• Op dit moment, zo'n vier jaar later, heb ik een verhaal weer geactiveerd!

    Een beetje in een opwelling, dat wel. Ik schrijf inmiddels aan een compleet nieuw verhaal maar merk dat ik na een lange tijd niet geschreven te hebben, echt weer in moet komen. Struggles dus.

    Wel is de behoefte om weer flink te schrijven erg groot, waardoor ik toch de mogelijkheid zocht om weer te oefenen. Een oud verhaal (betreffende een oud fandom) weer oppakken leek me opeens een erg goed idee, puur voor de oefening. Ik ga hem eerst herschrijven, en schrijf dan door.

    Heeft iemand dit ook weleens gedaan?


    (Voor de geïnteresseerden:)



    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Nee, maar wel leuk dat je hem gaat herschrijven en dan gaat door schrijven.


    Physics is awesome

    Ik heb het eens gedaan met een Malfoy-verhaal op mijn vorige account. Maar ik heb het maar een maand uitgehouden en toen heb ik het weer opgegeven.
    Hopelijk hou jij het wel vol :')


    I was raised to be charming, not sincere. -- prince charming

    He dat verhaal of nou ja, de naam, ken ik nog! Volgens mij heb ik het zelfs gelezen maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel ben ik blij en krijg ik nostalgische gevoelens. Het is jammer dat twilight bijna is verdwenen van quizlet. Misschien neem ik nog eens een kijkje.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Edit: ik sta tussen de 12 oude abonnees hehe.:')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    He dat verhaal of nou ja, de naam, ken ik nog! Volgens mij heb ik het zelfs gelezen maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel ben ik blij en krijg ik nostalgische gevoelens. Het is jammer dat twilight bijna is verdwenen van quizlet. Misschien neem ik nog eens een kijkje.(:


    Oh wat grappig. Je hebt een Abo zie ik! Of heb je die net genomen? Haha.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    SPECS schreef:
    He dat verhaal of nou ja, de naam, ken ik nog! Volgens mij heb ik het zelfs gelezen maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Wel ben ik blij en krijg ik nostalgische gevoelens. Het is jammer dat twilight bijna is verdwenen van quizlet. Misschien neem ik nog eens een kijkje.(:


    Dat is inderdaad jammer. De verhalen over de wolfpack, vond ik het leukst maar ook die over vampieren waren ook wel leuk.


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad jammer. De verhalen over de wolfpack, vond ik het leukst maar ook die over vampieren waren ook wel leuk.


    Hmm eerst vond ik alles leuk. Helaas ben ik kieskeuriger geworden.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Hmm eerst vond ik alles leuk. Helaas ben ik kieskeuriger geworden.:'D


    Wat vind je nu dan leuk?


    Physics is awesome

    Beckmann schreef:
    (...)

    Dat is inderdaad jammer. De verhalen over de wolfpack, vond ik het leukst maar ook die over vampieren waren ook wel leuk.


    Vampieren waren in de meerderheid, verhalen over het wolfpack waren best wel schaars toentertijd.
    Ik ben toen zelf ook begonnen met een verhaal over Edward Cullen, maar neigde toch heel veel naar het Wolfpack. Toen ben ik deze begonnen.
    Naar mijn idee ook met een veel originelere verhaallijn dan mijn vampier-verhaal

    titel: There's a fine line between Controlled and Uncontrolled. {Edward Cullen}


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.