jammer, maar het maakt niet uit. Ik snap dat het nu drukker wordt i.v.m. school enzo


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mag ik nog een meisje als dat zou kunnen?
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Mag ik nog een meisje als dat zou kunnen?
    :3


    Je staat op de lijst (;


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    _______

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 20:11 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Maiéhne 'Maia' Jonah Amsworth



    Naam
    • Maiéhne 'Maia' Jonah Amsworth.
    Leeftijd
    • Maia heeft een leeftijd van twintig jaren, geboren op een koude 6e decemberdag.
    Klasse
    • De midde-klasse.
    Innerlijk
    • Zelfzeker
    Maia is niet bang om iemand haar mening te zeggen en doet dat dus ook, zo. Ze heeft een grote mond, maar meestal komt er wat bazigs of iets kwetsends uit - wat ze helemaal niet zo bedoeld, soms. Heel veel mensen denken alleen al van haar blik dat ze iemand is die arrogant is, maar eigenlijk is Maia helemaal niet arrogant - ze weet gewoon niet hoe ze met anderen mensen moet omgaan en meestal is Maiéhne gewoon eerlijk, te eerlijk. Als ze iets zegt, komt er meestal wat klagends uit - zonder dat Maia het zelf doorheeft. Meestal zegt ze precies dat wat ze denkt en weet hier een behoorlijk aantal mensen mee te kwetsen, af en toe bedoelt ze het ook niet zo - maar iedereen zegt wel is zoiets toch?
    • Rechtvaardig
    Toch is ze rechtvaardig en oordeelt ze niet snel over iemand, tenzij diegene echt een no-go is - dan weet Maia er wel anders over te praten. Ze praat ook helemaal niet zo vaak tegen andere mensen en heeft ook duidelijk respect voor ze. Het is niet dat Maiéhne een één of andere bitch is, omdat ze zegt wat ze denkt - ze weet heus wel vriendelijk te zijn en is dit ook altijd voor mensen die ze niet kent. Tegenover vreemden is ze respectvol en Maia laat die ook met rust, maar tegenover mensen die ze kent - zegt ze haar eigen mening, het maakt niet uit wat de anderen van haar beginnen te denken.
    • Lief
    Toch is Maiéhne ergens ook wel lief, ze sluit moeilijk mensen in haar hart - maar als ze dat eens heeft gedaan, dan zal ze ook voor je klaar staan en betrouwbaar zijn. Meestal als ze van iemand houdt vriendschappelijk/liefde, dan zegt ze helemaal niets en valt ze juist tegen die persoon meer uit, gezien ze alles voor diegene goed zou willen hebben. Voor Maia is het gewoon moeilijk mensen te vertrouwen, omdat ze nooit de kans had dat te doen en veel te snel het negatieve in mensen ziet. Ze sluit zich degelijk af van mensen en is meer iemand die alleen gaat, alhoewel ze snel jaloers is - ziet ze stelletjes of grote vrienden groepen. Maia laat ook niet snel zien, dat er een lieve Maia vanbinnen is - waardoor mensen ook snel op haar afknappen en haar daardoor eigenlijk nog 'banger' maken om, echt vriendelijk op mensen af te stappen.
    • Sarcastisch
    Toch is Maiéhne erg sarcastisch en soms komt er uit die felle mond zelfs is een grappig commentaar. Al heeft ze meer droge opmerking over en maakt af en toe ook wel anderen

    erom aan het lachen, al is ze niet iemand die er zelf om lacht. Zoiets ziet Maia dan als uitlachen en dan heb je het weer; Maiéhne is dan weer op haar teentjes getrapt en snel weer een giftige slang. Toch gaat het commentaar op iemand hebben meestal over in sarcasme, waardoor het anderen gelukkig niet al te serieus nemen wat ze zegt. Alleen door haar kindheid is ze compleet veranderd en sindsdien weet ze niet meer wat vertrouwen, liefde of vriendschap is.
    • Sociaal
    Uiterlijk
    • Maia is best mooi, daar valt niet omheen te praten. Haar groen/blauwe kijkers die met donkere wimpers worden omrand, komen als meeste uit. Doordat Maia eigenlijk donkere haren heeft, zijn haar wenkbrauwen ook donker - maar haar lokken hebben nu een roodtoon die haar erg goed staat. Meestal zitten haar haren in een vlecht of een staart of zijn ze maar achter gebonden met een haarband, soms ook gewoon los. Haar lengte is 1m67, niet erg lang - maar door haar smalle postuur en de vrouwelijke rondingen lijkt ze langer dan ze is.
    Geschiedenis
    • Doordat Maiéhne in een strenge familie is opgegroeid, heeft ze nooit werkelijk de buitenwereld leren kennen of echt vrienden kunnen maken. Haar ouders, James en Gladys, waren erg goede advocaten en daarom ook rijk. Ze woonden buiten de stad met een grote villa en natuurlijk wilden ze dat haar dochter ook een goed beroep krijgt, gaat studeren en er was geen andere keuze voor Maia eigenlijk. Natuurlijk was zij dan ook zo ingesteld goede cijfers te halen en altijd alleen maar huiswerk. Maia kwam ook niet op het idee slechte prestatie te geven en haar tijd voor vrienden en vrije tijd, bestond ook niet in haar woordenboek. Later pas merkte ze hoe gevangen ze werd door haar ouders. Haar ouders zijn in een auto ongeluk gestorven toen Maia zestien was. Voor haar was het een grote shock, maar later besefte ze pas wat haar 'gevangenschap' voor effect op haar had.
    Sterke punten
    • Uithoudingsvermogen.
    • Een oude vechtsport, namens Taekwondo.
    • Messen en dolken.
    • Hardlopen/rennen.
    Zwakke punten
    • Zwemmen.
    • Boogschieten.
    • Klimmen.
    • Hoogtevrees.
    Extra
    • Maia heeft als de vier benodigdheden een gevulde rugzak, vlijmscherpe messen ( 2 ) en een pistool.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 16:47 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Mag ik nog een meisje als dat zou kunnen?
    :3
    ANA!


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    [Verkeerde knop Dx]

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 20:21 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Calendis schreef:
    (...) ANA!


    Jap. Jap. JUUL!
    Haha, ik ben ook weer van partij.
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    Jap. Jap. JUUL!
    Haha, ik ben ook weer van partij.
    :3
    Emmaline gaat toch lekker winnen, ghegheghe.
    No just kidding.
    OR NOT. o.O


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    (...) Emmaline gaat toch lekker winnen, ghegheghe.
    No just kidding.
    OR NOT. o.O


    Dat zien we dan nog wel.. ;-)

    Mag je ook relaties maken, alhoewel je ook de dood tegemoet staat?
    :')


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Is het innerlijk goed? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké, mensen, sorry voor mijn domheid, maar hoe doe je een kliklink? Dus bijvoorbeeld dat dit: TEKST als je daarop klikt dat je dan naar een bepaald webadres gaat?


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    Oké, mensen, sorry voor mijn domheid, maar hoe doe je een kliklink? Dus bijvoorbeeld dat dit: TEKST als je daarop klikt dat je dan naar een bepaald webadres gaat?


    [ url= link ]tekst [/ url]

    Zonder de spaties


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.