• Hallo allen,

    Ik maak met een vriendin een profielwerkstuk over de handel in Europese (blanke) slaven. Hier is veel minder over bekend dan over bijvoorbeeld de Trans-Atlantische slavenhandel, en wij willen graag onderzoeken wat zich precies heeft afgespeeld. Een grote zijsprong in ons profielwerkstuk is in hoeverre dit onderwerp bekend is bij de Nederlanders. Hiervoor hebben wij een enquête opgesteld die op de volgende site in te vullen valt: http://www.survio.com/survey/d/G1R7O1G8O3Q4O4I4B

    ^

    Dit is de tweede enquete en deze is specifieker! Als iedereen deze ook zou willen invullen, zou echt top zijn!!!
    Ook, indien iemand nog een goed artikel over dit onderwerp kent uit nieuwsbladen zoals bijvoorbeeld Historisch Nieuwsblad, laat het aub weten. Het is, omdat er zo weinig over bekend is, zeer moeilijk er veel informatie over te kunnen vinden. Nogmaals bedankt voor het invullen van de enquête en een eventuele bijdrage aan ons onderzoek dmv artikelen of bronnen!

    De enquête is anoniem!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 14:43 ]


    -

    Ik heb hem nogmaals ingevuld en mijn mening bij de laatste vraag nog meer uitgebreid


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb hem gedaan!^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Is het normaal dat als je hem heb ingediend, je terug hetzelfde scherm krijgt, waarin je in de schriftelijke tekst dan gewoon geen wijzingen meer kunt aanbrengen? Of ben ik de enige die dat heeft. Ik weet niet of het aan mijn browser ligt of niet. (;


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik heb 'm ook ingevuld. Erg interessant onderzoek. Ongelooflijk dat er zo weinig aandacht aan word besteed vandaag de dag.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Ik heb het ingevuld. Ik vond het wel interessant om te doen als geschiedenisstudent. Ik hoop dat je wat aan mijn antwoorden hebt!


    Rest in Peace, Son of Gondor