• Occulta Insula


    Het Veen Lyceum uit Rotterdam gaat met 5 havo en vwo op werkweek naar de Ardenne, halverwege de week word een groep van tieners als straf naar huis gestuurd. Op de busreis terug gebeurd er iets raars. De bus rijd het ene moment op de snelweg en het volgende moment valt het wegdek onder de wielen vandaan. De bus valt zo'n anderhalve meter naar beneden en staat dan midden op een strand.
    Er ontstaat paniek in de groep. Waar zijn ze? Waarom zijn de buschauffeur en de docent er niet?
    Een ding is duidelijk, ze zijn niet alleen op het eiland. Er zijn nog twee andere groepen: de watermacht en de woudstam.
    De woudstam noemt het eiland Occulta Insula, wat verborgen eiland betekend aangezien nog nooit iemand een manier heeft gevonden om de buitenwereld te laten weten dat het eiland bestaat.

    De tieners hebben de bus en hun koffers/tassen bij zich op het eiland. Dit zijn de enige moderne spullen die op het eiland te vinden zijn. Er is geen telefoonbereik.
    De watermacht bestaat voornamelijk uit rovers en vissers. Hun voorouders waren piraten die tijdens een gevecht op zee ineens op Insula Carcerem aan strandde zo'n 300 jaar geleden. Het schip was zo kapot dat het niet echt meer varen kon daarom hebben ze er een dorp uit gebouwd. Ze leven van de vis die ze op de open zee vangen en van wat ze hebben kunnen plunderen van de woudstam. Ze voeren al jaren een strijd met de woudmensen. Dat geen van beide tot nu toe gewonnen heeft. Nadat hun kogels opraakte zijn ze over gestapt op kruisbogen om mensen mee neer te schieten. Ze hebben nog wel hun kanonnen om hun dorp te verdedigen.
    De woudstam is al het langst op het eiland. Ze kennen het eiland als hun broekzak en voeren al eeuwen een strijd met de watermacht. Ze zijn een trots krijger volk en ze leren hun kinderen al van jongs af aan hoe ze moeten vechten. Toen de piraten naar het eiland kwamen boden ze hen een plaats aan in hun stam voornamelijk uit nieuwsgierigheid over hoe de wereld er toen uit zou zien, maar de piraten weigerden en beroofden hen. Het is mogelijk dat ze de tieners uit diezelfde nieuwsgierigheid ook een plaats in hun stam aanbieden of in ieder geval hen niet direct zullen aanvallen, maar het kan ook zijn dat ze door het verraad van de piraten ze nieuwkomelingen niet zullen vertrouwen. De woudstam leeft van de dieren die ze houden, de groentes die ze verbouwen, de jacht en de vruchten die ze plukken.


    Invullijstje:
    Tieners:
    Naam:
    Leeftijd (16/17):
    Groep:
    Reden dat je naar huis word gestuurd:
    Uiterlijk: (foto)
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Sterke punten:
    Zwaktes(angsten, alergies, lichamelijke/geestelijke beperkingen):
    Extra:


    Watermacht:
    Naam:
    Leeftijd (boven de 16):
    Groep:
    Rang (leider, visser, rover, etc.):
    Uiterlijk: (foto)
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Sterke punten:
    Zwaktes(angsten, alergies, lichamelijke/geestelijke beperkingen):
    Wapens (bv. sabel, kruisboog, dolk):
    Extra:


    Woudstam:
    Naam:
    Leeftijd (boven de 16):
    Groep:
    Rang (krijger, leider, boer, etc.):
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Geschiedenis:
    Sterke punten:
    Zwaktes(angsten, alergies, lichamelijke/geestelijke beperkingen):
    Wapens (bv. pijl en boog, zwaard, mes):
    Extra:



    Rollen: [nog plaatsen vrij]

    Tieners: (graag jongens en meisjes gelijk houden)
    - Maria Jansen Geleninja (1)
    - gereserveerd CaptianHook
    - Clinton Richard Logan Phortion (2)
    - Nico Simon McCartney CaptianHook (3)
    - gereserveerd Mashtonx
    Watermacht:
    - Clarissa Geleninja (1)
    - Castella Genevieve Phortion (2)
    Woudstam:
    - Qing 'Q' Minho Lee Sobremesa (4)
    - Marween Nashwa Gandilo Gotika (5)
    - Thomas Dean Ying. HemmingsMyHero (7)


    Faceclaims:
    Cara Delevingne & Ki-Hong Lee ComingToTheTree
    Lilly Collins Geleninja
    Kaya Scodelario Recentia
    Dylan O'Brien WhereITold
    Calum HoodHemmingsMyHero


    Reservaties blijven 4 dagen staan.

    [ bericht aangepast op 1 feb 2015 - 17:36 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Djibriel schreef:
    Moet de woudstam een getint uiterlijk hebben?

    En ik had een vraagje, is het toegestaan dat mijn char haar ouders haar als baby zijnde gevonden hebben en ze als eigen kind hebben opgevoed?


    Nee hoeft niet, maar het zou wel logischer zijn.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Kiriel schreef:
    Ik twijfel... Het lijkt me leuk, maar ik ben bang dat ik te weinig zal hebben om hier veel te kunnen schrijven...


    wel denk er vooral over na en laat me weten als je een rol wil hebben.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    geleninja schreef:
    (...)

    wel denk er vooral over na en laat me weten als je een rol wil hebben.


    Hoeveel activiteit verwacht je van je spelers? Als het niet erg is dat ik 1 post in de 1/2 weken heb, dan wil ik wel meedoen, maar als meerdere keren per week van mij een post verwacht wordt, dan heb ik er helaas geen tijd voor.


    Stenenlikker

    Kiriel schreef:
    (...)

    Hoeveel activiteit verwacht je van je spelers? Als het niet erg is dat ik 1 post in de 1/2 weken heb, dan wil ik wel meedoen, maar als meerdere keren per week van mij een post verwacht wordt, dan heb ik er helaas geen tijd voor.


    Dan vrees ik dat je er inderdaad geen tijd voor zal hebben.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    -

    [ bericht aangepast op 6 jan 2015 - 17:13 ]


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    Adrew "Andy" Maelyn

    _______________________________________________________________________________________

    Naam:


