• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ga toch niet nu kiespijn krijgen hé...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Then she said: I'm here with my friend. She got me thinkin and that's when I said: Where them girls at.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een lul ben jij zeg. Drie dagen voor de module opdracht presentatie zeggen dat je er mee stopt, en dan er ook niet meer mee helpen, waardoor we nu nog alle taken moeten gaan omgooien. Thanks a lot.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik sta echt op het punt om heel hard te gaan janken.


    wat was dit ookalweer

    En ze heeft wéér een RPG


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom leef ik altijd zo mee met freakin' fictie? UGH.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    "Nee, ga terug, ga terug! Doe die helm af! Niemand ziet je! Van wie zijn die hamsters?"
    Het slaat totaal nergens op, ook al heb ik dat filmpje al vaak gezien. Ik kan echt nooit genoeg van ze krijgen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Wanneer gaat die rugpijn nou 's een keer over?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom blijven mensen in deze beginnersfase hangen? Leren ze dan helemaal niets om zich te verbeteren?


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Wat ben ik in God's naam? Dit is zo verwarrend en ik word er gek van.


    Caution first, always.

    'The Imitation Game' draait vanaf donderdag in de bioscoop, maar ik weet niet of ik hem bioscoopwaardig genoeg vind om er naartoe te gaan. Ik wil die film alleen zien vanwege de cast van de film en niet eens echt om het verhaal.. Meh. Dit is echt een dilemma.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Stylinsexual schreef:
    Ik sta echt op het punt om heel hard te gaan janken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Off to bed.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik moet eigenlijk nu wel eens een keer gaan slapen.


    'Darling, just hold on'

    Snap nou eens een keer dat het niet gaat werken. Snap dat.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.