• Harry Potter and the order of the phoenix


    Harry Potter en zijn vrienden keren terug naar Hogwarts voor hun vijfde schooljaar.
    Zoals iedereen het al waarschijnlijk verwacht had, zal dit jaar wederom geen rustige jaar worden voor Harry Potter. De tegenovergestelde juist, dit jaar heeft hij het zwaarder dan normaal. Zo is er een nieuwe lerares voor Verweer Tegen de Zwarte Kunsten, die door het Ministerie is gestuurd later zelfs Perkamentus heeft weten weg te jagen waardoor zij de nieuwe "tijdelijke" schoolhofd word. De Ochtendprofeet blijft maar artikelen plaatsen dat Harry Potter en Albus Dumbledore leugenaars zijn en Hij-Die-Niet-Genoemd-Mag-Worden nooit is teruggekeerd. Hoe gaat Harry Potter het deze keer aanpakken?




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••INVULLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Welkom heksen en tovenaars, bij deze prachtige school, Hogwarts school of witchcraft and wizardry! Vul deze aanmeldingsformulier in en word een deel van deze dodelijke en afschuwelijke jaar waar je waarschijnlijk van zult gaan genieten!


    Invullijstje student, Je mag bestaande rollen nemen (Harry Potter, Severus Snape, Ron Weasley ect.)
    ( * = hoeft je niet in te vullen) :

    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - leerjaar
    - afdeling
    - vrienden/familie
    - beste vakken
    - slechtste vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *zwerkbal functie
    - *klassen oudste (ja/nee)
    - *hoofd monitor (ja/nee)



    Invullijstje professor, afdelingshoofd, schoolhoofd ( * = hoeft je niet in te vullen) :
    - naam + achternaam
    - leeftijd
    - geschiedenis
    - vrienden/familie
    - vakken
    - karakter
    - uiterlijk
    - *schoolhoofd (ja of nee)
    - *afdelingsleider (ja of nee)




    •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••ROLLEN••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    Luna Lovegood - Gellert
    Alyssa - Slytherin - _SuRvIvOr_


    Rollen:

    Gryffindor :
    hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    Amelie Rosanne Hale - 7 - 1.2 Verityy
    Lily Amanda Hale - 4 - 1.2 - Verityy
    Ginny Weasley - 4 - 1.6 - Vivir

    Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Ralf Auron - 5 - 1.3 - SphinxX
    Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    Campbell Saunders - 6 - 1.3 - Leora


    Ravenclaw :
    Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Pipkin Thurstone - 7 - 1.1 - Seto
    Elizabeth Skylar Argent - 5 - 1.7 - Minewt

    Hufflepuff :
    June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir

    Slytherin :
    Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Jonathan Joshua Barret - 7 - 1.7 - OutlawQueen

    Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chanel Coldblood - 6 - 1.7 - TheseWords
    Catherine 'Cathy' Lydia - 5 - 1.7 - Cissy

    Profesoren :
    Dolores Jane Umbridge - DADA - Vivir


    geesten :
    Lucka Mckinnon - 4 - 1.7 - Seto

    totaal RPG'ers : een ondersteboven negen



    ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••SPECIALE FUNTIES••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••




    klassenoudste :

    Gryffindor : hermione Jean granger - 5 - 1.2 Klassenoudste - 1.2 Starlord
    meisje :
    jongen :

    Hufflepuff :
    Meisje :
    jongen :

    Ravenclaw :
    Meisje :
    Jongen :

    Slytherin :
    Meisje :
    Jongen :


    Zwerkbalteam :
    Zwadderig
    Chaser 1 : Elise Katherina Jones - 7 - 1.5 - Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    Hufflepuff
    Chaser 1 :
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper : June Mercendes - Huflepuff - 1.2 - Vivir
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder :

    Ravenclaw
    Chaser 1 : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 :
    Beater 2 :
    Seeker :
    aanvoerder : Hide Thurston - 6 - 1.1 - Seto

    Griffoendor
    Chaser 1 : Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    Chaser 2 :
    Chaser 3 :
    Keeper :
    Beater 1 : George Weasley - 7 - 1.3 - SphinxX
    Beater 2 : Fred Weasley - 7 - 1.7 - OutlawQueen
    Seeker : Harry Potter - 5 - 1.5 - Gellert
    aanvoerder :


    afdelingshoofd (liever dezelfde afdelingshoofden als die van de boeken) :

    Gryffindor :
    Ravenclaw :
    Hufflepuff :
    Slytherin :


    Headmaster : Dolores Jane Umbridge - Vivir

    hoofdmonitor meisje: Amelie Rosanne Hale - 7 - Gryffindor - 1.2 Verityy
    hoofdmonitor jongen: Kealan Dereck Moore - 7 - 1.3 - Leora

    REGELS :

    *je mag zoveel karakters als je wilt aanmaken, maar verwaarloos ze niet a.u.b, helemaal bij bestaande rollen.
    *als je iets wilt zeggen of vragen, tussen haakjes
    *hou het netjes a.u.b.
    *volgt de verhalenlijn van J.K Rowling. oke, dus niet 100% alles van de boeken overnemen. gewoon de belangrijkste punten; dus over de orde en al.
    *min. 100 woorden per post.
    *geen ruzies a.u.b.
    *als je niet meer mee doet, ga je netjes afmelden.
    *Geen andere personages besturen tenzij je daar toestemming voor hebt van de persoon zelf
    *en heb vooral veel plezier
    *en geef me een reepje chocolade
    *en er is altijd wel plaats voor een nieuwe karakter, ook al zijn we in het midden van de jaar. Maar weet dat het insprigen wel moeilijk kan gaan worden dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Campbell zei denet nog dat hij Fred knapper vond dan George :'D dit word nog wat..


