• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:

    15 november- Sneeuw rondom Zweinstein; aangevraagd door... tromgeroffel.... B.


    Deze keer ga jij de beginpost maken want de vorige keer deed ik het :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Anders posten we nu dat Cage wakker word (samen) in bed en dan vraagt George of Camp zijn boeken wilt pakken en dan vind hij hem in de nacht kastje la waar ook die brief licht- maar die ziet camp niet liggen en dan pakt George die wanneer Camp aan het douchen is omdat ze maar twee uurtjes les hebben en daarna uitval omdat ze niet nu in de kruidkunde lokaal kunnen omdat het ondergesneeuwd is :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Anders posten we nu dat Cage wakker word (samen) in bed en dan vraagt George of Camp zijn boeken wilt pakken en dan vind hij hem in de nacht kastje la waar ook die brief licht- maar die ziet camp niet liggen en dan pakt George die wanneer Camp aan het douchen is omdat ze maar twee uurtjes les hebben en daarna uitval omdat ze niet nu in de kruidkunde lokaal kunnen omdat het ondergesneeuwd is :Y)


    Deal. Hij hij de aanzoek tijdens de kerstbal toen, heb ik besloten :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Deal. Hij hij de aanzoek tijdens de kerstbal toen, heb ik besloten :Y)


    Omfg omfg ;o wanneer is de bal? omfg omfg :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Overigens Fred; misschien lijkt het handig om nogmaals tegen george te zeggen dat hij met ralf gaat trouwen of anders gaat george echt gestoord worden als hij zo op een rondom bruiloft staat en mert later dat het van red is x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Sphinx lees mijn laatste GB bericht; dit gaat leuk worden voor Ralf ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Omfg omfg ;o wanneer is de bal? omfg omfg :o


    Nawh, had ik dat beter nog als een verrassing gehouden. Nou ja, te laat :') *steekt sneaky haar stok naar leora uit "obliviate"*

    Maar nee, ik weet het niet. Wanneer is de bal ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Jonah Barret

    Met een gaap word ik wakker en kijk ik naar Kealan, die in het bed tegenover de mijne ligt. Ik sta op en kijkk uit het raam. Er ligt sneeuw! Ieder jaar pak ik mijn knuppel en sla ik daarmee tegen sneeuwballen.
    Zo zachtjes als ik kan loop ik naar Kealan toe en duw ik hem voorzichtig aan de kant zodat ik naast hem kan komen liggen en mijn armen om hem heen kan slaan. Hoewel het geen makkelijke relatie is en ik me veel te veel zorgen maak, is hij het waard. Iedere keer als ik hem zie klopt mijn hart sneller kloppen. Omdat Christian irritant bleef doen, ben ik op Mason afgestapt en heb ik hem de situatie uitgelegd. Het bleek dat Christian gelogen had.
    Maar nog steeds weet hij het geheim over mij dat zelfs Kealan niet weet. Jonathan Weasley, broer van Arthur Weasley is mijn vader. Mijn neven en nicht zitten op deze school, hoewel ze het zelf niet weten en zo wil ik het ook houden. In die familie is mijn vader ook een taboe omdat hij trouwde met mijn moeder, die de familie helemaal niks vond. Daarna heb ik die familie nooit meer gezien en ik kwam er pas achter toen ik het kistje vond dat mijn moeder heeft met spullen van mijn vader. De stamboom lag erin en ik walgde ervan.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Overigens Fred; misschien lijkt het handig om nogmaals tegen george te zeggen dat hij met ralf gaat trouwen of anders gaat george echt gestoord worden als hij zo op een rondom bruiloft staat en mert later dat het van red is x')


    Haha is het niet logisch dat Fred het allang weer aan averge verteld heeft?

    En stop met berichtjes te sturen die ik niet mag zien maar het wel zeggen. Dat is namelijk best wel vervelend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Haha is het niet logisch dat Fred het allang weer aan averge verteld heeft?

    En stop met berichtjes te sturen die ik niet mag zien maar het wel zeggen. Dat is namelijk best wel vervelend.


    laatste snap ik niet? Linde?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Sphinx lees mijn laatste GB bericht; dit gaat leuk worden voor Ralf ^^


    Dit. Ik vind het echt heel erg vervelend aangezien ik het idee heb buitengesloten te worden. N is het niet zo dat ik nooit gb'tjes stuur maar ik vind dit gewoon heel erg vervelend en het was ook één van de redenen dat ik vorige keer stopte. Nu ga ik niet opnieuw stoppen, maar ik vind het gewoon echt heel vervelend.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Dit. Ik vind het echt heel erg vervelend aangezien ik het idee heb buitengesloten te worden. N is het niet zo dat ik nooit gb'tjes stuur maar ik vind dit gewoon heel erg vervelend en het was ook één van de redenen dat ik vorige keer stopte. Nu ga ik niet opnieuw stoppen, maar ik vind het gewoon echt heel vervelend.


    Nee.. het ging over Ralf nieuwe Rp Roxanne krijgt daarmee en ik praat nu met Fred JR en die heeft wat geschreven.. jij mag het ook lezen.. maar omdat jij geen Ralf speelt had ik het alleen tegen Sphinx..

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 23:45 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Dit. Ik vind het echt heel erg vervelend aangezien ik het idee heb buitengesloten te worden. N is het niet zo dat ik nooit gb'tjes stuur maar ik vind dit gewoon heel erg vervelend en het was ook één van de redenen dat ik vorige keer stopte. Nu ga ik niet opnieuw stoppen, maar ik vind het gewoon echt heel vervelend.


    Maar ze bedoelde de ralf van de andere rpg, aangezien iemand anders fred jr. Soeelde en diegene er iets over zei. Maar ach, sorry.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het is uit het gb verwijderd dus ik weet dan niet waar het over gaat en ik wilde het zeggen zodat het zeg maar niet zover komt dat ik liever stop.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Het is uit het gb verwijderd dus ik weet dan niet waar het over gaat en ik wilde het zeggen zodat het zeg maar niet zover komt dat ik liever stop.


    Linde

    Ghehehe. Achja, ik lees graag :)
    Maar als je wil kunnen ze het altijd nog samen overnemen. Die optie is er ook altijd nog als je wil.
    Fred is niet heel goed met vriendjes... Waarschijnlijk staat hij eerder te boek als de enge grote broer waarvan het goed is dat hij geen draak heeft, dan als aardige jongen die je accepteerd als vriendje van zijn zusje...


    Dit is het Gb'tje van Bain... hij staat er nog..

    hier ging het dus over.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 23:47 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya