• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die knop moet om, maar ik weet niet hoe. This is hard (cat)

    Holder schreef:
    Die knop moet om, maar ik weet niet hoe. This is hard (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben zo moe dat het niet meer normaal is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Yep - dat was iets te wanhopig. Please don't hate me now.

    Linux why art thou a bitch. :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Volgens mij ga ik vroeg of laat gewoon een keer breken. Dit was teveel.


    26 - 02 - '16

    Ik luister al bijna 3 uur hetzelfde nummer.. Is het nou niet tijd voor een ander nummer – Ook al zegt mijn verslaving van niet?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    Ik luister al bijna 3 uur hetzelfde nummer.. Is het nou niet tijd voor een ander nummer – Ook al zegt mijn verslaving van niet?


    Ik ken het. Ik luister een specifiek nummer omdat ik me er heel erg in herken. Toen ik bijna begon te huilen ben ik maar van nummer gewisseld.


    26 - 02 - '16

    Insouciant schreef:
    (...)

    Ik ken het. Ik luister een specifiek nummer omdat ik me er heel erg in herken. Toen ik bijna begon te huilen ben ik maar van nummer gewisseld.

    Luister dit nummer maar. Wordt je vast wel happy van hehe. Hopelijk.
    Oh, en zet 'm op repeat.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 22:06 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tsuchiya schreef:
    (...)
    Luister dit nummer maar. Wordt je vast wel happy van hehe. Hopelijk.


    Ik zal hem downloaden en op mijn mp3 speler zetten. Dan heb ik er morgen ook wat aan. Dankjewel <3


    26 - 02 - '16

    Go Titan ^^

    And the tears come streaming down your face.
    When you lose something you can't replace.
    When you love someone and it goes to waste.
    Could it be worse?


    26 - 02 - '16

    Fuck fuck fuck, komt mn leraar nu pas, 3 dagen voor mn PO in moet, dat mn hoofd en deel vragen niet goed zijn. Ja, ik had met alles gewoon veel eerder moeten zijn, maar dan had hij de eerste keer toen ik met mn hoofd- en deelvragen kwam al duidelijk moeten zijn dat het niet goed in elkaar zat en me niet het idee geven dat het bijna geheel goed zat.
    Aaaargh, ik moet nog zoveel doen in zo weinig tijd O_O Ik ben echt blij dat mn moeder me ziek zal melden, als dat SE van donderdag doorgaat, want ik heb door die PO gewoon geen tijd om daarvoor te leren.
    Maar ugh, ik kan nu wel huilen...


    Stenenlikker

    Tsuchiya schreef:
    Ik luister al bijna 3 uur hetzelfde nummer.. Is het nou niet tijd voor een ander nummer – Ook al zegt mijn verslaving van niet?

    And it's driving me nuts.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Insouciant schreef:
    (...)

    Ik zal hem downloaden en op mijn mp3 speler zetten. Dan heb ik er morgen ook wat aan. Dankjewel <3

    Alleen als je het een enigszins naar te luisteren nummer vindt. Ik ga je niet dwingen hehe, maybe, and no problem.

    @ Maia: Hehehe, Erieka waardeert mijn muzieksmaak tenminste! (puh)


    Don't walk. Run, you sheep, run.