    Andrew "Andy" Maelyn.
    De naam Andrew vindt Andy veel te oud en volwassen klinken naar zijn mening, wat dan ook de voornaamste reden is dan hij de voorkeur geeft aan Andy. Hij wordt eigenlijk al zijn hele leven Andy genoemd, al sinds de basisschool is het altijd al zijn bijnaam geweest. Nu hij zijn zeventiende levensjaar heeft bereikt twijfelt hij of de naam niet te kinderachtig is, maar nu iedereen hem eenmaal zo noemt is het moeilijk meer te veranderen.
    Leeftijd:
    Andy is zeventien jaar oud en verjaart op 18 januari.
    Groep:
    Tieners.
    Reden dat je naar huis word gestuurd:
    Andy's vrienden, bij gebrek aan een beter woord, hadden hem een weddenschap laten afsluiten. Iets wat met sigaretten te maken had. Uiteindelijk draaide het allemaal uit op een fiasco waarbij Andy bijna het hele verblijf van de werkweek in brand had gestoken. Gelukkig is het niet gelukt en kwamen de begeleiders er op tijd achter. Andy heeft nooit de bedoeling gehad om iets in brand te steken, maar dat vonden de begeleiders geen excuus.
    Uiterlijk:
    (FC: Dylan O'Brien) Andy heeft donkere haren die meestal een beetje warrig door elkaar zitten. Zelf doet hij er niet veel aan en hij vindt de ik-kom-net-uit-bed-look wel leuk. Hij heeft hazelnootkleurige ogen. Hij is best wel gepierd omdat hij vaak sport, waar hij ook goed in is. Daar slooft hij maar al te graag over uit. Hij draagt graag shirts die nauw om zijn lichaam sluiten, zodat de meiden kunnen zien hoe gespierd hij wel niet is. Hij houdt hoe dan ook wel van kledingstukken die zijn lichaam beter doen uitkomen. Hoewel hij meestal niet veel met zijn haar doet zorgt hij er wel voor dat het precies zit zoals hij wilt. Hij geeft best wel veel om zijn uiterlijk dus hij wilt ook altijd het beste laten zien van zichzelf. Hij vindt het wel prettig om zichzelf schoon te houden en heeft een lichte verslaving aan deodorant.
    Innerlijk:
    Overdreven. Andy doet er meestal ongeveer alles aan om aandacht te krijgen en hij is dan ook bereid om daar veel tijd aan te besteden. Eigenlijk is hij altijd bezig met zijn imago en hoe hij overkomt op anderen. Hij wilt dat anderen hem als perfect zien. Dat alle jongens hem willen zijn en alle meisjes met hem willen daten. Het feit dat hij ontzettend goed is in sport gebruikt hij daar ook graag bij. Terwijl hij dat doet probeert hij indruk te maken op anderen. Het is altijd hij die een doelpunt moet scoren met voetbal en een home run moet slaan bij honkbal. Vaak krijgt hij ook de credit die voor anderen zijn bedoeld. Hij duwt anderen maar al te graag aan de kant als dat zijn eigen succes zou betekenen. Alles draait dan ook om zijn ego. Hij doet alles als hij er maar goed mee weg komt.
    Perfectie. Hoewel Andy probeert over te komen als iemand die totaal niets geeft om iemand en iedereen, is dat het tegenovergestelde als de waarheid. Hij volgt eigenlijk niet echt het pad wat hij wilt, maar wat hem er het beste laat uitzien tegenover anderen. Hij streeft eigenlijk heel erg naar perfectie en het enige wat hij de hele dag doet is bedenken hoe hij het beste kan overkomen. In zijn kamer staan alle spullen erg geordend, wat hij ook is, al laat hij het lang niet altijd zien. Hij twijfelt juist best wel vaak aan zichzelf, wat hem eigenlijk redelijk kwetsbaar maakt. Hij laat dit echter nooit aan iemand merken en in plaats van zich open te stellen zoals hij echt is, probeert hij juist nog meer op te vallen dan anders al het geval is. Dit is ook deels omdat hij er graag bij wil horen.
    Lui. Andy zou het liefste de hele dag op de bank hangen, maar met de jaren is hij redelijk populair geworden en hij voelt zich verantwoordelijk om dat zo te houden. Eigenlijk heeft hij meestal gewoon nergens zin in en doet hij alles wat hij doet alleen maar zodat mensen denken dat hij heel wat is en niet dat hij niets doet en niets kan. Hij is gewoon bang dat mensen hem maar niets vinden en wil zichzelf gewoon zo goed mogelijk laten zien.
    Doelgericht. Als Andy zijn zinnen ergens op heeft gezet, dan moet en zal hij datgene krijgen. Hij zal er alles voor doen. Keuzes maken vindt hij verschrikkelijk en lastig, maar als hij die eenmaal heeft gemaakt is zijn besluit niet meer terug te nemen. Hij kan er niet tegen als hij iets niet krijgt wat hij wilt en hij zal zich daar ook echt niet zomaar bij neerleggen. Zodra hij het heeft besloten vindt hij gelijk dat hij het moet hebben. Hier kan hij soms iets te ver in doorgaan, maar zelf kent hij hier geen grenzen in en ziet niet in wat hij fout doet. Hij wilt zijn doel dan ook gewoon graag bereiken, omdat hij anders het gevoel heeft dat hij heeft gefaald.
    Geschiedenis:
    Sterke punten:
    Zwaktes:
    Extra:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 19:41 ]


    She was always looking for more..

