• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:

    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Weasley • 7 • TheHangingTree FC: Amanda Seyfried 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Weasley • 6 • Gereserveerd • ComingToTheTree
    X Rose Weasley • 5 • WhereITold FC: Daria Sidorchuk 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora FC: Holland Roden 1.14
    X Lily Potter • 4 • TheHangingTree FC: Karen Gillan
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • MetUpAtMidnight FC: Kaya Scodelario 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Calendis 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush Alexis Ren 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8
    X Gereserveerd • Superheroes

    Mannen:
    X Edward Lupin • 7 • NecklessOfHope FC: Andrew Garfield 1.9
    X Fred Weasley • 7 • Bain FC: Thomas Brodie Sangster 1.9
    X James Potter • 6 • WhereITold 1.8
    X Albus Potter • 5 • Gereserveerd • CaptianHook FC: Logan Lerman 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • NoStranger 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4
    X Campbell Saunders • 5 • Leora FC: Dylan Everett 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • Gereserveerd • 7 • NoStranger 1.11
    X Ethan James Cole • Gereserveerd • 7 • CaptainKush FC: Luke Bilyk 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Gereserveerd • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain
    X Gereserveerd • ComingToTheTree



    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • MetUpAtMidnight
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • MetUpAtMidnight
    Chaser: James Potter • WhereITold
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Potter • TheHangingTree

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Weasley • TheHangingTree
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • NoStranger

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • WhereITold
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Gereserveerd • Bain
    Chaser: Albus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • NoStranger
    Head Girl: Victoire Weasley • TheHangingTree

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    -
    - Rose Weasley • WhereITold
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen MetUpAtMidnight en TheHangingTree maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 17:38 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Ik weet geen faceclaim voor mijn zevendejaars Ravenklauw.
    Weet iemand nog een leuke faceclaim?


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    Ik weet geen faceclaim voor mijn zevendejaars Ravenklauw.
    Weet iemand nog een leuke faceclaim?



    Ik weet er wel meerdere, aan welk karakter zat je te denken?

    Weet iemand trouwens ook een goede FC voor Lily?


    -

    CaptianHook schreef:
    (...)

    Jij wilt mij dood met Thomas´ hotness en mensen die Fred heten zijn sowieso al AWESOME!


    Ghehehe... Nee eigenlijk niet maar ik vond het passend


    Bowties were never Cooler

    NoStranger schreef:
    Ik weet geen faceclaim voor mijn zevendejaars Ravenklauw.
    Weet iemand nog een leuke faceclaim?


    Fransisco lawchowski ofzo x'D of... oeeh hij is wel leuk! uhm ff denkne..Gaspard Ulliel :'D bekijk de laatste is die is epischhh :'D ik vind hem altijd zo'n Tom Riddle personagee ;D

    Edit: en dan wel zijn vroegere foto's .

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 19:48 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    TheHangingTree schreef:
    (...)


    Ik weet er wel meerdere, aan welk karakter zat je te denken?

    Weet iemand trouwens ook een goede FC voor Lily?


    Studiebol, zoiets.
    Lily Collins:Y) Nee, die vind ik niet echt een Lily Potter persoontje.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    De rol is klaar.


    Uiterlijk?


    take me back to the basics and the simple life

    Leora schreef:
    (...)

    Fransisco lawchowski ofzo x'D of... oeeh hij is wel leuk! uhm ff denkne..Gaspard Ulliel :'D bekijk de laatste is die is epischhh :'D ik vind hem altijd zo'n Tom Riddle personagee ;D

    Edit: en dan wel zijn vroegere foto's .


    Allebei niet echt wat ik zoek, maar die tweede is wel echt Tom Riddle inderdaad.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Bain schreef:
    (...)

    Ghehehe... Nee eigenlijk niet maar ik vond het passend


    Sooowiesooooo ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Uiterlijk?


    Oeps, vergeten. Ik zal het er even bij zetten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Allebei niet echt wat ik zoek, maar die tweede is wel echt Tom Riddle inderdaad.


    Sorry ik kijk eigenlijk alleen naar Dylan Everett :$ dus ik ben niet echt een hulp..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    TheHangingTree schreef:
    (...)


    Ik weet er wel meerdere, aan welk karakter zat je te denken?

    Weet iemand trouwens ook een goede FC voor Lily?


    Georgie Henley? Die ene meid die Lucy speelde in Narnia..


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    - Uiterlijk
    Net zoals zijn vader heeft Scorpius witblond haar en grijze ogen. Zijn haar ligt vaak plat op zijn hoofd of staat in een nette kuif omhoog, waardoor hij best op zijn vader lijkt. Hij heeft een bril, maar die zet hij bijna nooit op omdat hij het er stom uit vindt zien. Zonder bril ziet hij van veraf niet heel goed, maar hij heeft daar bijna geen last van. Wel zit hij daarom altijd voorin de klas. Zijn lengte is gemiddeld en daar is hij blij mee, aangezien hij dan niet opvalt. Zijn uitdrukking is meestal neutraal of een beetje boos. Maar zelden lacht hij, maar als hij lacht dan heeft hij een hele brede grijns en krijgt hij twinkelingen in zijn ogen.


    Uiterlijk van Scorpius.


    Spoiler alert: you will save yourself

    CaptianHook schreef:
    (...)

