• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Opstaan om drinken te pakken?


    26 - 02 - '16

    Attentionwhore.


    wat was dit ookalweer

    Feeling down? Just don't feel down. Feel up.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb trek in chips, maar eigenlijk moet ik gewoon geen chips pakken. Dilemma's..


    26 - 02 - '16

    "We'd rather be fat on benefits than thin and working."

    THIS PISSES ME OFF. Sowieso "disabillity", srsly?

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 19:45 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vhagar schreef:
    "We'd rather be fat on benefits than thin and working."

    THIS PISSES ME OFF. Sowieso "disabillity", srsly?


    Ik snap niet dat mensen hun eigen lichaam zo willen verpesten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap niet dat mensen hun eigen lichaam zo willen verpesten.


    Te dun of te dik, niemand is tevreden met zijn lichaam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merthur schreef:
    (...)

    Te dun of te dik, niemand is tevreden met zijn lichaam.


    Er zijn zat dikke mensen die er erg tevreden mee zijn of zelfs dikker willen worden. Mensen moeten zelf weten wat ze mooi vinden, maar het is zo ongezond. D: Dat wil je jezelf toch niet aandoen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Er zijn zat dikke mensen die er erg tevreden mee zijn of zelfs dikker willen worden. Mensen moeten zelf weten wat ze mooi vinden, maar het is zo ongezond. D: Dat wil je jezelf toch niet aandoen?


    Ik heb niets tegen dikkere mensen. Ik zie vaak genoeg dikkere mensen met een uiterlijk waar ik wel dik voor wil worden ;D


    Mijn haar is vet en ik heb het vanmorgen gewassen. Logisch. Nou ja, de helft is nu gestijld, morgen gebruik ik wel droogshampoo :'D

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 19:51 ]


    wat was dit ookalweer

    Assassin schreef:
    (...)

    Er zijn zat dikke mensen die er erg tevreden mee zijn of zelfs dikker willen worden. Mensen moeten zelf weten wat ze mooi vinden, maar het is zo ongezond. D: Dat wil je jezelf toch niet aandoen?


    Nope :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stylinsexual schreef:
    (...)

    Ik heb niets tegen dikkere mensen. Ik zie vaak genoeg dikkere mensen met een uiterlijk waar ik wel dik voor wil worden ;D


    Hehe, daar ben ik het wel mee eens, maar dat is toch altijd onder de obesitas-grens. Toch liever wat dunner en een paar jaar langer en gezonder leven.
    Ik had het meer over de feeders en feedies cultuur. 8D


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik snap niet dat mensen hun eigen lichaam zo willen verpesten.

    Ik ook niet. In principe waarderen zij voedsel meer dan hun eigen leven, en dat vind ik erg triest.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    En we hebben seizoen 12 uit...nog 3 seizoenen te gaan en dan gaan we eerst wachten totdat seizoen 16 af is en er in het duits op staat...want eerst 15 seizoenen duits kijken dan engels klinkt gewoon fucked up...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik moet.. moet.. koffie. Ik trek 't nie' meer D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik krijg echt zin in 15 februari van het kijken van die filmpjes van afgelopen zondag :Y)

    Broek uit op je hoofd! x'D Benieuwd of zoiets weer gaat gebeuren.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 20:47 ]


    Stenenlikker