• _____________________________________________________________________________________________________________________________


    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    Het einde van de aarde komt in zicht. Echter niet zoals iedereen had gedacht. Het komt niet onverwachts, maar is al lang door wetenschappers vastgesteld. Geen Maya kalenders die aflopen of andere gefantaseerde redenen, maar feitelijke argumenten die er op wijzen dat het einde nabij is.

    Hierdoor hebben verschillende wetenschappers en technici lang gewerkt aan een ruimteschip, genaamd 'de EvaCoa 3.2' om zoveel mogelijk mensen te evacueren voordat de hele mensheid opgslokt wordt door de ramp die nadert.
    20 miljoen stoelen/plaatsen zijn aanwezig op het schip. En tenzij iedereen van plan is om te intiem met meer dan 300 mensen op 1 stoel te zitten, is het onmogelijk om iedereen te reden.

    Voor alle belangerijke leiders, beroemdheden en wetenschappers staat hun aanwezigheid op het ruimteschip al vast, net zoals alle mensen die meer dan negen nullen op hun bankrekening hebben staan. Deze laatste hebben hun plek al ruimschoots opgekocht.

    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    Voor de lagere en midde-klasse was het echter niet zo makkelijk. Deze mensen moeten meedoen aan een wedstrijd om een stoel te bemachtigen. Een spel die je start met het ondertekenen van een contract met de volgende regels;

    1. Om deel te mogen nemen moet je fysiek en mentaal gezond zijn en mag je de leeftijd van 50 niet hebben overschreden.

    2. Met het tekenen van dit contract geef je ons de toestemming op al je bezittingen. Bij verlies zullen we als nog alle nodige spullen in de EvaCoa 3.2 zetten.

    3. Volg alle instructies die je tijdens het spel krijgt. Bovendien zal iedere vorm van en/of poging tot valsspelen worden bestraft met de dood.

    4. Wij (ondergetekende wetenschappers) zijn niet verandwoordelijk voor mogelijke verwondingen of de dood.

    5. Ga niet tegen ons in gedurende de wedstrijd. Wij zijn de gene die kans hebben geboden op ontsnapping.

    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    De bedoeling van de Games is natuurlijk in de 1e plaats overleven zodat je een plek kan bemachtigen op het ruimteschip.
    Binnen elk land worden verschillende spellen gehouden om de mensen te filteren op nuttigheid binnen de EvaCoa 3.2. Dit gebeurt echter niet op de meest eerlijke manier die je kunt bedenken.

    Allereerste start het met een grote toets om je algemene kennis te testen, mocht je niet tot de 100 mensen behoren die de toets het beste hebben gemaakt, zal je direct geelimineerd (wat gelijk staat aan liquidatie) worden.

    De proef die volgt zal spectaculairder zijn dan de eerste. Deze proef vergt vooral uithoudingsvermogen en inzicht. De overlevende zullen worden gedropt in een gebied dat eigenlijk niet bestemd is om te wonen. Dit kan zowel droog tot tropisch tot antarctisch zijn. Het is de bedoeling dat de mensen levend meer dan 2000 km afleggen en zichzelf bij het afgesproken eindpunt melden. Dit is echter niet zo soepel als gewoon de auto pakken. Vervoersmiddelen zijn niet tot nauwelijks te vinden en bovendien vaak half kapot. Ook bevinden zich overal boobytraps. En het gevaarlijkste is misschien nog wel, dat iedereen voor die tijd 4 voorwerpen heeft mogen kiezen, met de keuze uit meerdere geweren messen kruisbogen en andere wapens, hoewel het ook mogelijk is om voor voedsel of andere levensmiddelen te gaan.
    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    Regels

    - Geen perfecte karakters, iedereen heeft goede en slechte kanten.
    - Hou het zo realistisch mogelijk, daarmee bedoel ik bijv. dat het onmogelijk is dat je personage iemand met een paar enkele aanrakingen kan vermoorden of dat een meisje van 6 zonder hulp van volwassenen kan winnen etc.
    - Maximaal twee personages.
    - Hou het gezellig en voorkom ruzies buiten de RPG.
    - Er is geen woordenlimiet maar oneliners zijn niet toegestaan.
    - Reservaties blijven 3 dagen staan, tenzij je meldt dat dit niet gaat lukken.
    - Probeer minimaal 1x in de week te posten, dit zodat het niet doodloopt.
    - Geen personages van andere besturen tenzij je toestemming hebt.
    - Maar het aller belangrijkste: Have fun (:
    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    Invullijst

    Naam:
    Leeftijd:
    Klasse:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Geschiedenis:
    Sterke punten: (Dit kan van alles zijn. Van slim tot handig, eigenlijk alles wat misschien van pas zou kunnen komen)
    Zwakke punten:
    Extra:
    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    Rollen

