• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heh, ik vind yoga toch wel leuk. c;


    Caution first, always.

    Stylinsexual schreef:
    Ik sta echt op het punt om heel hard te gaan janken.


    Dit. Ik kan het maar beter niet doen, want ik heb al hoofdpijn.


    26 - 02 - '16

    I worry about you.


    Caution first, always.

    Ik doe zo mijn best om het opzij te zetten, maar ik kan het niet. Ik maak me zorgen om je. Hopelijk doe je geen rare dingen.


    26 - 02 - '16

    I don't like seeing you feel this way - I wish I could just come over to you now and cuddle you so you might feel better

    Yo – where my.. boys at?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb mezelf nog nooit zo ongelukkig gevoeld.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn verhaal staat niet op de voorpagina, mijn quiz staat niet op de voorpagina. Omg wereldprobleem!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Pfff ga ik weer eens naar school, zijn alle mensen met wie ik omga weg. Nu lekker eenzaam op de derde verdieping wachten tot ik weg mag. Hooray.

    Zo fucking zenuwachtig +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik word zooo zat van die gebarsten lip. Het doet pijn, maar ik kan er niet vanaf blijven (no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Zo raar dat ze overleden is. Ik vind het heel erg voor de familie maar ik ga niet zo'n hypocriet berichtje sturen als sommige anderen. Ik maakte de bewuste keuze om niet meer met haar om te gaan en daar heb ik geen spijt van, maar het is nog steeds een vreemd gevoel.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Dat wordt 40 minuten in de trein staan omdat Arriva zo dom is om op dit tijdstip een kort treinstel in te zetten


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Het is zo rustig hier op stage, dat ik me begin te vervelen.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het altijd zo moeilijk om GAMMA te leren. D:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."