• Well, Hello there!

    Welkom in het Grote Merlin Topic!



    Spoilers onder de spoilerknop, aub.
    Naamsveranderingen doorgeven!





    “Arthur: I had no idea you were so keen to die for me.
    Merlin: Trust me, I can hardly believe it myself.”








    Merlin Fans:

    HelenaRavenclaw ~ Sharon- Seizoen 3
    Merthur ~ Kyle - alles gezien
    Square ~ Inge - alles gezien
    NoStranger ~ Linde - seizoen 4.
    OneColdDay ~ Lois - Alles gezien
    Svarog ~ Quincy - Alles gezien
    Beckmann ~ Kim - Seizoen 2
    Holder ~ Evi - Alles gezien
    Nadine23x ~ Nadine - Alles gezien
    Lindir ~ Kim - Begin seizoen 5
    Tylan ~ Sylvie - begin seizoen 5
    Sablier ~ Dirkje - bezig rewatchen
    Emrys ~ Tara - Alles gezien
    Kiriel ~ Belle - Alles gezien
    DreamerN ~ Nathalie - Alles gezien
    Howedes ~ Gabriela - eind seizoen 3
    Emstro ~ Emma - seizoen 2





    Heb je opmerkingen, ideeën of toevoegingen? Zeg het en ik zal het aanpassen.




    Quizzen:






    Stories/ One shots:






    JOIN IF YOU LIKE!




    [ bericht aangepast op 10 jan 2015 - 22:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    DreamerN schreef:
    (...)

    Awesome :D
    Mijn vraag kreeg ik niet beantwoord, wat natuurlijk jammer is.
    Maar ik ben ook hartstikke blij met de handtekening in mijn Elfia paspoort en de foto (:


    Ik had dat paspoort niet dus die handtekening staat gewoon op een papiertje, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Damnit, dat ik toen nog niet fan was van merlin -_-


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    Damnit, dat ik toen nog niet fan was van merlin -_-


    Je bent echt pas net fan he? Wel jammer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Je bent echt pas net fan he? Wel jammer.


    jup en al bijna klaar met de serie :Y)


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    jup en al bijna klaar met de serie :Y)


    Da's wel goed (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    And completely addicted :D

    Maar ik zit nog met een probleem, ik ben een trend begonnen bij mezelf om van mijn fandoms een tattoo te laten zetten alleen ik kan niks bedenken bij deze serie -_-


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    And completely addicted :D

    Maar ik zit nog met een probleem, ik ben een trend begonnen bij mezelf om van mijn fandoms een tattoo te laten zetten alleen ik kan niks bedenken bij deze serie -_-


    Denk wel goed na wat je doet hoor. Merlin heeft de triskal als 'logo'. Ik ga die waarschijnlijk laten zetten met mijn favo dier er bij. Even zoeken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eigen ontwerp.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 12:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Denk wel goed na wat je doet hoor. Merlin heeft de triskal als 'logo'. Ik ga die waarschijnlijk laten zetten met mijn favo dier er bij. Even zoeken.


    Die is nice maar ik heb dan het probleem; teen Wolf heeft ook een triskal. ik zal even zoeken


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:
    (...)

    Die is nice maar ik heb dan het probleem; teen Wolf heeft ook een triskal. ik zal even zoeken

    Teen wolf heeft een lelijke afgekapte versie van een triskal. Merlin heeft de echte en blijft de echte. Jij weet waar het voor zou staan als jij een triskal zou nemen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.



    Dit wil ik laten zetten samen met bad wolf van Doctor Who


    True maar er zijn verschillende betekenissen ervan :Y)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 12:42 ]


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    HelenaRavenclaw schreef:



    Dit wil ik laten zetten samen met bad wolf van Doctor Who


    True maar er zijn verschillende betekenissen ervan :Y)


    Ik zelf heb een gruwelijke hekel aan teen wolf, dus ik zou die tattoo dan nooit associëren met dat programma :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Ik zelf heb een gruwelijke hekel aan teen wolf, dus ik zou die tattoo dan nooit associëren met dat programma :W


    hahaha oke, ja voor my is de wolf het laatste jaar heel belangrijk voor me geworden


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.