• YAA! :D
    Eindelijk heb ik vandaag me neuspiercing gekregen! ^^
    Echt waar, Ik ben er mega blij mee!, Ik moest eerst een paar keer wachten, Want ik moest Toestemming hebben van me ouders en zoo, maar die waren er toen niet bij en blablabla, Maar nu ! heb k hem eindelijk !Vandaag om 3 uur zat ie er in! (A) :D:D:D En echt, Het deed GEEN pyn! ^^
    dus voor de mensen die een neuspiercing willen; GEEN PYN! (A) haha! :P Sorry. ben gewoon OVER blij (A)

    Hebben jullie ook piercings?
    zoja, Waar dan? ^^


    x(flower)

    (...)

    Ohmygad, dit is écht de eerste keer dat ik het hoor, en ik geloof het niet. Ik weet dat het gevaarlijk is, en je tong kan verlammen als het verkeerd geprikt wordt.
    Ik vind dat de mens het zelf zo gevaarlijk maakt als hij het wilt maken. Als jij naar de eerste de beste randdebiel gaat dat zegt dat hij piercer is, en er een naalt door je tong doorheen laat prikken zonder dat er überhaupt naar gekeken wordt [naar je tong] ja, dan is het LEVENSgevaarlijk. Een meisje uit me klas deed dat, ze is zo naïef als het kan.
    Ik heb genoeg informatie over de tongpiercing opgezocht. Als jij zorgt dat jij bij een schone en hygienische piercer een tongpiercing laat zetten, en er voor zorgt dat je het schoon houd in de herstel weken, kan er vrij weinig mis gaan.
    Ja het wordt dik misschien 2/3 dagen(?) Als jij er regelmatig een ijsklontje opdoet (wat ze je ook aanraden) hersteld het iets sneller dan normaal, EN je moet je mond volgens mij 3/4 x spoelen met mondspoeling.
    Ze zeiden over de lippiercing ook dat het zo gevaarlijk was, nou het is nooit ontstoken geweest, en het herstelde véél sneller dan verw8. x']




    Okee, zou kunnen, Maar doordat je tong DIK gaat opzetten, Kan snachts je tong naar achteren gaan,en kan je er in stikken omdat ie verlamt raakt, en als je tong verlamt is, Kan je er niks meer mee, En... Stik je er in.
    Maar, Ik bedoel het ook niet bang makerig , Of ik zeg ook niet dat je het niet moet doen ofsoo, Ik hou je niet tegen, maar dat is wat die vrouw tegen mij zei ;)
    Dus a.u.b mij niet gaan aavallen x'D
    x

    (flower)

    (...)

    Ö

    haha^^

    dankjee schatzz! (H)

    x(flower)

    Graag gedaan^^


    Music is the new sex

    (...)
    Nee daarom. En me zus neemt dan precies t zelfde. In van die hele sierlijke letters. K zie t al voor me... x'D

    x'D

    nee, Maar het is wel een.. Goed.. Idee.
    niet dat het leuk is .. Dat je opa.,, Weg is ofsoo, maar gewoon, Hij zal altijd je opa blijven.

    (H)

    x

    (...)



    Okee, zou kunnen, Maar doordat je tong DIK gaat opzetten, Kan snachts je tong naar achteren gaan,en kan je er in stikken omdat ie verlamt raakt, en als je tong verlamt is, Kan je er niks meer mee, En... Stik je er in.
    Maar, Ik bedoel het ook niet bang makerig , Of ik zeg ook niet dat je het niet moet doen ofsoo, Ik hou je niet tegen, maar dat is wat die vrouw tegen mij zei ;)
    Dus a.u.b mij niet gaan aavallen x'D
    x

    (flower)


    Oh sorry als ik zo over kwam spijt het me heel erg.
    Nee, je hebt helemaal gelijk hoor het is ook gevaarlijk. Als ze verkeerd prikken kan je tong dus verlammen of een gedeelde ervan, je spaakdingetjes kunnen kapotgaan zegmaar dus dat je bijv. alle zoete dingen niet meer proeft.
    Maar.. ik doe het dan als ik het mag bij een hele goede piercer en als mijn tong geschikt is vertrouw ik haar.
    En al zou ik dood gaan, dan geef ik wel een teken op quizlet ;')


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    x'D

    nee, Maar het is wel een.. Goed.. Idee.
    niet dat het leuk is .. Dat je opa.,, Weg is ofsoo, maar gewoon, Hij zal altijd je opa blijven.

    (H)

    x

    Yeah. en het verhaal rond me overleden opa. is heel weird. als k het zou vertellen. zou t zijn alsof ik het verzin weetjewel. maar.. ik zou het ook bij me andere opa en oma doen. dus yeah.. k vind het een moderne herinnering


    The economy is suffering, let it DIE!

    ProficiatxD, ik heb ook een Neuspiercing, maar die heb ik geschoten en dat deed wel Focking pijn, mrja over een paar weken me tong of snakebite piercing(hoera)


    Ice-cream Rockt more than you x3

    en oowja ik heb een navelpiercing, lippiercing en dus die neus piercing + 7 oorbellen (NO JUNK):D


    Ice-cream Rockt more than you x3

    en oowja ik heb een navelpiercing, lippiercing en dus die neus piercing + 7 oorbellen (NO JUNK):D

    Volgensmij ben jij dan een beetje lek..


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    Volgensmij ben jij dan een beetje lek..



    Haha! omg x'D

    dat is echt... DROOG x'D

    (...)
    Volgensmij ben jij dan een beetje lek..


    neee hoor, valt wel meexD


    Ice-cream Rockt more than you x3