• Alle fantasyliefhebbers hier hebben er vast wel eens van gehoord: Elfia, misschien nog beter bekend onder de naam Elf Fantasy Fair.

    Wat is het? Een weekend speciaal voor alle liefhebbers van fantasy, science fiction, anime, de middeleeuwen en de natuur!
    Er treden bandjes op, is een gigantische markt en iedereen loopt in een prachtig kostuum rond. De locatie is Haarzuilens, in de provincie Utrecht.

    Het lijkt mij - en anderen - ontzettend tof om daar te meeten, dus ben jij ook van plan te gaan en wil je eens wat Q-ers zien? Laat dat dan weten!

    Waar spreken we af?
    Om 13:00 uur bij het kasteel: bij de ronde hof, voor de kasteeltrap met de stenen leeuwen.

    Zaterdag 25 april:
    Assassin
    Dauth
    Donar
    Daryl_Dixon
    Lily_Evans
    Sugasu
    Merida_Feather
    Dagonryder
    Kauwgomjunky

    Zondag 26 april:
    Lothbrok
    Sempre
    Laleah
    JamesPotter
    laeva0408
    Benor
    DreamerN
    Leah4President
    Futterwacking
    Merida_Feather
    Dagonryder

    Misschien/dag onbekend
    Maleficia

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 10:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Nou. Ik ben bijna zeker!
    Ik heb er met een vriendin over gesproken en die is zo enthousiast dat ze het hele weekend wilt en nu al op zoek in naar goede hotelletjes in de buurt xd
    Ook is ze meteen aan de slag gegaan met een kostuum ontwerpen die ze dan zelf wilt maken :'D

    Maarja. Ik kan dan ook in New York zitten, maar deze week wordt alles besproken en weet ik of ik kan of niet. Of pas in februari. Hangt er van af.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oke ik kom zeker
    Alleen of niet. Zet me maar op zondag.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik kom misschien. Tot zover waren zowel mijn ouders als de vriendin enthousiast, dus nu nog even afwachten ^-^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    zaterdag ga ik ^^


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    De lijst is weer up to date. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik ga ook op zondag


    Hard Work. Tolerance. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff No Matter What They Say.

    Blitzen >>> HelenaRavenclaw

    ben ik de enige die de site van elfia vaag vind?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Mijn vriendje gaat mee, jeej.


    Vampire + Servant = Servamp


    Ben hard bezig aan mn kostuum, nog niet af hoor. Hebben jullie al een idee hoe jullie je gaan kleden? Foto?!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Donar schreef:


    Ben hard bezig aan mn kostuum, nog niet af hoor. Hebben jullie al een idee hoe jullie je gaan kleden? Foto?!


    Ziet er heel gaaf uit! Ik heb nog werkelijk geen idee. Ik ben niet zo creatief, helaas. :")


    Every villain is a hero in his own mind.

    Donar schreef:


    Ben hard bezig aan mn kostuum, nog niet af hoor. Hebben jullie al een idee hoe jullie je gaan kleden? Foto?!



    Dat ziet er AWSOME! uit.
    Jep, ik ga als een Dragonborne. Half draak, half mens.
    Ik heb de tekeningen en kostuum al, ik moet alleen nog de drakenpoten en drakenklauwen maken. Daarna nog een gewei.


    Dit idee, maar in plaats van hoorns een gewei.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 11:12 ]


    Vampire + Servant = Servamp


    Update :P nog steeds niet klaar, maar het einde is inzicht. En dan door met de headpiece ^^ Heb pauwen veren en kerkuil veren ervoor!


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Als ik ga, ga ik denk ik als een Grounder uit the 100 :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Donar schreef:


    Update :P nog steeds niet klaar, maar het einde is inzicht. En dan door met de headpiece ^^ Heb pauwen veren en kerkuil veren ervoor!

    Mooi zeg!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Ik ga denk ik weer als elf xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.