    Mag ik een meisje bij de watermacht en een jongen bij de tiener? Als er al te veel meisjes zijn, kan ik die de andere vast aanvragen voor als er genoeg jongens zijn? :3


    We've lived in the shadows for far too long.

    Phortion schreef:
    Mag ik een meisje bij de watermacht en een jongen bij de tiener? Als er al te veel meisjes zijn, kan ik die de andere vast aanvragen voor als er genoeg jongens zijn? :3


    Ze staan er allebei bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    I'm not here to steal from you, just to survive.




    Naam Castella Genevieve "Cas"


    Leeftijd (boven de 16): 22, geboren op 1 oktober.
    Groep: Watermacht.
    Rang (leider, visser, rover, etc.): Rover.
    Uiterlijk: (foto)
    Maar ze kleed zich liever zo, zo, of toch lekker traditioneel,'

    Cas is niet bijzonder lang. Met haar 1,69 komt ze nauwelijks boven ook maar iets uit, Cas is heel slank gebouwd, maakt niet uit wat ze wel of niet uit, maar hierdoor heeft ze ook niet al te veel echt vrouwelijke vormen, Haar haar is lang en blond en of er slag in zit of dat het stijl is, dat merkt ze vanzelf wel als ze 's morgens wakker wordt. Haar ogen zijn blauw, maar de tint kleurt mee met het weer. Haar huid is erg wit en wordt niet heel snel bruin, eigenlijk bijna helemaal niet, Haar grote ogen passen bij haar fijne lippen en kleine neus, Verder is haar lichaam maar 'gewoontjes'. Niks moois aan en absoluut geen vlekkeloze huid. Ze zit vol met sproeten van top tot teen en heeft hier en daar nog wel een litteken zitten.

    Innerlijk:
    Cas is een heel geduldige vrouw. Ze kan uren wachten en stil zitten als het nodig is, het feit dat ze stil is helpt hierbij heel erg aangezien ze daardoor heel lang onopgemerkt blijft. Naast haar immens witte huid valt ze in het algemeen niet heel bijzonder veel op. Ze is vaak nogal vies van het eindeloze verkennen en rond rennen. Dit doet ze vooral om haar energie kwijt te raken na het uren stil zitten. Ze is heel spraakzaam en sociaal, maakt graag een praatje met mensen en komt het liefst zo veel mogelijk te weten over die persoon. Zelf praat ze ook vrolijk mee, maar noem maar weinig dat echt relevant of belangrijk is. Ze is vrij manipulatief en hecht weinig waarde aan andere mensen hun gevoelens, behalve die van oude mensen. Cas is een zelf verzekerde vrouw en om eerlijk te zijn mag dat ook wel. Ze is zeer eigenwijs en zal altijd bewijzen dat haar manier werkt. Wel kan ze erg vaag zijn over dingen. Nooit zal ze moeite doen om zichzelf echt uit te leggen. Het maakt haar niet veel uit wat andere van haar denken. Ze is niet dat meisje dat mooi en geliefd wil zijn, Cas wil vechten en zoeken naar avontuur. De reden dat ze zichzelf Cas noemt is toch omdat ze Castella en Genevieve te vrouwelijk vind klikken. e veel mensen denken en geloven dat haar vrouwelijkheid haar zwak maakt. Ze ziet het eerder als iets goeds, iets da nog een beetje zorgvuldigheid en liefde uitdrukt in haar harde sarcastische karakter, In haar mening is het, tenzij ze je echt mag, ieder voor zichzelf.

