• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:

    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Weasley • 7 • TheHangingTree FC: Amanda Seyfried 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Weasley • 6 • Gereserveerd • ComingToTheTree
    X Rose Weasley • 5 • WhereITold FC: Daria Sidorchuk 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora FC: Holland Roden 1.14
    X Lily Potter • 4 • TheHangingTree FC: Karen Gillan
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • MetUpAtMidnight FC: Kaya Scodelario 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Calendis 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush Alexis Ren 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8
    X Gereserveerd • Superheroes

    Mannen:
    X Edward Lupin • 7 • NecklessOfHope FC: Andrew Garfield 1.9
    X Fred Weasley • 7 • Bain FC: Thomas Brodie Sangster 1.9
    X James Potter • 6 • WhereITold 1.8
    X Albus Potter • 5 • Gereserveerd • CaptianHook FC: Logan Lerman 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • NoStranger 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4
    X Campbell Saunders • 5 • Leora FC: Dylan Everett 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • Gereserveerd • 7 • NoStranger 1.11
    X Ethan James Cole • Gereserveerd • 7 • CaptainKush FC: Luke Bilyk 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Gereserveerd • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain
    X Gereserveerd • ComingToTheTree



    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • MetUpAtMidnight
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • MetUpAtMidnight
    Chaser: James Potter • WhereITold
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Potter • TheHangingTree

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Weasley • TheHangingTree
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • NoStranger

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • WhereITold
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Gereserveerd • Bain
    Chaser: Albus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • NoStranger
    Head Girl: Victoire Weasley • TheHangingTree

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    -
    - Rose Weasley • WhereITold
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen MetUpAtMidnight en TheHangingTree maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 17:38 ]


    take me back to the basics and the simple life

    TheHangingTree schreef:
    (...)


    Als je vragen hebt kan je ze altijd stellen. Welke functie in het Quidditch team wil je voor haar? En in welk jaar moet ze komen?
    Misschien de Seeker? ^^ En doe maar het zesde, als dat kan c:

    [ bericht aangepast op 11 jan 2015 - 18:08 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Hoewel ik mezelf wel een Potterhead kan noemen heb ik een vraag: Word een halfbloed X volbloed een halfbloed of een volbloed tovenaar/heks?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    CaptianHook schreef:
    Hoewel ik mezelf wel een Potterhead kan noemen heb ik een vraag: Word een halfbloed X volbloed een halfbloed of een volbloed tovenaar/heks?


    Halfbloed.

    Je bent volbloed als alle vier je grootouders en ouders heks/tovenaar zijn c:


    -

    TheHangingTree schreef:
    (...)

    Halfbloed.

    Je bent volbloed als alle vier je grootouders en ouders heks/tovenaar zijn c:


    Thanks, love.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Moeten het trouwens per sé HP achternamen zijn? Ik zie namelijk alleen maar Weasly, Potter en Malfoy staan, haha.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Omg, naar zo'n RPG was ik opzoek
    Zou ik een Slytherin meisje mogen uit het vierde jaar?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead



    Scorpius Malfoy
    'I am the son who is a shame to the family and I am the boy who is never the best.'




    - Naam:
    Scorpius Hyperion Malfoy

    - Leeftijd:
    15

    - Afdeling:
    Huffelpuf

    - Bloedstatus:
    Volbloed

    - Innerlijk:
    Vanaf jongs af aan heeft zijn vader erin gestampt dat Scorpius de familie trots moet maken. Hoewel ze uiteindelijk voor de goede kant hebben gekozen, worden de Malfoys nog steeds als slappelingen gezien en daar moet Scorpius verandering in maken. Zelf vindt hij het vreselijk om die zwaarte op zijn schouders te hebben, maar doet hij er wel alles aan om ervoor te zorgen dat de familie zijn hoge status weer terug krijgt.
    Het probleem is echter dat Scorpius in is gedeeld in Huffelpuf doordat hij heel loyaal en hard werkend is en totaal niet sluw of ambitieus. Zijn familie schaamde zich dood toen ze erachter kwamen en Scorpius wil er heel graag verandering in brengen, maar dat kan hij niet en hij weet dat hij in Huffelpuf thuis hoort. Hij is er ook best wel blij en voelt zich er thuis, maar had toch veel liever in Zwadderich gezeten.
    Doordat zijn vader hem altijd pusht gedraagt hij zich vaak als een echter Zwadderaar, maar vanbinnen vindt hij gemeen zijn tegen andere mensen helemaal niks. Hoe erg hij ook zijn best doet, zijn vader blijft hem de schuld ervan geven dat mensen Malfoys uitlachen. Daardoor doet Scorpius alleen maar gemener en zelf voelt hij zich daar nog rottiger door.
    Wat hij wel van zijn vader geërfd heeft is de liefde voor zwerkbal. Scorpius houdt van zwerkbal en is seeker van Huffelpuf. Toen hij ermee begon was het vooral omdat zijn vader het altijd zo geweldig vond, maar al meteen vond hij het zelf ook een geweldige sport en sindsdien traint hij heel veel. Hij hoopt volgend jaar, als Teddy Lupos van school is de rol als aanvoerder over te nemen.