    VOL!
    Jongens
    - Gereserveerd door Keynes
    - Gereserveerd door ComingToTheTree FC: Thomas Sangster
    - Hugh Darbyshire || Drifted
    - Percival "Percy" Scott || Jonty
    - Phelan Jaeger Ryder || Phortion
    - Rhye Dallas || DecemberRain


    Meiden
    - Gereserveerd door Mashtonx FC: Barbara Palvin
    - Gereserveerd door Constellation FC: Holland Roden
    - Louise Hazel Allington || Hajime
    - Emmaline "Emma" Alydia Beauregard || Calendis
    - Maiéhne 'Maia' Jonah Amsworth || Amaris
    -
    _____________________________________________________________________________________________________________________________

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 16:14 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    hey kan ik een jongen reserveren als het niet vol is? (:


    http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=121&t=1725293

    DecemberRain schreef:
    hey kan ik een jongen reserveren als het niet vol is? (:


    Dan krijg jij de aller laatste rol!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Ik FC Evan Peters. (:

    Keynes schreef:
    Ik FC Evan Peters. (:


    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij had iemand die al. Pagina 2.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jonty schreef:
    (...)

    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij had iemand die al. Pagina 2.


    Ohja, ik zie het al. Hm, dan moet ik even doorkijken.

    Hugh Darbyshire



    Leeftijd:
    21, hij is geboren op 21 december.
    Klasse:
    Bourgeoisie / middenklasse
    Innerlijk:


    Vaak wordt er gezegd dat de stille en observerende mens de meest gevaarlijke is en Hugh maakt dit zeker waar. Al mag hij er misschien niet gevaarlijk uitzien, je mag hem zeker niet onderschatten. Doordat hij van nature wat stiller is en niet graag in het middelpunt van de aandacht staat, wordt hij door sommige mensen niet altijd opgemerkt. Dit betekent echter niet dat hij zijn ogen niet op iedereen om hem heen heeft gericht. Hij vind het uitermate vermakelijk om zijn omgeving te zien stoeien met gevoelens die hij liever voorbij laat gaan. Vertrouwen kan alleen maar gebroken worden en eventuele romances zorgen alleen maar voor afleiding van wat voor hem het aller belangrijkste is: overleven. Gelukkig is Hugh niet helemaal gevoelloos en hecht hij wel waarde aan vriendschappen en familiebanden. Niet alleen is dit goed voor het ontwikkelen van sociale contacten en dus een netwerk een mogelijkheden. Misschien komen de kennis en bezittingen van je naaste nog wel eens van pas is noodsituaties. Het maken van vrienden gaat Hugh vrij makkelijk af, door zijn observerende houding weet hij precies hoe hij mensen kan raken en hoe hun vertrouwen te winnen. Of deze vriendschappen voor hem dezelfde waarde hebben is echter de vraag, maar wel iedereen heeft er baat bij. Hugh is enorm intelligent en werkt graag systematisch. Hierdoor blijft er logica om hem heen waardoor doelen makkelijk zichtbaar blijven en hij weet waar hij voor werkt. Hugh is een denker, maar deinst niet terug voor het uitvoeren van gevaarlijke en absurde plannen. Hij krijgt een adrenalinekick van gevaar wat hem van zijn meest menselijke kant laat zien. Door zijn sportieve en uitdagende houding zal niemand in zijn omgeving zich vervelen en heeft hij altijd wel een woordje of goede raad klaar als mensen bij hem aankloppen.

    Uiterlijk: FC: Evan Peters
    Hugh is met zijn 1 meter 86 een behoorlijke verschijning. Toch is zijn lengte niet wat de meeste mensen onthouden. Hugh zijn ogen zijn donkerbruin, bijna zwart. In bepaald licht kun je niet anders dan zeggen dat hij zwarte ogen heeft. Deze ogen worden omringd door een rij met lange wimpers waardoor de kans dat zijn ogen gemaakt zijn voor het puppyeffect erg groot is. Deze ogen kun je eigenlijk niets weigeren. Zijn bruine wenkbrauwen zijn niet te aanwezig en beginnen redelijk kort boven zijn ogen. De kleur van Hugh zijn wenkbrauwen en het haar verder op zijn hoofd verschilt. Van nature heeft hij een mengelmoes aan kleuren die uiteenlopen van blond tot donkerbruin. Deze kleuren verspreiden zich over zijn bos krullen wat een uitgroei effect geeft. Hugh heeft een wat brede neus, maar dit valt in het niets bij het zien van zijn jukbeenderen, zijn gezicht wordt gevormd door zijn aanwezig jukbeenderen en scherpe kaaklijn. Wat niet zo opvalt is zijn mond. Deze is een beetje hartvormig, maar te breed om perfect te zijn. Hij heeft een te dunne bovenlip in vergelijking met zijn onderlip en her en der zul je tandafdrukken vinden omdat hij als zenuw tik zijn lip kapot bijt. Qua lichaamsbouw heeft Hugh geluk gehad. Hij wordt niet snel dik, maar kan ook niet onbeperkt eten. Door deze kennis kan hij zijn lichaam goed onderhouden en is hij gezond maar niet extreem gespierd. Hugh heeft wel spieren, maar loopt er niet mee te koop.