    Geschiedenis: Cas, lieve kleine schattige Cas. Haar vader nam de benen en meldde zich nooit en haar moeder stierf tijdens haar geboorte dankzij slechte omstandigheden. Heel lang is ze opgevoed door haar oma, die dit met liefde en beleid deed, Cas was gelukkig, maar aan alles komt een einde, Haar oma stierf en Jen moest het over het algemeen zelf redden. Dit deed ze aardig, Haar temperament heeft haar altijd geholpen in gevechten en tegen de jongens die lang niet altijd even aardig waren. Omdat ze niet veel meer had dan haar tante voor haar kon regelen vond Jen het geen probleem om hier en daar wel is wat 'weg te pakken.' Hierdoor is ze als Rover ingezet zodat ze misschien nog iets nuttigs met haar talent doet. Dankzij het feit dat Cas' vader de benen heeft genomen is haar mening over mannen niet al te best en is ze meestal niet zo onder de indruk van ze, waardoor ze na 21 jaar nog maar een relatie gehad heb die stuk liep omdat hij haar te 'overweldigend' vond. Cas hechtte hier weinig waarde aan.
    Sterke punten: Haar vastberadenheid en koppigheid gaan vaak hand in hand waardoor ze bijna alles aan kan, Ze is lening en behendig.
    Zwaktes(angsten, alergies, lichamelijke/geestelijke beperkingen): Cas kent behalve haar allergie voor appels, haar angst voor alles wat niet van het eiland komt weinig wat haar tegen kan houden, Een echte zwakte van haar is dat ze soms een typisch meisje kan zijn en als ze iemand een beetje te dichtbij laat vertrouwd ze diegene met alles en zal ze zichzelf in gevaar brengen voor diegene.
    Wapens (bv. sabel, kruisboog, dolk): Cas heeft een kruisboog die nog van haar oma geweest is en meerdere keren gerepareerd is. Daarbij heeft ze een dolk voor als ze zichzelf in een op een gevechten moet verdedigen. Al vecht ze met alles wat ze in haar handen kan krijgen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 16 jan 2015 - 21:49 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Naam: Clinton Richard Logan
    .


    Leeftijd (16/17): 17, geboren op 29 februari.
    Groep: Tieners.
    Reden dat je naar huis word gestuurd: Clinton houdt van casual pranks, zoals hij het noemt. De leraar waardeerde het echter niet toen al zijn ondergoed vervangen was door high quality sexy vrouwen lingerie.
    Uiterlijk: (foto)
    Clinton is 1,87 en heeft donker bruine ogen en haren. hij heeft niet al te veel spieren en en beginnend wasbordje, wat hij stiekem alleen maar heeft omdat meiden het leuker vinden. Hij besteed veel tijd aan zijn haar.
    Innerlijk:
    Clinton is een rustige, sympatieke douchebag. Hij weet wat hij wil en hij weet wanneer hij het wil. Zijn charisma zorgt vaak dat hij krijgt wat hij wil, natuurlijk niet altijd. Als hij eenmaal om iemand geeft is hij een vreselijke leugenaar en zal hij vaak bij je willen zijn. Echter als hij dat niet doet kan hij snel verveeld raken van mensen. Hij heeft dan ook vele vrienden en gaat het liefst met veel verschillende mensen om omdat hij anders het gevoel heeft dat hij gek wordt. Hij houdt erg veel van lezen, maar zal die nooit echt openlijk toegeven, past niet bij zijn imago. Hij kan ondanks zijn rustige karakter wel een echte klootzak zijn als het om grappen gaat en soms praat hij iets te veel. Als iets fout gaat neemt hij wel de schuld op zich als hij er iets mee te maken had, Als iets geheel zijn fout is zal hij zich er toch uit proberen te lullen. Dat lukt hem meestal nog wel aardig. Hij heeft altijd een weerwoord klaar en houdt niet van mensen die hem tegengewicht geven, hij doet toch wel wat hij wil. Behalve zijn ouders en echte vrienden, hij geeft ongelofelijk veel om hun mening en zou niet zonder ze kunnen. Hij doet dan ook alles om zijn vrienden te behouden en een goede band met zijn ouders te hebben. Zonder hun is hij niets, Hij kan erg geduldig zijn en revenge is best served cold is zijn motto. Vaak zoekt hij toch geen vraag. Het feit dat dingen hem niets kunnen schelen en hij gewoon doorgaat zonder die persoon is voor hem meer dan genoeg vraag, al kan hij het niet laten om soms even te laten zijn hoe gelukkig hij is zonder de personen die hem pijn gedaan hebben. Hij doet aan freerunnen en basketbal, zijn twee favoriete dingen in de hele wereld, samen met boeken dan. Hij is soms erg wispelturig en absoluut geen leider, Hij kan bijna geen keuzes maken zonder iemand te raadplegen of 50 keer zijn keuze te veranderen. Een mindere kant van hem is dat hij het moeilijk vindt om de waarheid over zichzelf en zijn familie te vertellen, dus liegt hij daarover de hele boel bij elkaar, ook deels zodat er dan niemand bij hem thuis hoeft te komen. Verder kan hij heel snel geirriteerd raken en heeft hij snel de neiging mensen een schuld gevoel te geven als ze hem erop wijzen.
    Geschiedenis:
    Clinton heeft in het geheel geen bijzondere geschiedenis. Een advocaat als moeder en een zakenman als vader betekende dat hij meer tijd doorbracht met zijn tante dan zijn ouders. Geld en cadeaus kreeg hij als een teken van liefde, maar het kon hem niet veel schelen. Hij trakteert zijn vrienden graag op leuke dingen en zorgt dat ze even veel hebben als hem, Als zijn ouders thuis zijn, zorgt hij dat hij meestal ook wel thuis is. Door de Griekse afkomst van zijn vader heeft hij op jongen leeftijd al Grieks en Nederlands geleerd. Engels ging er ook vrij snel in, voor de familieleden uit andere delen van de wereld. Hij doet al veel aan sport sinds zijn negende en hij heeft er nog steeds evenveel plezier in.


    Sterke punten: Hij is snel en behendig, Hij is heel positief ingesteld, al soms tot het irritante af. Hij is niet het soort persoon dat snel in paniek raakt en blijft rustig met de gedachte dat er altijd wel een uitweg is. Zijn eindeloze creativiteit komt hem ook nog wel vaak van pas
    Zwaktes Hij heeft een fobie voor het donker, als het eenmaal donker is blijft hij het liefst binnen met alle lichten aan. Buiten blijf hij het liefst waar hij is tenzij hij weet dat het echt veilig is. Hij is ook niet de slimste, op school doet hij het wel goed, maar dat is eerder een kwestie van leren dan dat hij echt slim is.
    Extra: Hij is pansexual en demiromantic.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 19:51 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik wil graag Antonia Thomas claimen
    ik zal mijn personage straks maken


    In a dream I was a werewolf, my soul was filled with crystal light!

    Zou ik een man van de Woudstam mogen? :3

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 16:43 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Frances schreef:
    Zou ik een jongen van de Woudstam mogen? :3


    Je staat er bij.


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Phortion schreef:
    I'm not here to steal from you, just to survive.




    Naam Castella Genevieve "Cas"


    Leeftijd (boven de 16): 21, geboren op 1 oktober.
    Groep: Watermacht.
    Rang (leider, visser, rover, etc.): Rover.
    Uiterlijk: (foto)
    Maar ze kleed zich liever zo, zo, of toch lekker traditioneel,'

    Cas is niet bijzonder lang. Met haar 1,69 komt ze nauwelijks boven ook maar iets uit, Cas is heel slank gebouwd, maakt niet uit wat ze wel of niet uit, maar hierdoor heeft ze ook niet al te veel echt vrouwelijke vormen, Haar haar is lang en blond en of er slag in zit of dat het stijl is, dat merkt ze vanzelf wel als ze 's morgens wakker wordt. Haar ogen zijn blauw, maar de tint kleurt mee met het weer. Haar huid is erg wit en wordt niet heel snel bruin, eigenlijk bijna helemaal niet, Haar grote ogen passen bij haar fijne lippen en kleine neus, Verder is haar lichaam maar 'gewoontjes'. Niks moois aan en absoluut geen vlekkeloze huid. Ze zit vol met sproeten van top tot teen en heeft hier en daar nog wel een litteken zitten.

    Innerlijk:
    Cas is een heel geduldige vrouw. Ze kan uren wachten en stil zitten als het nodig is, het feit dat ze stil is helpt hierbij heel erg aangezien ze daardoor heel lang onopgemerkt blijft. Naast haar immens witte huid valt ze in het algemeen niet heel bijzonder veel op. Ze is vaak nogal vies van het eindeloze verkennen en rond rennen. Dit doet ze vooral om haar energie kwijt te raken na het uren stil zitten. Ze is heel spraakzaam en sociaal, maakt graag een praatje met mensen en komt het liefst zo veel mogelijk te weten over die persoon. Zelf praat ze ook vrolijk mee, maar noem maar weinig dat echt relevant of belangrijk is. Ze is vrij manipulatief en hecht weinig waarde aan andere mensen hun gevoelens, behalve die van oude mensen. Cas is een zelf verzekerde vrouw en om eerlijk te zijn mag dat ook wel. Ze is zeer eigenwijs en zal altijd bewijzen dat haar manier werkt. Wel kan ze erg vaag zijn over dingen. Nooit zal ze moeite doen om zichzelf echt uit te leggen. Het maakt haar niet veel uit wat andere van haar denken. Ze is niet dat meisje dat mooi en geliefd wil zijn, Cas wil vechten en zoeken naar avontuur. De reden dat ze zichzelf Cas noemt is toch omdat ze Castella en Genevieve te vrouwelijk vind klikken. e veel mensen denken en geloven dat haar vrouwelijkheid haar zwak maakt. Ze ziet het eerder als iets goeds, iets da nog een beetje zorgvuldigheid en liefde uitdrukt in haar harde sarcastische karakter, In haar mening is het, tenzij ze je echt mag, ieder voor zichzelf.

    Geschiedenis: Cas, lieve kleine schattige Cas. Haar vader nam de benen en meldde zich nooit en haar moeder stierf tijdens haar geboorte dankzij slechte omstandigheden. Heel lang is ze opgevoed door haar oma, die dit met liefde en beleid deed, Cas was gelukkig, maar aan alles komt een einde, Haar oma stierf en Jen moest het over het algemeen zelf redden. Dit deed ze aardig, Haar temperament heeft haar altijd geholpen in gevechten en tegen de jongens die lang niet altijd even aardig waren. Omdat ze niet veel meer had dan haar tante voor haar kon regelen vond Jen het geen probleem om hier en daar wel is wat 'weg te pakken.' Hierdoor is ze als Rover ingezet zodat ze misschien nog iets nuttigs met haar talent doet. Dankzij het feit dat Cas' vader de benen heeft genomen is haar mening over mannen niet al te best en is ze meestal niet zo onder de indruk van ze, waardoor ze na 21 jaar nog maar een relatie gehad heb die stuk liep omdat hij haar te 'overweldigend' vond. Cas hechtte hier weinig waarde aan.
    Sterke punten: Haar vastberadenheid en koppigheid gaan vaak hand in hand waardoor ze bijna alles aan kan, Ze is lening en behendig.
    Zwaktes(angsten, alergies, lichamelijke/geestelijke beperkingen): Cas kent behalve haar allergie voor appels, haar angst voor alles wat niet van het eiland komt weinig wat haar tegen kan houden, Een echte zwakte van haar is dat ze soms een typisch meisje kan zijn en als ze iemand een beetje te dichtbij laat vertrouwd ze diegene met alles en zal ze zichzelf in gevaar brengen voor diegene.
    Wapens (bv. sabel, kruisboog, dolk): Cas heeft een kruisboog die nog van haar oma geweest is en meerdere keren gerepareerd is. Daarbij heeft ze een dolk voor als ze zichzelf in een op een gevechten moet verdedigen. Al vecht ze met alles wat ze in haar handen kan krijgen.
    Extra:



    Sorry, ben vergeten haar er bij te zetten!! Ga het direct doen! of is ze nog niet af?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Ze Is af^^


    We've lived in the shadows for far too long.