    Vond hij fred echt knapper dan george x'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Vond hij fred echt knapper dan george x'D


    lees camps post maar :Y) maar dat was wel als grapje bedoeld hoor. So don't worry. Hij vind George nog steeds het knapst :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    lees camps post maar :Y) maar dat was wel als grapje bedoeld hoor. So don't worry. Hij vind George nog steeds het knapst :p


    Maar ze zijn identieke tweeling :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    ‘Niet echt. Misschien alleen mijn boeken, maar zoals Fred dus zei. Een ontbijt op bed voor mij en water die je over de minder knappe tweelingbroer Fred gooit. We moeten eens aan Camp en Ralf vragen wie ze knapper vinden, jou of mij. Dan krijgen we wel een conclusie op onze eeuwige onbeantwoorde vraag.’ Ik grijns en kijk naar mijn tweelingbroer, hoewel ik te lui ben om echt op te staan.
    ‘Nou; die vraag valt wel mee- dan kies ik toch wel Fred. Morgen maak ik ontbijt op bed voor je; dat beloof ik..’ Ik juich vrolijk en gooi het kussen terug naar George. 'Ik ben zo terug.. Sloop niet de boel; wil je..’ Campbell loop naar de douches en voor ik iets kan zeggen zie ik Ralf al door de deur lopen.
    'Fred Fred, het sneeuwt! Kleed je om, ik wil naar buiten!' Ralf klinkt zo ontzettend wakker voor dit uur van de dag. Daarom kreun ik en draai ik me om.
    'Ralf, Ralf, wil je alsjeblieft hier komen zodat ik mijn verloofde een knuffel kan geven? Ik ben moe en kom maar. Vooral hier want blijkbaar is het voor Campbell en George geen probleem als twee mensen in hetzelfde bed liggen.'


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maar ze zijn identieke tweeling :'D


    Nee; Georges wenkbrauwen zijn een millimeter langer.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    (...)

    Frebel laat me aan frambozen denken o.o


    Frambell dan. Nu moet ik denken aan een kruising tussen een framboos en een frikandel :'D en nu zit ik te lachen hoewel het helemaal stil is, wat ik eng vind klinken. Maar ik heb altijd nog mijn muziek.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kealan-Dereck Moore

    'Misschien moeten we gewoon de hele dag hier blijven. Ik zou daar echt geen probleem mee hebben, maar meneertje hoofdmonitor en zwerkbalcaptain moet natuurlijk wel een goede indruk maken.'
    Zachtjes kreunde ik van ellende. ‘Professor Perkamentus moet echt een afschuwelijk hekel aan mij hebben om me dit aan te doen…’ langzaam sloot ik mijn ogen terwijl zijn handen over mijn buik gleden wat voor tintelingen in mijn onderbuik zorgde die versterkt werden door zijn lippen op die van mij tot ze abrupt verstoord werden om het feit dat hij naast me ging liggen met zijn gezicht naar boven waardoor ik op mijn zij ging liggen en mijn hoofd in zijn nek nestelde.
    'Weet je al wanneer je Victoire moet ontmoeten? Kan ik me erop voorbereiden dat ik haar moet mijden aangezien ik niet jou toekomstige bruid per ongeluk wil slaan. Hoewel de regel nog steeds geld: geen meisjes in de jongensslaapzalen, dat is ongepast.' Zachtjes zuchtte ik voordat ik mijn hand ietwat bezitterig over zijn lichaam heensloeg zodat het nog zijn borstkas kon raken.
    ‘..Ze was hier nog vorig jaar.. Beauxbattons zit ze- maar ze was niet gekozen. Maar jij was veels te druk met May om haar te zien. Hoewel ze wel een paar keer bij me gezeten had. Dus feitelijk heb je haar al eens gezien..’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    NoStranger schreef:
    (...)

    Frambell dan. Nu moet ik denken aan een kruising tussen een framboos en een frikandel :'D en nu zit ik te lachen hoewel het helemaal stil is, wat ik eng vind klinken. Maar ik heb altijd nog mijn muziek.


    Ik dacht Tweelingthelepathie maar nee hoor.. ik dacht alleen aan een framboos en niet aan frikandel D'; wss omdat ik dat niet eet :Y) bah allemaal afvalvlees enzo samengeperst tot... bah..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    ik heb gewoon 9 GB bladzijdes die ik nu ga verwijderen door jullie... 9!! in een dag/nachtje

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 0:52 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jonah Barret

    ‘Professor Perkamentus moet echt een afschuwelijk hekel aan mij hebben om me dit aan te doen…’ Ik glimlach even en schud dan mijn hoofd.
    ‘..Ze was hier nog vorig jaar.. Beauxbattons zit ze- maar ze was niet gekozen. Maar jij was veels te druk met May om haar te zien. Hoewel ze wel een paar keer bij me gezeten had. Dus feitelijk heb je haar al eens gezien..’ Ik denk even na.
    'Oh ja. Dat irritante mens. Zelfs May vond haar irritant en dat zegt wat' Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en ik buig me dichter naar hem toe. 'Toen boog ze zich naar me toe en hield ze haar lippen op een paar centimeter afstand terwijl ze fluisterde. Daarna boog ze naar voren en...' Ik kus hem en sla mijn armen om zijn nek. Ik haal mijn lippen van de zijne en kijk hem aan. 'En daarna hadden we Transfiguratie met Anderling.' Ik leg nog even mijn hand op zijn wang en sta dan op, hoe erg ik het ook haat.
    Snel kleed ik me om en blijf ik dan wachten tot Kealan ook om is gekleed. Als er nog een jongen uit Zwadderich in ons jaar had gezeten dan was alles waarschijnlijk anders geweest.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Leora schreef:
    (...)

    Ik dacht Tweelingthelepathie maar nee hoor.. ik dacht alleen aan een framboos en niet aan frikandel D'; wss omdat ik dat niet eet :Y) bah allemaal afvalvlees enzo samengeperst tot... bah..


    Ik eet sowieso geen vlees, maar ik moest er wel aan denken. Maar na een tijdje vergeet je hoe het smaakt en dan is het niet zo erg meer. Hoewel vegetarische frikandellen volgens mijn zusje veel viezer zijn dan de echte.


    Spoiler alert: you will save yourself

    George Weasley

    ‘Nou; die vraag valt wel mee- dan kies ik toch wel Fred.’
    Ikzag Fred juichen en mijn kussen terug naar mij toe gooien die ik met een speelse grinnik wat harder en ruwer terug gooide en me weer naar Campbell wierp die zich voorober had gebogen.
    ‘Morgen maak ik ontbijt op bed voor je; dat beloof ik..’ fluisterde hij en drukte nog een kus op mijn lippen voordar hij mijn boeken uit de la pakte
    'Ik ben zo terug.. Sloop niet de boel; wil je..’ en met dat verliet hij ons waardoor ik alleen met Fred overbleef, hoewel de deur meteen daarna weer openschoot en ik Ralf nog net langs Campbell zag glippen en aan Fred sijn pols begon te trekken. Waardoor en wederom een grijns rond mijn lippen slierde.
    'Fred Fred, het sneeuwt! Kleed je om, ik wil naar buiten!'
    'Ralf, Ralf, wil je alsjeblieft hier komen zodat ik mijn verloofde een knuffel kan geven? Ik ben moe en kom maar. Vooral hier want blijkbaar is het voor Campbell en George geen probleem als twee mensen in hetzelfde bed liggen.'
    Mijn grijns verdween waarna mijn mond wat openvielen murmelde zachtjes: 'verloofde?' Voordat Iik even met mijn hoofd schudde en mijn lach weer opzette.
    'Oh ja, verloofde! Ik- ik bedoel, Ralf Ralf, luister niet naar George, kom maar naar mij em geef je echte verloofde een dikke knuffel wil je! Wie vind je eigenlijk knapper, mij of George?'.vroeg ik lachend waarna Ralf naar mijn richting toe liep en ik Fred nog een veelste brede grijns toe wierp.
    'Dat is toch overduidelijk, George? Waarom hou ik anders wel van Fred en niet van jou.' En met dat verliet hij me in een verwarring waarna hij in Fred zijn bed klom en hem vervolgens in een knuffel trok en ik de kussen van Camobell oppakte om die naar de koppel te gooien.
    'Dat waren maar twee personen Freddy, ik weet zeker dat Angelina mij knapper vind en als ik Percy een boek voor kerst geef, vind hij mij vast en zeker ook knapper dan jou.' Met dat boog ik me naar mijn la toe die ik opende om de liefdesbrief op te pakken die ik als laatst van Angelina had gekregen en haalde die eruit om om te staan en het aan Fred gaf.
    'De liefdesbrief van Angelina; staat er duidelijk in dat ze mij knapper vind.' Zeg ik met een grijns waarna ik me mijn pyjama uit trok om mikn schoolgewaad aan te trekken.


    Dat is de brief die mama molly aan hem stuurde, over die anzoek dus :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee B is offline :(

    DAT WAS ENG.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 1:03 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Nee B is offline :(

    DAT WAS ENG.


    Wathe :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wauw wacht; heeft angelina hem werkelijk een brief gegeven laatst? :o That bitch must die! en dan te weten dat zíj nu mijn moeder is.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya