• "De mensen, een hulpeloos, krachtloos volk.
    De Snowelves, aanbidders van de sneeuw en kou, dappere strijders, maar al jaren verdwenen van de wereld.
    De Sunelves, tegenpolen van de Snowelves, aanbidders van de zon en warmte, en de beste wapensmeden die onze wereld kennen.
    De dwergen, harde mijnwerkers, en het enige volk dat op hetzelfde niveau zit qua het smeden als de Sunelves.
    Als laatste, de duistere volkeren. Trollen, aardmannen en wie weet meer zijn er nog vele andere volkeren. Jij lijkt me duidelijk een mens."
    "En jij? Tot welk volk behoor jij?"
    "Ik?"


    Sinds Drason gevonden is door een gezin, is de enige liefde die hij heeft gekregen van zijn adoptiefamilie. Zijn hele leven lang is hij uitgescholden en gepest. Waarom? Door zijn spitse oren, felblauwe ogen, en sneeuwwitte haar.
    De dagen voor hij volwassen wordt, beginnen er vreemde dingen te gebeuren in zijn dorp. De koning en het verzet beginnen steeds hevigere dreigementen te uitten naar elkaar. Drason vlucht, maar hoe zal het verder gaan met zijn leven?


    - Volledig Nederlands geschreven
    - Ik probeer regelmatig te updaten! Ik ben ook maar een mens, dus als het niet lukt, wordt alsjeblieft niet boos.
    - Hoofdstukken zullen minimaal 750 woorden of meer zijn.
    - Ik wil dit verhaal nergens anders zien!
    - Cover gemaakt door Aquafresh


    Link naar de story
    Hoofdstuk 1

    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 14:04 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Hoofdstuk 1


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."