    - Uiterlijk
    Net zoals zijn vader heeft Scorpius witblond haar en grijze ogen. Zijn haar ligt vaak plat op zijn hoofd of staat in een nette kuif omhoog, waardoor hij best op zijn vader lijkt. Hij heeft een bril, maar die zet hij bijna nooit op omdat hij het er stom uit vindt zien. Zonder bril ziet hij van veraf niet heel goed, maar hij heeft daar bijna geen last van. Wel zit hij daarom altijd voorin de klas. Zijn lengte is gemiddeld en daar is hij blij mee, aangezien hij dan niet opvalt. Zijn uitdrukking is meestal neutraal of een beetje boos. Maar zelden lacht hij, maar als hij lacht dan heeft hij een hele brede grijns en krijgt hij twinkelingen in zijn ogen.

    - Relaties:
    Draco Malfoy is de vader van Scorpius. Hij wil dat zijn zoon de eer in stand houdt en daardoor gedraagt hij zich vaak alsof hij niet van zijn zoon houdt, maar eigenlijk houdt hij heel veel van zijn zoon en is hij best wel trots op hem.
    Astoria Malfoy is zijn moeder. Ze is een lieve vrouw, maar kan het niet goed vinden met Lucius en Narcissa Malfoy, zijn grootouders. Doordat zij geen hekel aan dreuzels heeft en haar zoon dat aan heeft geleerd, is er vaak een gespannen sfeer bij familiebijeenkomsten.
    De beste vriend van Scorpius is Campbell Saunders, die in zijn jaar en afdeling zit. Hij ziet Campbell als de persoon die hij het meest vertrouwt en waarbij hij zich het meest op zijn gemak voelt.

    -Extra:
    Scorpius is zoeker/seeker bij het zwerkbalteam van Huffelpuf.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2015 - 20:55 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter
    ''Al''





    x Leeftijd x Hij is vijftien jaar oud.

    x Afdeling x Slytherin. In het begin vond hij dit niet leuk, maar nu is hij er wel tevreden mee.

    x Bloedstatus x Halfbloed. Zijn vader was een halfbloed tovenaar en zijn moeder een volbloed heks.

    x Uiterlijk x [FC: Logan Lerman] Albus zijn haren zijn donker. In feiten gewoon zwart, net zoals die van zijn vader. Over het algemeen haalt de jongeman snel een hand door zijn haren, maar zo nu en dan is hij verplicht het met gel te doen, gezien het dan niet lukt en het dan plat op zijn hoofd ligt. En als hij lui is laat hij dit ook gewoon maar zo. Albus heeft dezelfde groene oogkleur als zijn vader. Zijn broer en zusje hebben de bruine ogen van hun moeder en hij vindt het zelf nog wel apart dat hij dit niet heeft. Maar verder interesseerd het hem niet heel erg veel.
    Hij is zo’n 1 meter en 72 centimeter lang, en voor een jongen is dit nog wel kort. Maar Albus groeit nog steeds en het kan zo zijn dat hij een maand later ongeveer 2 centimeter gegroeid is. De jongen heeft een lichte huid die niet heel erg snel verkleurt, maar verbranden doet het ook niet snel.

    x Innerlijk x Wanneer je hem net ontmoet is hij een verlegen en stil iemand die zich op de achtergrond houdt. Hij zal dan enkel praten wanneer dit echt van hem verwacht wordt. Maar na mate je Albus leert kennen, hoe eerder je ziet wie hij echt is. En als aller eerste is dit een droogkloot die sarcastisch kan zijn. Meestal is sarcasme ook zijn verdediging als mensen te lopen vitten op hem, al hij dit beter niet kan doen.
    Albus wilt graag zijn doel bereiken, maar heeft geen goed geduld en vaak lukt hem iets dan ook niet echt. Of hij moet het voor iemand doen om wie hij geeft. Want dan doet hij wel graag iets. Albus wordt normaal wel snel boos, maar houdt zich altijd in. Want hij wilt niet als een heet hoofd gezien worden. Over het algemeen is hij een vrolijke en drukke jongen met wie je wel lol kunt beleven. Hij geeft niet veel om afdelingen of bloedstatus.
    Naast dit is hij ook wel moedig en dit is overduidelijk van beide ouders. Al de hoed geen Gryffindor koos, wat er toch naar maakte dat hij dit niet heel erg is. Naast dit is hij ook iemand die snel leert, net zoals zijn moeder. Albus zal veel doen voor degenen om wie hij geeft.

    x Relaties x Hij heeft een relatie met Raven Griffith en geeft ziels veel om haar. Ook is hij bevriend met Scarlett Adams.

    x Extra x Hij is Chaser in het Slytherin team.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 17:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    NoStranger schreef:


    Scorpius Malfoy





    - Naam:
    Scorpius Hyperion Malfoy

    - Leeftijd:
    15

    - Afdeling:
    Huffelpuf

    - Bloedstatus:
    Volbloed

    - Innerlijk:

    - Uiterlijk:

    - Relaties:

    -Extra:



    De rest komt, maar voor als mijn laptop/internet er opeens mee stopt.


