• YAA! :D
    Eindelijk heb ik vandaag me neuspiercing gekregen! ^^
    Echt waar, Ik ben er mega blij mee!, Ik moest eerst een paar keer wachten, Want ik moest Toestemming hebben van me ouders en zoo, maar die waren er toen niet bij en blablabla, Maar nu ! heb k hem eindelijk !Vandaag om 3 uur zat ie er in! (A) :D:D:D En echt, Het deed GEEN pyn! ^^
    dus voor de mensen die een neuspiercing willen; GEEN PYN! (A) haha! :P Sorry. ben gewoon OVER blij (A)

    Hebben jullie ook piercings?
    zoja, Waar dan? ^^


    x(flower)

    ook in me neus het deed bij mij ook helemaal geen pijn :D

    SCHAT!!

    Zalig ÖÖ

    ook in me neus het deed bij mij ook helemaal geen pijn :D



    nee, ik vond het ook geen pyn doen, alleen kreeg ik een traan, omdat het op me ogen trok! x'D

    SCHAT!!

    Zalig ÖÖ


    ^^ ik zal ernog wel keertje foto van make, maybe zo wel, en dan zet ik het in me FB :D


    x

    (...)

    ^^ ik zal ernog wel keertje foto van make, maybe zo wel, en dan zet ik het in me FB :D


    x

    Ja! Mega x3

    welke neuspiercing is het eigenlijk? Steentje in de zijkant? x


    What you see, is what you get.

    welke neuspiercing is het eigenlijk? Steentje in de zijkant? x


    Ja idd.
    Een steentje aan de zeikant! (A)

    ik heb net een foto in me FB gezet ervan, Kijk daar maar eens als je wil ^^ x

    Ik vind ringetjes als neuspiercings mooi, zoals bijv. bij Floor Jansen (After Forever):
    http://i.pbase.com/o3/51/413651/1/89859573.lZLeCjbR.Floor1620.jpg


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een lippiercing,voor foto: Kijk in mijn fb.^^


    Music is the new sex

    Ik vind ringetjes als neuspiercings mooi, zoals bijv. bij Floor Jansen (After Forever):
    http://i.pbase.com/o3/51/413651/1/89859573.lZLeCjbR.Floor1620.jpg



    Sorry,Ik kan de foto niet zien Ö
    er staat, Forbidden, En dan nog wat x'D

    =[

    x

    Whaah stoer XD
    ik mag maybe over twee jaar een wenkbrauwdingie.. iemand die ervaring heeft :o?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Ik wil ook nog een neuspiercing,alleen heb ik er volgens mijn moeder de neus er niet voor>.<


    Music is the new sex

    Ik wil ook nog een neuspiercing,alleen heb ik er volgens mijn moeder de neus er niet voor>.<


    Ö Moet je anders es bij die zaak zelf gaan vragen, , En .. Als jij het wil.Moet je het gewoon doen x'D ^^

    Iedereen wou dat ik mijn piercing rechts zou laten zette, maar ik heb het links late zette x'D

    Omdat ik dat mooier vind! ^^

    x

    (...)

    Ö Moet je anders es bij die zaak zelf gaan vragen, , En .. Als jij het wil.Moet je het gewoon doen x'D ^^

    Iedereen wou dat ik mijn piercing rechts zou laten zette, maar ik heb het links late zette x'D

    Omdat ik dat mooier vind! ^^

    x

    Ja,maar ik ben nog geen 16>.<


    Music is the new sex

    (...)
    Ja,maar ik ben nog geen 16>.<


    Ik ook niet, Ik ben 14.
    Ö

    x