• IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN RIJBEWIJS! WOOHOO!





    Ik had het niet verwacht, omdat ik weer heel zenuwachtig was. Maar gelukkig had ik nu een andere examinator, waar ik wél een klik mee had. En aangezien ik een faalangst-examen had, werd er wat meer de tijd genomen. Er stonden wel wat harde rukwinden, wat vooral op de snelweg te merken was. Maar ik schijn goed genoeg te rijden om mijn rijbewijs te mogen halen. YEAH! (hoera)

    I'm happy and I know it, trala la-la! c:



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lol, Jimmy gaat helemaal los.
    Gefeliciteeeeeerd! Ik wist wel dat je het aankon!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gefeliciteeeerd! ;')

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 19:20 ]


    Stenenlikker

    Gefeliciteerd! Zo fijn als je hem eenmaal gehaald hebt en zelf de weg op mag.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Bedankt allemaal!

    Jaa, het is zeker fijn dat ik nu gewoon zelf de weg op zal mogen! c:
    Zodra mijn rijbewijs daadwerkelijk binnen is though, haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gefeliciteeeeeeeeerd!

    Ik hoop dat ik binnenkort ergens ook examen mag doen, maar dat zal pas ergens in de zomervakantie zijn, als je ziet hoe ik rij;')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Gefeliciteerd! Ik heb het mijne van vlak voor de grote vakantie, mijn ouders hebben me echt gepushed ;D Ik had nog maar vier maand mijn voorlopig rijbewijs.


    What would Emma do?

    Gefeliciteerd ^^


    It's never gonna happen, Guys.




    Sorry dit heb ik nu in mijn hoofd nadat ik dit gelezen had

    Oohh, wat goed! I'm so proud of you! You seriously kicked ass <3 Hehe. Daar mag je inderdaad erg blij om zijn! Na dat akelige gebeuren, is er toch iets goeds gebeurd c:

    [ bericht aangepast op 9 jan 2015 - 22:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gefeliciteeeerd! Ik was ook zo blij toen ik hem haalde, vooral omdat dan eindelijk de lessen voorbij waren en de stress en zo, en geld. Ik was duur. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ah super, gefeliciteerd zeg!
    Ik begrijp je helemaal hoor, ik heb zelf 4 keer een faalangst-examen gedaan voordat ik slaagde :') Dus ik kan je vreugde dat je het gehaald hebt begrijpen. Nogmaals gefeliciteerd, nu kun je écht gaan rijden! :D


    Inspiration can hit you any time

    You go girl. Ik ben superblij voor je!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    ow jeej, nog een gevaar op de weg :Y)

    Congratz, veel rijplezier!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Gefeliciteerd!!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Bedankt allemaal! ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •