• Alle fantasyliefhebbers hier hebben er vast wel eens van gehoord: Elfia, misschien nog beter bekend onder de naam Elf Fantasy Fair.

    Wat is het? Een weekend speciaal voor alle liefhebbers van fantasy, science fiction, anime, de middeleeuwen en de natuur!
    Er treden bandjes op, is een gigantische markt en iedereen loopt in een prachtig kostuum rond. De locatie is Haarzuilens, in de provincie Utrecht.

    Het lijkt mij - en anderen - ontzettend tof om daar te meeten, dus ben jij ook van plan te gaan en wil je eens wat Q-ers zien? Laat dat dan weten!

    Waar spreken we af?
    Om 13:00 uur bij het kasteel: bij de ronde hof, voor de kasteeltrap met de stenen leeuwen.

    Zaterdag 25 april:
    Assassin
    Dauth
    Donar
    Daryl_Dixon
    Lily_Evans
    Sugasu
    Merida_Feather
    Dagonryder
    Kauwgomjunky

    Zondag 26 april:
    Lothbrok
    Sempre
    Laleah
    JamesPotter
    laeva0408
    Benor
    DreamerN
    Leah4President
    Futterwacking
    Merida_Feather
    Dagonryder

    Misschien/dag onbekend
    Maleficia

    [ bericht aangepast op 25 april 2015 - 10:14 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Welke ben je?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Zij is, als ik het goed onthouden heb, de linker (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    mn nieuwe pruik is binnen!!

    [ bericht aangepast op 9 feb 2015 - 18:30 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ik kom met mijn beste vriendin de zaterdag.

    Als je een Harley Quinn ziet lopen, zal ik dat wel zijn :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik ga zondag, wie gaan er nog meer op die dag?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat staat in de beginpost :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dat heb ik gezien, maar ik vroeg het aan mensen die eventueel niet in de beginpost staan :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh door het zien van dit topic bedenk ik me weer dat ik nog kaartjes moet kopen!


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Hebben jullie al gekeken naar de prijzen?
    Zaterdag is €18,95 en zondag €17,95


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik moet maar alvast wat aan mijn costuum gaan bijwerken xD

    [ bericht aangepast op 21 feb 2015 - 9:23 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Hebben jullie al gekeken naar de prijzen?
    Zaterdag is €18,95 en zondag €17,95


    Ja maar de 28ste is het weer een euro duurder en kaarten aan de kassa zijn 25 euro.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet ook nog steeds tickets, maar ik wil eerst de zekerheid dat er iemand met me meegaat. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Angmar schreef:
    Ik moet ook nog steeds tickets, maar ik wil eerst de zekerheid dat er iemand met me meegaat. :')


    Ik moet nog steeds wachten op het antwoord of mijn vriend vrij is op koningsdag :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga waarschijnlijk zaterdag heen, want mijn moeder moet er spelen, maar we moeten nog even kijken.


    Happy Birthday my Potter!

    Nogmaals ik ga de zaterdag, als dat even aangepast mag worden?


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."