    COLTON HAYNES DWGDRSLRHKLRKEKHLWELEWLKEHDSFHKYTREJKHGKLDRS


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ralf Auron




    Fc; Ian Nelson
    Naam: Ralf Auron

    Leeftijd: 15

    Afdeling: Hufflepuff

    Bloedstatus: halfbloed

    Innerlijk:
    Ralf is een stille jongen. Bijna niemand kent hem, of hebben hem amper gehoord. Ondanks dat niemand hem kent, heeft hij een zacht innerlijk.
    Hij is een aardige jongen, anders dan al de andere jongens en accepteert wel bijna iedereen en geloofd bijna alles, wat iemand ook zegt, hij geloofd het meteen zonder te twijfelen.
    Hij kan wel moeilijk vrienden maken, of zelfs praten met mensen.
    Zo is hij ook socially-awkward. Misschien komt dit door zijn moeilijke verleden of dat hij gewoon zo is.
    Maar als hij eenmaal met iemand bevriend is geraakt, wat dus een wonder is,
    is hij erg open en kan je met hem lachen. Ook is hij buiten dit alles heel erg
    mysterieus. Hij denkt vaak, te vaak aan bepaalde dingen en kan ook soms erg schijnheilig overkomen.

    Uiterlijk: Ralf heeft zwart haar en heeft grijs tot lichtbruine ogen. Hij heeft een bleke huidskleur en is te kort voor zijn leeftijd, wat hem
    eigenlijk niet zo erg uitmaakt, en is ook heel erg mager.

    Relaties: -

    Extra: als het mag, is Ralf ook een weerwolfje.













    Fc; just some guy
    Naam: Hugo Weasley


    Leeftijd: 14

    Afdeling: Gryffindor

    Bloedstatus:
    halfbloed


    Innerlijk: Hugo kan wel klein zijn, maar hij heeft wel een grote mond. Bijna op alles heeft hij wel een commentaar op en ook kun je nooit een geheim aan hem vertellen of vijf minuten later weet de hele school het door hem. Hij is speels en is bijna nooit echt verdrietig. Ondanks al deze eigenschappen kan hij ook wel serieus zijn. Bijvoorbeeld dat hij echt wel zijn best doet op school, ondanks dat hij heel laag haalt voor bijna alle vakken.

    Uiterlijk: Hugo heeft bruin/oranje haren en blauwe ogen, net als zijn zus en vader. Hij is klein en mager, niet zo sterk hoewel hij ook wel de keeper van de Gryffindor zwerkbalteam is.

    Relaties: hij is heel erg goed bevriend met zijn nicht, Roxanne Weasley en zijn andere leeftijdsgenoot, Campbell Saunders. Hoewel het voor hem moeilijk zal worden om deze vriendschap te kunnen behouden aangezien hij, net als wat ik eerder zei, een gigantische grote mond heeft en bijna alle geheimen door verteld, is het een wonder dat deze twee de enige echte goede vrienden zijn die hij heeft.

    Extra: hij is de keeper van de Gryffindor zwerkbalteam.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 21:14 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    NoStranger schreef:


    Scorpius Malfoy





    - Naam:
    Scorpius Hyperion Malfoy

    - Leeftijd:
    15

    - Afdeling:
    Huffelpuf

    - Bloedstatus:
    Volbloed

    - Innerlijk:

    - Uiterlijk:

    - Relaties:

    -Extra:



    De rest komt, maar voor als mijn laptop/internet er opeens mee stopt.


    Sweetieee. You know dat Scorpius witblond haar heeft?


    take me back to the basics and the simple life

    Calendis schreef:
    Moeten het trouwens per sé HP achternamen zijn? Ik zie namelijk alleen maar Weasly, Potter en Malfoy staan, haha.


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    CaptainKush schreef:
    Omg, naar zo'n RPG was ik opzoek
    Zou ik een Slytherin meisje mogen uit het vierde jaar?


    Sure


    take me back to the basics and the simple life

    Calendis schreef:
    (...)


    Of course not sweetie. Dat zijn gewoon hun kinderen haha. Als je zelf een perso verzjnt heet ie voor mijn part Klaas Pannekoekebakkerinhetkleinehuisjeopdeveluwe


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Of course not sweetie. Dat zijn gewoon hun kinderen haha. Als je zelf een perso verzjnt heet ie voor mijn part Klaas Pannekoekebakkerinhetkleinehuisjeopdeveluwe
    Oh, oké, haha. Je kan mij echt geen Potterhead noemen :'D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either