    Geschiedenis:


    Hugh is in zijn leven al voor veel verschrikkelijke dingen uitgemaakt. Verwekt tijdens een one night stand tussen zijn, na eigen zeggen, waardeloze moeder en een niet bestaande vader. Hij groeide in een armoedige buitenwijk op waar zijn moeder met moeite een inkomen wist te genereren door zichzelf te koop aan te bieden, om dit vervolgens uit schuld in een klap achterover te gooien in de lokale kroeg. Hugh wist zichzelf wel te vermaken en had daar niets of niemand voor nodig. Niet dat hij eg populair was, hij werd gezien als een hoerenzoon en zo ook behandeld. In deze tijd heeft hij geleerd om zijn omgeving en medemens te observeren en te leren kennen. Hij begon zelfgemaakte voorwerpen te ruilen tegen levensmiddelen en diensten en kon zichzelf op acht jarige leeftijd al bijna onderhouden. Echter veranderde alles toen hij op negen jarige leeftijd bij zijn moeder werd weggehaald wegens verwaarlozing. Binnen twee maanden werd hij geadopteerd door een gezin uit het hoge segment. Zijn adoptiemoeder was ongewild kinderloos en qua uiterlijk voldeed hij aan haar ideaal. Vanaf dit moment werd hij behandeld als een volwaardig lid van een familie en gemeenschap en genoot hij alle luxe die hij maar kon wensen. Tijdens zijn schooltijd ontdekte hij ook de macht van de wiskunde en logica. Hugh bleek hier talent voor te hebben en werd voor het eerst gestimuleerd iets van zijn leven te maken. Hugh is uiteindelijk afgestudeerd in psychologie en hogere toegepaste wiskunde. Zijn biologische moeder heeft hij na zijn uithuisplaatsing nooit meer gezien en hij dankt zijn adoptieouders dan ook voor alle kansen die zij hem geboden hebben. Voor hen wil hij dan ook dit ticket winnen, om niet zomaar verloren te gaan.

    Sterke punten:
    Hugh is erg inteligent en kan snel een patroon of berekening herkennen en begrijpen. Naast zijn wiskundige kennis heeft Hugh ook genoeg observatietechnieken om mensen goed in te kunnen schatten en op hun zwakke plekken in te kunnen spelen. Als laatste is Hugh redelijk sportief, hij weet niet veel over overleving- of vechttechnieken, maar zal zich wel een tijdje kunnen redden.

    Zwakke punten:
    Hugh heeft weinig vertrouwen in de mensen om hem heen, hij is erg gesloten. Het liefst doet hij alles zelf zodat hij zeker weet dat het goed gebeurd. Dit komt mede door zijn perfectionisme, dit is alleen niet altijd handig. Hugh kan wat ongeduldig zijn en daardoor uitvallen tegen mensen, dit zorgt voor spanningen en ongelijkheid.


    Goed gekeurd?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Oeps, ik ga het vandaag niet redden. Mijn lerares voor Levensbeschouwing heeft zomaar een SO voor morgen opgegeven, dus ik zal moeten leren. Ik beloof dat ik mijn rol morgen of zaterdag maak!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga mijn rol z.s.m. afmaken!


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Uit angst voor verwaarlozing schrijf ik me uit, sorry! Ik ga nu een drukke periode in met mijn opleiding, dus daarom denk ik dat het beter is als iemand mijn rol overneemt (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Maia is af! Iemand interested?
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    Maia is af! Iemand interested?
    :3
    *steekt r hand op*


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    (...) *steekt r hand op*


    Oh yeah, wat? Hadden we dat al niet besproken? Of wacht, waren ze de bitches vriendinnen al is Maia gwn een bitch door haar ouders geworden. :')
    :3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Amaris schreef:
    (...)

    Oh yeah, wat? Hadden we dat al niet besproken? Of wacht, waren ze de bitches vriendinnen al is Maia gwn een bitch door haar ouders geworden. :')
    :3
    Ja, dat hadden we al besproken :') Ja, het was team Emaia door team Julana c:


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Calendis schreef:
    (...) Ja, dat hadden we al besproken :') Ja, het was team Emaia door team Julana c:


    Oh yeah, babe! *praat op amerikaans rocker accent*
    (cool)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Phelan is ook af, is hij goedgekeurd?


    We've lived in the shadows for far too long.