• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Welke oogkleur heeft jonah eigenlijk?


    Bruin denk ik. Ik ga even kijken. Nee, een beetje blauw groenig.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Bruin denk ik. Ik ga even kijken. Nee, een beetje blauw groenig.


    Groen doen? :Y) anders hebben ze beide bruin.. xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Trouwens even alvast inkomen voor Campius; Scorpius had grijze ogen toch? :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik hou van Fred (H)


    Overigens, ik bem benieuwd wat er geneurd als je 24 uur lang nirt gaat slapen... Misschien moet ik dat gaan uitproberen :D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Trouwens even alvast inkomen voor Campius; Scorpius had grijze ogen toch? :Y)


    Jup.
    En B, geloof me, het is niet zo geweldig, vooral niet als je naar school moet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Ik hou van Fred (H)


    Overigens, ik bem benieuwd wat er geneurd als je 24 uur lang nirt gaat slapen... Misschien moet ik dat gaan uitproberen :D


    Niks; zolang je koffie heb. Dit doe ik zo vaak xd och dit klinkt stom :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Kealan-Dereck Moore

    Meteen gleden mijn ogen open toen ik iemand op mijn bed voelde komen en zijn armen rond mij heen sloeg. Ik kon er vrij weinig aan doen; ik sliep eenmaal licht- hoewel ik nu wenste dat ik nog even geslapen had door Jonahs warme lichaam wat tegen mijn rug aan gloeide. Zachtjes pakte ik zijn handen vast waarmee ik heb nog dichter tegen mijn rug aan drukte.
    ‘…Laat me gokken. Het kan geen kerst zijn- daar is het nog te vroeg voor- het is ook geen zondag dus ik kan het toch niet laten om mezelf af te vragen waar ik deze waren genoegen aan te danken heb..’ zei ik zachtjes terwijl er een kleine glimlach rond mijn lippen gleed voordat ik me omdraaide in zijn omhelzing en even in zijn grijze kijkers keek. Zachtjes drukte ik mijn lippen tegen die van hem aan terwijl mijn hand onder zijn pyjama shirt ging om zijn strakke pack naar zijn zij af te tasten voordat ik mijn lippen van hem af haalde. ‘Goedemorgen..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘…Laat me gokken. Het kan geen kerst zijn- daar is het nog te vroeg voor- het is ook geen zondag dus ik kan het toch niet laten om mezelf af te vragen waar ik deze waren genoegen aan te danken heb...' Ik glimlach en zie zijn bruine ogen als hij zich omdraait. Hij legt zijn handen onder mijn shirt en kust me. ‘Goedemorgen..’ Dit moment is zo perfect. Bij hem zijn is perfect en ik wil dat dit moment nooit verder gaat.
    'Er ligt sneeuw buiten,' zeg ik en ik kus hem nog een keer. 'Ik heb echt geen zin in de lessen. Ik wil bij jou zijn.' Alweer glimlach ik en nu rol ik op mijn zij zodat ik naar het plafond kan staren. Nog steeds heeft hij niet gezegd dat hij van me houdt, maar ik weet dat hij dat wel doet en eerlijk gezegd is dat het enige wat ik nodig heb. 'Jij mag mij zo ook wel eens wakker maken hoor. Alleen slaap jij natuurlijk altijd veel te lang daarvoor, Kealie,' Zeg ik grijnzend. Ik noem hem Kealie als ik hem plaag, omdat het zo ontzettend grappig klinkt. Ik draai me weer om zodat ik hem in zijn ogen kan kijken.
    'Ik hou van je met heel mijn hart, Kealan-Dereck Moore.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    Al ainds de hele obliviate gebeuren zie ik haast, letterlijk iedere dag dromen. Dromen over momentem die ik waarschijnlijk vergeten was. Maar als ik wakker word, vergeet ik het meteen of ik heb geluk en blikf het herinneren. Zo droomde ik gisteren nog dat mijn tweelingbroer tegen mij zei dat hij leefde terwijl ik de dag daarvoor dacht dat hij dood zou gaan. Een maamd geleden wist ik niet eens meer dat Fred of Ralf bestond maar dankzij Anderling en deze dromen herinner ik het weer. Zeleerde mij ook om mijn dromen makkelijker en beter te kunnen onthouden waaardoor ik langzamerhand mijn geheugen weer terug krijg. Maar het zijn maar kleine en zwakke dingen. Ergens ben ik wel onzeler over als ik zo nu en dan een droom krijg over een beer waarmee ik in bed ben gegaan of dat ook echt gebeurd is en moet ik Campbell wel een hele hoop gaan verklaren.
    Vandaag droomde ik dus over het kerstbal van vorig jaar en vrorg me af of dit allrs echt waar geneurd was. Maar die gedachtes schoof ik meteen weg toen een stel armen me dixhter naar een lichaam trok en zelfs de kus die iemand op mijn neus drukte, wat ernstig kietelde waardoor mijn ogen zachtjes opengleden.
    ‘Wakker worden.. George. Die weinige uurtjes die we vandaag hebben lijkt me niet handig om te missen.’
    Ik glimlachte zachtjes en draaide me zo om en zag Campbell met een glimlach die rond zijn lippen speelde. Hij liet mij los om de dekens van zich af te trekken en stond van het bed op.
    ‘Heb je nog iets nodig; anders ga ik even douchen?’
    'Ik wil wel ontbijt op bed, Campbell. Als vriend van mijn broer moet je toch wel weten hoe de Weasley regels werken? Je maakt altijd in de ochtend een lekker ontbij klaar voor Fred Weasley en gooit daarna een emmer met ijswater over zijn minder knappe tweelingbroer George Weasley heen. Maar omdat dit je ontgroening is verwacht ik een heerlijk ontbijt,'
    Ik trok mezelf overeind en wierp Fred een blik toe die met een grijns ook in zijn eigen bed lag. Met een gaap greep ik naar mijn kussen en begon die even te kneden terwijl ik Fred aanstaarde.
    'Oh ja, ik hou niet zo van wortels.'
    En vlak daarna wierp ik de kussen naar Fred toe die hem vollop in zijn gezicht raakte en ik met een lach weer in mijn bed ging liggen en naar Campbell zijn hand greep waarmee ik er speels mee begon te spelen.
    'Niet echt. Misschien alleen mijn boeken, maar zoals Fred dus zei. Een ontbijt op bed voor mij en water die je iver de minder knappe tweelingbroer Fred gooit.' En met dt draaide ik me weer naar Fred om en schudde even met mijn hoofd.
    'We moeten eens aan Camp en Ralf vragen wie ze knapper vinden, jou of mij. Dan krijgen we wel een conclusie op onze eeuwig onbeantwoordde vraag.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fooorge! Eindelijk weer een vrolijk momentje voor iedeen :)
    Nu moet Ralf nog de kamer binnen komen en Freds ego redden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    ‘Er ligt sneeuw buiten.’ Zachtjes voelde ik zijn lippen op die van mij en hoewel ik net wakker was kuste ik hem terug alsof ik een hele dag school had gehad.
    ‘Ik heb echt geen zin in de lessen. Ik wil bij jou zijn. Jij mag mij zo ook wel eens wakker maken hoor. Alleen slaap jij natuurlijk altijd veel te lang daarvoor, Kealie.’ Verontwaardigd opende ik mijn mond terwijl hij zich omdraaide en meteen mijn ogen zijn ogen ving. ‘Ik hou van je met heel mijn hart, Kealan-Dereck Moore.’ Zachtjes duwde ik hem op zijn rug voordat ik boven hem hing.
    ‘Wat moeten we gaan zeggen als de arme zorgzame hoofdmonitor te weinig slaap krijgt door jou. Er gaan dan vragen gesteld worden; en ik denk dat ik dan hele politieke antwoord moet gaan verzinnen.’ Zachtjes drukte ik een kus op zijn kaak terwijl ik daar speels bleef hangen.
    ‘En wat voor straf kreeg je ook alweer als je mij Kealie noemde? Meneer Barret?’ speels liet ik mijn handen over zijn blote borst gaan voordat ik zachtjes een kus op zijn voorhoofd drukte. ‘Je ziet me de hele dag nog; ook tijdens zwerkbaltraining waar ik me weer dood ga bevriezen. Bij nader inzien had ik nooit wachter moeten worden. Of zwerkballer.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Fooorge! Eindelijk weer een vrolijk momentje voor iedeen :)
    Nu moet Ralf nog de kamer binnen komen en Freds ego redden.


