• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik hoooop dat het morgen niet meer zo hard waait. Wanneer moet ik anders in hemelsnaam gaan hardlopen. T_T


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik hoooop dat het morgen niet meer zo hard waait. Wanneer moet ik anders in hemelsnaam gaan hardlopen. T_T


    Als je wind mee hebt is het toch juist fijn? Dan duwt de wind je vooruit! :Y) hahaha



    OTOFT: Aan de ene kant ben ik moe, maar aan de andere kant ook weer niet. En ik wil niet dat papa mee gaat naar les morgen. ;_;


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee, gewoon nee. Death metal is NIKS voor mij.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Zeker dat je niet de verkeerde contactpersoon hebt aangeduid?

    Gibbs schreef:
    (...)

    Als je wind mee hebt is het toch juist fijn? Dan duwt de wind je vooruit! :Y) hahaha



    OTOFT: Aan de ene kant ben ik moe, maar aan de andere kant ook weer niet. En ik wil niet dat papa mee gaat naar les morgen. ;_;


    Yeah, maar je moet ook nog terug! Dat is minder, haha.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Yeah, maar je moet ook nog terug! Dat is minder, haha.


    Ohja, daar dacht ik niet aan... :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat zijn we weer ontzettend grappig met z'n allen zeg.

    It hurts.


    26 - 02 - '16

    Soms heb ik zo'n hekel aan dit forum. Rot op joh.

    God, soms voel ik me zo alleen. Ik heb wel vrienden, maar ik kan aan niemand écht mijn hart luchten. Fuck.


    Caution first, always.

    Waarom heb ik die tekst nu ook weer gekozen? Leer eens zo'n tekst van buiten. "Trek de gordijnen dicht, nacht, die de liefde brengt, en maak de loerders blind, zodat Romeo in deze armen springt, onbespied." En dat drie paragrafen. Ik ben zot.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Holder schreef:
    Soms heb ik zo'n hekel aan dit forum. Rot op joh.


    Iemand houdt niet van wijngrapjes


    i put the fun in funeral

    Varric schreef:
    God, soms voel ik me zo alleen. Ik heb wel vrienden, maar ik kan aan niemand écht mijn hart luchten. Fuck.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Overkill schreef:
    (...)

    Iemand houdt niet van wijngrapjes


    Wijngrapjes zijn hartstikke leuk man.

    Fingers crossed dat ik morgen nadat ik ben opgestaan kan horen dat Marty en Ben allebei een Golden Globe hebben gewonnen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."