• Er is nog hoop. Zelfs al ben je de weg verloren. Sta je op het punt om op te geven. Maar je bent niet alleen.
    Je bent niet alleen, er zal altijd iemand voor je klaar staan. Er zal altijd iemand voor je zijn die je door de goede- en slechte gebeurtenissen heen wilt leiden.

    Misschien wordt/ben je verschrikkelijk gepest. Heb je geen zelfvertrouwen meer over. Of zit je in het verwerkingsproces nadat je een dierbare verloren bent. Krijg je de indruk dat er niemand is die jou begrijpt. Dat is er niemand is die jij met de lasten die je op je schouders draagt kan belasten.

    Maar dat is niet waar. Er zal altijd iemand zijn die om je geeft. Alleen besef je dat wellicht niet zo goed. Maar je bent niet alleen. Je hoeft niet tegen iedereen te vertellen dat het wel goed met je gaat wanneer dat niet zo is. Neem iemand in vertrouwen, draag niet alle lasten alleen. Verdrink niet in de problemen die je hebt, bang om ze te delen met anderen. Maar praat. Een ander kan je misschien niet helpen in het oplossen van je problemen. Maar iemand om je hart bij uit te storten is al heel wat waard, nietwaar?

    En laat anderen zien dat jij er voor hun bent. Laat ze merken dat je bestaat wanneer de ander het zwaar heeft. Dat jij bereid bent om er voor je beste vriend of vriendin of wie dan ook te zijn.

    Wat ik met dit topic zeggen wil; Iedereen ondergaat wel iets. Iedereen heeft wel problemen. Maar als we alles binnenhouden gaan we er zelf aan onderdoor. Ik wil mijn ei bij deze kwijt door te vertellen dat het prima is als je je gevoelens met anderen deelt. En dat er altijd nog hoop is. Je leeft. Je bent er. Je bestaat. Je hebt nog een beetje kracht in je. Sta op wanneer je bent gevallen, wanneer je in de put zit. Babystapjes, het hoeft niet per se snel. Maar er is nog hoop. Je bent niet alleen. Je bent geliefd, al dan niet bij de hele wereld, maar in ieder geval wel bij minstens één persoon. You're strong. You're worth it. Don't let anybody say anything else. Because you're amazing. <3



    Ja sorry voor dit sentimentele gedoe. Maar het moest even van mijn hart af na het kijken van onderstaand filmpje, haha. <3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wat een mooi topic! Ik ben het er totaal mee eens.

    Ik vind het trouwens heel lief/goed dat je zo'n topic maakt, het zijn slechts een paar woorden, maar er zijn inderdaad een boel mensen die deze hoop nodig hebben.


    i wanna die with you once or twice.

    Mooi topic!


    obsessive rage

    Wat een mooi topic, dankjewel voor het delen ☺️


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wou dat je dit topic ook op jezelf kon toepassen

    Alleszins een super mooie boodschap!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Je bent geweldig dat je dit mooie en positieve topic maakt Yol, wauw c:

    Wauw, wat een mooi topic!


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis