• Hi! Onlangs heb ik een FB pagina aangemaakt voor mijn cosplay, genaamd: Allegiant Cosplay. Ik ben een cosplayer die gestart is in 2014. Ik heb dus nog niet zo veel gecosplayed, maar ik ben zeker van plan om er meer te doen! Op deze pagina plaats ik foto's van mijn cosplays, mijn cosplay wishlist en ik schrijf reviews van cons. Ook schrijf ik eventuele ideeën op over cosplays. Ik zal het erg leuk vinden als jullie een kijkje nemen en het zal nog leuker zijn als jullie de pagina zouden liken. ^^

    Waarom heb ik de naam Allegiant cosplay gekozen?
    Allegiant betekent 'trouw'. Mijn ouders zeiden weleens van: "Als je over een paar jaar terugkijkt naar je cosplays, zou je het dan tegen die tijd stom vinden dat je het ooit hebt gedaan?" (Even voor de duidelijkheid, mijn ouders vinden het niet stom maar ze vroegen zich gewoon af of ik dat niet zou vinden over een paar jaar) Ik weet vrijwel zeker dat ik het nooit stom zou vinden dat ik dat zou hebben gedaan. Ik heb eindelijk mezelf gevonden na jaren. Ik weet eindelijk zo ongeveer wie ik ben en wat ik nou werkelijk leuk vind. Daar hoort cosplayen ook zeker bij. Vandaar dat ik zeker weet dat ik altijd 'trouw' zou zijn aan het cosplayen.

    Op dit moment cosplay ik Ariel, Gou Matsuoka (van de anime Free!) en Pikachu heb ik ook eens een keer gedaan. Sommigen hebben mijn cosplays misschien al gezien in wat topics van Q. Ik cosplay dus niet alleen anime characters. ^^ Ik hoop dat jullie het wat vinden!

    Mijn pagina:

    https://www.facebook.com/allegiantcosplay

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 11:43 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Ik wil ook een pagina starten, maar ik heb nog niet zoveel gecosplayed, dus wacht ik nog maar even.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Ik wil ook een pagina starten, maar ik heb nog niet zoveel gecosplayed, dus wacht ik nog maar even.


    Ja kan. Mij leek het alvast leuk om een pagina te maken, aangezien ik best wel veel ideeën heb. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Dan moet je dat zeker doen. Ik heb nu al mijn handen vol aan mn vintage pagina en het vraagt toch wel veel moeite om deze up to date te houden.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Dan moet je dat zeker doen. Ik heb nu al mijn handen vol aan mn vintage pagina en het vraagt toch wel veel moeite om deze up to date te houden.


    Leuk, succes!


    The sun will rise and we will try again.