    Georgie Henley? Die ene meid die Lucy speelde in Narnia..


    Oja, zij is wel goed. Ik ga nog even kijken of ik iemand kan vinden met rood haar c:


    -

    Is het goed als Scarlett Seeker van het Slytherin team is?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    CaptianHook schreef:
    Nicolette Kath Belladonna
    ‘’Nicole’’ ‘’Nico’’






    x Leeftijd x Ze is zeventien jaar jong.

    x Afdeling x Gryffindor. Net zoals haar hele familie en hier is ze blij mee.

    x Bloedstatus x Gezien beide ouders volbloed zijn, is Nicolette dit ook.

    x Uiterlijk x [FC: Nina Dobrev] De volwassen heks is niet heel erg lang, 1 meter en 66 centimeter om precies te zijn. Hiermee is ze erg tevreden, want zo heeft ze zo nu en dan een excuus om hakken aan te doen. Die zijn dan niet zo lang, maar ze is dan zeker wel 6 centimeter langer. En dat vindt zij prima. Haar huid is licht getint en dit is omdat ze meestal buiten zit als de zon schijnt en het niet regent. Dus ook al ligt er sneeuw, dan kleed ze zich warm aan en zit ze buiten. En ook zoals je aan haar eerste naam ziet is ze niet volledig Brits, ze is half Italiaans en haar huidskleur heeft ze aan haar moeder te danken. Eigenlijk haar hele uiterlijk.
    Nicolette haar ogen hebben een donkerbruine kleur en worden omringd door donkere wimpers waar altijd een laagje mascara opkomt om ze opvallender en donkerder te maken. Bij dit plaatje past donker haar natuurlijk en dit heeft ze. Haar haren zijn lang en donkerbruin. Meestal heeft ze de lokken los hangen, maar ze kan ook een paar plukken met klipjes naar achteren schuiven. Zo nu en dan heeft ze het in een knot of vlecht. Van nature hebben haar lokken krullen, maar vaak stijlt zij ze. Want dit vindt zij mooier.
    Haar lippen hebben een zacht roze kleur en meestal komt hier rode lippenstift op. Verder draagt ze geen make-up. In haar vrije tijd draagt ze vaak casual kleding.

    x Innerlijk x Ergens zou je het niet verwachten maar Nicolette is een wat meer terughoudend persoon. Hier heeft ze geen reden voor, maar ze is liever gewoon met haar vrienden dan met zo'n grote groep. Maar ze is niet zo terughoudend dat ze niet voor zichzelf opkomt. Want dit doet Nicolette overduidelijk. Ze kent haar eigen grenzen en je moet daar niet over gaan, want dan is ze beledigd. Net zoals haar pa is Nicolette´s lontje kort. Boos kan ze lang blijven, het ligt er maar net aan hoeveel je voor haar betekend. Ook heeft Nicolette niet veel geduld, al ze dit altijd wel probeert. Als iets haar te lang duurt zeurt ze niet, maar dan blijft ze maar langer wachten. Hoe haatvol ze dit ook vindt. Ze oogt ergens onzeker, maar is dit niet. Op sommige gevallen misschien wel. Al ze dit meestal niet is. Ze weet gewoon wie ze is en accepteert dit, en is niet bang om zich zelf te zijn.
    Wanneer ze je niet mag, kan ze nogal een bitch zijn. Over het algemeen roddelt ze niet over iemand, maar doet iemand dit over haar. Of hoort zij iets slechts van iemand over haar, dan kun je wraak verwachten. Hier past ook goed het gezegde: Je krijgt wat je geeft, bij. Want in haar geval is dit de waarheid. Nicolette is niet iemand die terug deinst voor een gevecht maar dit gewoon aangaat. Ze is doelbereikend en als dit haar niet lukt vindt ze dit tijdverspilling. Eigenwijs is deze meid ook, haar mening veranderd niet snel en ze zal ook haar eigen gang gaan. Tot anderen zeggen dat het voor hun vervelend is. Want ze heeft respect voor anderen en hun mening.
    Over het algemeen is ze een vrolijk en enthousiast iemand met wie je altijd wel lol kunt maken, ook al ben je niet echte vrienden met haar. Sommigen zouden zich irriteren aan haar enthousiasme, en anderen zouden er zelf vrolijk van worden. Nicolette is iemand die je kunt vertrouwen, en ondanks dat ze geen Ravenclaw is - is ze redelijk slim en geeft ze je ook advies als je dit wilt. Verder is het zo als jij de vertrouwensband breekt, krijg je die heel langzaam terug. Het ligt er aan of je veel voor haar betekende. Bij sommigen komt die band helemaal niet meer terug.
    Nicolette houdt ervan om risico´s te nemen en te kijken hoe ver ze kan gaan. De dame is erg moedig en dapper en moedig. Ze zal uiteindelijk altijd vechten voor haar geliefden.

    x Relaties x

    x Extra x Nicolette is de klassenoudste en beater in het Quidditch team. In de zomervakantie had Nicolette het niet makkelijk thuis, waardoor ze eigenlijk de hele tijd weg was. Zelfs in Italië bleven haar ouders door ruziën en schelden.


    Naast relaties is Nicole af, iemand die nog vrienden met haar wilt zijn? Vijanden, crush?

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 20:12 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded