• Well, Hello there!

    Welkom in het Grote Merlin Topic!



    Spoilers onder de spoilerknop, aub.
    Naamsveranderingen doorgeven!





    “Arthur: I had no idea you were so keen to die for me.
    Merlin: Trust me, I can hardly believe it myself.”








    Merlin Fans:

    HelenaRavenclaw ~ Sharon- Seizoen 3
    Merthur ~ Kyle - alles gezien
    Square ~ Inge - alles gezien
    NoStranger ~ Linde - seizoen 4.
    OneColdDay ~ Lois - Alles gezien
    Svarog ~ Quincy - Alles gezien
    Beckmann ~ Kim - Seizoen 2
    Holder ~ Evi - Alles gezien
    Nadine23x ~ Nadine - Alles gezien
    Lindir ~ Kim - Begin seizoen 5
    Tylan ~ Sylvie - begin seizoen 5
    Sablier ~ Dirkje - bezig rewatchen
    Emrys ~ Tara - Alles gezien
    Kiriel ~ Belle - Alles gezien
    DreamerN ~ Nathalie - Alles gezien
    Howedes ~ Gabriela - eind seizoen 3
    Emstro ~ Emma - seizoen 2





    Heb je opmerkingen, ideeën of toevoegingen? Zeg het en ik zal het aanpassen.




    Quizzen:






    Stories/ One shots:






    JOIN IF YOU LIKE!




    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 22:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    Hahah, echt eh :W


    Hahah ik keek weer eens Merlin bloopers en deze blijft het leukste vind ik toch wel;





    hahahahah!


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Haha, ik zei tegen m'n moeder. "Ik kan het laatste seizoen online kijken." en zij meteen. "Moh." met zo'n zielig gezicht. Ze wil het ook per se kijken, ze gaat nog zo lang wachten tot het op tv komt, dus ik wacht ook maar *zucht* xp


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    Haha, ik zei tegen m'n moeder. "Ik kan het laatste seizoen online kijken." en zij meteen. "Moh." met zo'n zielig gezicht. Ze wil het ook per se kijken, ze gaat nog zo lang wachten tot het op tv komt, dus ik wacht ook maar *zucht* xp


    Hier is het op tv, hahah. Volgens mij elke donderdag twee afleveringen vanaf 11 uur in de avond of zo :W
    Dat is seizoen 4 dacht ik, maar 5 komt ook vast wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Hier is het op tv, hahah. Volgens mij elke donderdag twee afleveringen vanaf 11 uur in de avond of zo :W
    Dat is seizoen 4 dacht ik, maar 5 komt ook vast wel.


    Welke zender? Ik heb hier enkel Nederland 1, 2 en 3.


    16 - 09 - '17

    Tylan schreef:
    (...)

    Welke zender? Ik heb hier enkel Nederland 1, 2 en 3.


    Zelfs om 00:10 pas

    klik

    Oh dat is wel jammer!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Zelfs om 00:10 pas

    klik

    Oh dat is wel jammer!


    Ah, die zender heb ik niet.


    16 - 09 - '17

    Merthur schreef:
    (...)

    Hier is het op tv, hahah. Volgens mij elke donderdag twee afleveringen vanaf 11 uur in de avond of zo :W
    Dat is seizoen 4 dacht ik, maar 5 komt ook vast wel.


    Daar zijn ze al twee weken mee gestopt btw


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    Daar zijn ze al twee weken mee gestopt btw


    Oh nja, ik let niet op. Ik kijk het niet op tv, mijn ouders zeiden het laatst en hebben zitten kijken. Vraag me echt af waarom zij zo laat gaan slapen ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Oh nja, ik let niet op. Ik kijk het niet op tv, mijn ouders zeiden het laatst en hebben zitten kijken. Vraag me echt af waarom zij zo laat gaan slapen ;')


    tja sommige dingen wil je niet weten :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    tja sommige dingen wil je niet weten :Y)


    Hahah nou, ze gaan dus zo laat naar bed omdat ze Merlin kijken ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Popcorntime heeft Merlin ook, alleen daar mist de laatste aflevering van seizoen 5, maar de rest kan je wel gewoon kijken en het is met Nederlandse ondertiteling.

    Aahh! Mordred (: Elke keer als ik nu ook maar een afbeelding, gif of scene van Alexander zie denk ik terug aan EFF april (':


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Popcorntime heeft Merlin ook, alleen daar mist de laatste aflevering van seizoen 5, maar de rest kan je wel gewoon kijken en het is met Nederlandse ondertiteling.

    Aahh! Mordred (: Elke keer als ik nu ook maar een afbeelding, gif of scene van Alexander zie denk ik terug aan EFF april (':


    Beste moment ooit, mijn leven stond echt even stil toen ik hem aanraakte en bijna heel erg ging knuffelen :W en ik stond bijna te janken.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 0:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Beste moment ooit, mijn leven stond echt even stil toen ik hem aanraakte en bijna heel erg ging knuffelen :W en ik stond bijna te janken.


    Welke dag was jij er? Ik was er beide dagen, maar op de eerste dag dat hij er was er geen plek meer ): Maar de tweede dag zaten we zo goed als vooraan :D
    Ik heb een film kunnen vinden van iemand en diegene zat drie personen naar links van mij! (:


    Credendo Vides

    Ik was er de eerste dag. Mam en ik zaten er al een kwartier van te voren. Ik zat op dezelfde plek! Nee niet, ik zat op het derde bankje van voor, bij het pad.
    Ik heb ook een filmpje gemaakt toen hij mijn vraag beantwoorden. Moet je even zoeken op youtube, naam is Little Owlet ^^

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 1:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    Ik was er de eerste dag. Mam en ik zaten er al een kwartier van te voren. Ik zat op dezelfde plek! Nee niet, ik zat op het derde bankje van voor, bij het pad.
    Ik heb ook een filmpje gemaakt toen hij mijn vraag beantwoorden. Moet je even zoeken op youtube, naam is Little Owlet ^^


    Awesome :D
    Mijn vraag kreeg ik niet beantwoord, wat natuurlijk jammer is.
    Maar ik ben ook hartstikke blij met de handtekening in mijn Elfia paspoort en de foto (:


    Credendo Vides