• YAA! :D
    Eindelijk heb ik vandaag me neuspiercing gekregen! ^^
    Echt waar, Ik ben er mega blij mee!, Ik moest eerst een paar keer wachten, Want ik moest Toestemming hebben van me ouders en zoo, maar die waren er toen niet bij en blablabla, Maar nu ! heb k hem eindelijk !Vandaag om 3 uur zat ie er in! (A) :D:D:D En echt, Het deed GEEN pyn! ^^
    dus voor de mensen die een neuspiercing willen; GEEN PYN! (A) haha! :P Sorry. ben gewoon OVER blij (A)

    Hebben jullie ook piercings?
    zoja, Waar dan? ^^


    x(flower)

    Ik heb een Lippiercing x']
    Hééél misschien krijg ik voor kerst een tongpiercingg.


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    Ja,dat vind ik echt:)


    aaah! ^^
    bedankt! :$ (K) (flower)

    jij bent ook knap ! Ö

    x

    (...)

    aaah! ^^
    bedankt! :$ (K) (flower)

    jij bent ook knap ! Ö

    x

    Nee,dat vind ik weer nietx'D


    Music is the new sex

    -jank snuit huil hoest boer scheet snik traan-

    IK WIL ER OOK EEEEEEEEN!
    ; jaloersheid overheerst ;
    xxx

    Ik heb een Lippiercing x']
    Hééél misschien krijg ik voor kerst een tongpiercingg.


    Tongpiercing is levensgevaarlijk, Vandaag toen ik daar was, Ging ze ook vertellen hoe een tongpiercing was, maar heeeeel veel mensen zijn daardoor dood gegaan door snachts er in te gaan stikken omdat je tong Mega dik word, en geen lucht meer krijgt,! Ö Of je moet een nieuwe hart klep, Omdat er geen genoeg bLoed meer bijkomt,
    ik zou een tongpiercing afraden, Alleen maar voor je gezondheid, ! (H)
    maar, Dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten ^^

    x

    -jank snuit huil hoest boer scheet snik traan-

    IK WIL ER OOK EEEEEEEEN!
    ; jaloersheid overheerst ;
    xxx


    Moet je het vragen ^^ Toestemming van je ouders vragen ! (H)

    x(flower)

    (...)
    Nee,dat vind ik weer nietx'D


    viind ik wel (A)


    x(flower)

    (...)

    viind ik wel (A)


    x(flower)

    Dankjewel:)


    Music is the new sex

    (...)
    Dankjewel:)


    Geen prObleem hoor ! ^^ (flower)

    (...)

    Geen prObleem hoor ! ^^ (flower)

    ^^ Jij hebt ook vet coewl haar^^


    Music is the new sex

    (...)

    Ja dat is meestal al,

    maar Het is vaak zo, mensen met een tatoo ofsoo, Willen steeds meer zien, Omdat die eerste wat ze hebben, Dan saai word ensoow,! en.. Zo verneuk je je lichaam :$ Mijn mening dan hoor, Kijk een klein Tatootje vind ik niet erg, maar me hele lichaam er mee te Verkloten, zal ik niet doen.
    Ik bedoel dit niet boos or! ^^ maar zo denk ik dan over tatoo's . (flower)

    x

    No problemo. Ik wil daarom ook een tattoo met ;; Opa Gijs en een kruis er onder. if u get me..


    The economy is suffering, let it DIE!

    (...)
    ^^ Jij hebt ook vet coewl haar^^


    Ö

    haha^^

    dankjee schatzz! (H)

    x(flower)

    (...)

    Tongpiercing is levensgevaarlijk, Vandaag toen ik daar was, Ging ze ook vertellen hoe een tongpiercing was, maar heeeeel veel mensen zijn daardoor dood gegaan door snachts er in te gaan stikken omdat je tong Mega dik word, en geen lucht meer krijgt,! Ö Of je moet een nieuwe hart klep, Omdat er geen genoeg bLoed meer bijkomt,
    ik zou een tongpiercing afraden, Alleen maar voor je gezondheid, ! (H)
    maar, Dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten ^^

    x


    Ohmygad, dit is écht de eerste keer dat ik het hoor, en ik geloof het niet. Ik weet dat het gevaarlijk is, en je tong kan verlammen als het verkeerd geprikt wordt.
    Ik vind dat de mens het zelf zo gevaarlijk maakt als hij het wilt maken. Als jij naar de eerste de beste randdebiel gaat dat zegt dat hij piercer is, en er een naalt door je tong doorheen laat prikken zonder dat er überhaupt naar gekeken wordt [naar je tong] ja, dan is het LEVENSgevaarlijk. Een meisje uit me klas deed dat, ze is zo naïef als het kan.
    Ik heb genoeg informatie over de tongpiercing opgezocht. Als jij zorgt dat jij bij een schone en hygienische piercer een tongpiercing laat zetten, en er voor zorgt dat je het schoon houd in de herstel weken, kan er vrij weinig mis gaan.
    Ja het wordt dik misschien 2/3 dagen(?) Als jij er regelmatig een ijsklontje opdoet (wat ze je ook aanraden) hersteld het iets sneller dan normaal, EN je moet je mond volgens mij 3/4 x spoelen met mondspoeling.
    Ze zeiden over de lippiercing ook dat het zo gevaarlijk was, nou het is nooit ontstoken geweest, en het herstelde véél sneller dan verw8. x']


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)
    No problemo. Ik wil daarom ook een tattoo met ;; Opa Gijs en een kruis er onder. if u get me..


    JA ik snap het

    Ja,, Ö dat zal wel,, Mooi zijn, Een leuk,, Iets.! ^^
    en het zal dan nooit saai voor je worden, ! (H)

    x(flower)

    (...)

    JA ik snap het

    Ja,, Ö dat zal wel,, Mooi zijn, Een leuk,, Iets.! ^^
    en het zal dan nooit saai voor je worden, ! (H)

    x(flower)

    Nee daarom. En me zus neemt dan precies t zelfde. In van die hele sierlijke letters. K zie t al voor me... x'D


    The economy is suffering, let it DIE!