• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Thunderstruck schreef:
    Wat bezield mensen. Grow up for fucks sake.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ooohhh, dit vind ik leuk <3 in deze situatie vind ik het geweldig als voorbeeld gebruikt te worden *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    En, of course, als het buiten deze site goed met me gaat, stapelen de problemen hier zich alsmaar op. Net alsof ik altijd een bepaalde dosis negativiteit in mijn leven nodig heb. This makes no sense.


    26 - 02 - '16

    Goodbye my lover, goodbye my friend, you have been the one, you have been the one for me.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Aan de meeste ideeën via Google voor cadeaus voor Valentijnsdag heb ik niet veel. We wonen namelijk niet samen en ik ga ook geen "spannende" kleding aantrekken...
    Ik heb nog een maand om iets leuks te vinden, want dat verdiend m'n vriend.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    CrissSquared schreef:
    Aan de meeste ideeën via Google voor cadeaus voor Valentijnsdag heb ik niet veel. We wonen namelijk niet samen en ik ga ook geen "spannende" kleding aantrekken...
    Ik heb nog een maand om iets leuks te vinden, want dat verdiend m'n vriend.


    Dagje uitgaan?
    Doet je vriend ook aan boogschieten? Zo ja, misschien een boog of pijl met jullie initialen erin gegrafeerd? No idea about the costs though..


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Dagje uitgaan?
    Doet je vriend ook aan boogschieten? Zo ja, misschien een boog of pijl met jullie initialen erin gegrafeerd? No idea about the costs though..

    Ik ken hem van de sport. Ik zou op zich wel iets kunnen laten graveren, maar het zijn altijd de kosten waardoor ik bij sommige cadeaus afschrik.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Yesss. Omg, zeker één van mijn langste post ever *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck, daar gaat mijn GM. D: Nou, het was een fijne ervaring voor zolang het duurde.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    En dan zitten ze nu te grijnzen in een groepsapp.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het is zo moeilijk om vrijwillig mijn bed uit te komen als ik weet dat ik toch naar school moet. Het lukt niet en ik kan niet meer.

    Kom ik aan op het station, staat er dat mijn trein niet rijdt. Ik belde even naar mijn vader. Staat er een intercity op het station die daar normaal nooit staat, maar omdat ik aan de andere kant van het spoor stond kon ik niet zien waar deze heen ging. Op het bord stond deze ook niet en er stond nog altijd; Hoofddorp rijdt niet.
    Nu zit ik hier in het restaurantje naast het spoor te kijken op de nsapp, was die intercity dus een vervangende trein voor de trein van Hoofddorp, terwijl dit niet aangegeven word op het bord. En nu, ja nu kom ik dus te laat op school omdat de NS weer eens niet goed kan informeren! Aaargh. Boos!

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 8:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omg, yess, ik houd zoveel van jou rug! Glad you're back. *O*

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 10:37 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn rechter arm- en beeb werken niet mee. HOU TOCH OP MET TRILLEN! D:
    Weird body that I have! Ö


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Over twee weken als het goed is een sollicitatie bij PostNL, ik hoop dat de vacature er dan nog is want ik zou eigenlijk volgende week de sollicitatie hebben maar dan heb ik toetsen D:

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 11:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.