    Camp is on his way x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Het sneeuwt!'
    Geschrokken schoten mijn ogen open waarna ikzelf van hrt bed afrolde en met een harde bonk op het grond terecht kwam.
    'Oh- eh- Ralf?'
    Ik bleef op het grond liggen waarna mijn handen naar mijn achterhoofd schoten die pijn deed door het val waarna ik overeind krabbelde en 'wat?' Murmelde, deels nog slapend. Ik droomde nog net over Fred en Merlin, we gingen trouwen in mijn droom. En het liefst bleef ik er nog in tot- tot deze jongen hier mij wakker maakte.
    'Marcel? Ben jij dat?' Klonk een stem van de andere hoek van het slaapzaal.
    'S-sorry,' murmelde de jongen weer en nam op zijn bed plaats die naast die van mij stond. Gapend liep ik maar naar het raam toe en zag dat het inderdaad sneeuwde. Een grote grijns sierde zich rond mijn lippen waarna ik me omdraaide en net als Marcel riep ik luid en duidelijk; 'het sneeuwt!' Waarna ik een harde bonk hoorde en zag dat Ron deze keer viel en ik mijn keren snel uit deed om mijn gewaad aan te trekken.
    'Fijn- dat hoefden we niet voor de tweede keer te horen.' Murmelde hij.
    'Hoe- hoe laat is het?' Vrieg dan nog een stem. Maar ik nwgeerde al de gebabbel en deed snel mijn harem waarna ik de trap af beende en voor de deur van de slaapkamer van de zevende jaara jongen halt nam. Zonder wat te zeggen of überhaupt aan te kloppen, stormde ik de slaapzaal in en wierp me naar Fred adie nog in zijn bed lag en greep naar zijn hand om hem ivereind te trekken.
    'Fred Fred, het sneeuwt! Kleed je om, ik wil naar buiten!' Riep ik dan speels.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    wacht ff ik ga nu reageren voordat er meer posts hiervan langs schieten :'x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    Fooorge! Eindelijk weer een vrolijk momentje voor iedeen :)
    Nu moet Ralf nog de kamer binnen komen en Freds ego redden.


    Ik denk dat sit de meest happy moment van heel onze rpg geschiedenis is geworden :D en alweer; telepathie aangezien ik deze reactie niet gelezen had aangezien ik mijn ralf post schreef waar hij op fred af stormde :)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••