• Ondertussen is het op Hogwarts gewoon verder gegaan. De Next Generation zit op school en en nieuw jaar op Hogwarts is begonnen voor Albus, Rose, Lily, Scorpius, Hugo, Teddy en nog velen anderen. Een klein clubje zit in hun examenjaar. Hoe vergaat het iedereen? En gaat het wel goed op school? Of halen ze slechte cijfers?



    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Relaties:
    Extra:

    Personages: Stop op personages uit het zevende jaar - Stop op personages uit Gryffindor
    Vrouwen:
    X Victoire Weasley • 7 • TheHangingTree FC: Amanda Seyfried 1.12
    X Molly Weasley • 7
    X Lucy Weasley • 6
    X Dominique Weasley • 6 • Gereserveerd • ComingToTheTree
    X Rose Weasley • 5 • WhereITold FC: Daria Sidorchuk 1.13
    X Roxanne Weasley • 4 • Leora FC: Holland Roden 1.14
    X Lily Potter • 4 • TheHangingTree FC: Karen Gillan
    X Camilla Alyssa Lynn Lancaster • 6 • MetUpAtMidnight FC: Kaya Scodelario 1.11
    X Nicolette Kath Belladonna • 7 • CaptainHook 1.7
    X Raven Alana Griffith • 6 • Calendis 1.7
    X Scarlett May Adams • 6 • CaptainKush Alexis Ren 1.9
    X Andrea Jules Elizabeth Montgomery • 7 • Karabatic 1.8
    X Gereserveerd • Superheroes

    Mannen:
    X Edward Lupin • 7 • NecklessOfHope FC: Andrew Garfield 1.9
    X Fred Weasley • 7 • Bain FC: Thomas Brodie Sangster 1.9
    X James Potter • 6 • WhereITold 1.8
    X Albus Potter • 5 • Gereserveerd • CaptianHook FC: Logan Lerman 1.6
    X Scorpius Malfoy • 5 • NoStranger 1.6
    X Hugo Weasley • 4 • SphinxX 1.6
    X Louis Weasley • 4
    X Campbell Saunders • 5 • Leora FC: Dylan Everett 1.8
    X Ralf Auron • 5 • SphinxX 1.6
    X Nathan Chase • Gereserveerd • 7 • NoStranger 1.11
    X Ethan James Cole • Gereserveerd • 7 • CaptainKush FC: Luke Bilyk 1.13
    X Riccardo Nathaniel Emanuel Von Reed • 7 • Gereserveerd • Karabatic 1.14
    X Luke Nemo Rosier • 6 • Bain
    X Gereserveerd • ComingToTheTree



    Quidditch teams:
    Gryffindor:
    Captain: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • MetUpAtMidnight
    Chaser: Camilla Alyssa Lynn Lancaster • MetUpAtMidnight
    Chaser: James Potter • WhereITold
    Chaser: Roxanne Weasley • Leora
    Beater: Fred Weasley • Bain
    Beater: Nicolette Belladonna • CaptianHook
    Keeper: Hugo Weasley • SphinxX
    Seeker: Lily Potter • TheHangingTree

    Hufflepuf:
    Captain: Edward Lupin • NecklessOfHope
    Chaser: Victoire Weasley • TheHangingTree
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Edward Lupin • NecklessOfHope
    Seeker: Scorpius Malfoy • NoStranger

    Ravenclaw:
    Captain:
    Chaser:
    Chaser:
    Chaser:
    Beater:
    Beater:
    Keeper: Rose Weasley • WhereITold
    Seeker: Raven Alana Griffith • Calendis

    Slytherin:
    Captain: Ethan James Cole • CaptainKush
    Chaser: Gereserveerd • Bain
    Chaser: Albus Potter • CaptianHook
    Chaser: Ethan James Cole • CaptainKush
    Beater:
    Beater:
    Keeper:
    Seeker: Scarlett May Adams • CaptainKush



    Prefects en Head Boy/Girl:
    Head Boy: Nathan Case • NoStranger
    Head Girl: Victoire Weasley • TheHangingTree

    Gryffindor:
    -
    -
    - Nicolette Kath Belladonna • CaptianHook

    -
    -
    -


    Hufflepuf:
    -
    -
    -

    -
    - Campbell Saunders • Leora
    -


    Ravenclaw:
    -
    - Rose Weasley • WhereITold
    -

    -
    -
    -


    Slytherin:
    -
    -
    -

    -
    -
    -



    Regels:
    - Er is geen minimum aantal woorden per post, maar houd het redelijk.
    - Er is een maximum van 2 personages per persoon.
    - Alleen MetUpAtMidnight en TheHangingTree maken de topics aan.
    - Hou het gezellig! Geen ruzies buiten de RPG.
    - Je kan enkel een personage uit het vierde, vijfde, zesde of zevende jaar bespelen. Dit is omdat het beter uitkwam met de familiebanden en zodat je meer mensen heb om mee te RPG'en in dezelfde jaarlaag.
    - De leeftijdsverschillen van bestaande personages zullen waarschijnlijk niet kloppen, maar dit kwam het beste uit.
    - Je kan een van de bestaande personages uit de lijst hierboven kiezen maar ook een onbestaand personage aanmaken.
    - Houd geslacht, afdeling en leeftijd een beetje gelijk.
    - Van de meeste bestaande personages staat de afdeling niet vast. Niet iedereen hoeft in Gryffindor dus.
    - Reservaties blijven vier dagen staan.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2015 - 17:38 ]


    take me back to the basics and the simple life

    Calendis schreef:
    (...) Oh, oké, haha. Je kan mij echt geen Potterhead noemen :'D


    Haha. Geeft niet


    take me back to the basics and the simple life

    Kan ik ook nog een rol maken? (:
    Zo ja, zijn de rollen van bv. Molly Weasley nog vrij aangezien daar geen 'gereserveerd' achter staat?


    Big girls cry when their hearts are breaking



    Raven Alana Griffith
    _______________________________________________________

    † Leeftijd †

    Raven is zestien jaar oud en geboren op een warme zomerdag in Augustus. De negenentwintigste, om precies te zijn. Omdat Raven zestien is, zit ze in het zesde leerjaar.

    † Afdeling †

    Raven zit in Ravenclaw, wat de meeste mensen erg grappig vinden klinken.

    † Bloedstatus †

    Raven is een Halfbloed, gezien haar moeder een volbloed Heks was, maar haar vader maar een Halfbloed Tovenaar.

    † Innerlijk †

    Raven is iemand die liever op de achtergrond blijft. Ze staat dan ook bekend als het stille, onzekere meisje waarvan niemand weet hoe ze de Seeker van het Quidditch team van Ravenclaw is geworden.
    Het meisje is onzeker, gezien ze, hoe hard ze ook haar best heeft gedaan, bang is om het alsnog niet goed genoeg te hebben gedaan. Ze wil zoveel mogelijk betekenen voor anderen, en vergeet dan ook vaak om nog wel aan haarzelf te denken. Ze houdt er dan ook niet van om zelf in de spotlights te staan. Wat haar betreft moet iedereen, behalve zij, in de spotlights staan. Ze geeft te veel om mensen, waardoor ze snel de verkeerde mensen vertrouwt.
    Wanneer het meisje is bedrogen, zal ze helemaal gebroken zijn. Ze dacht dat ze degene kon vertrouwen, en is keihard in haar gezicht geslagen om haar te laten doordringen tot de werkelijkheid. Raven denkt namelijk vaak al snel dat de wereld gewoon één groot sprookje is, waarin je iedereen kan vertrouwen en waarin iedereen een 'Happy ending' heeft, en het is dan ook vrij moeilijk om het tot haar door te laten dringen dat dit niet zo is, dat de werkelijkheid keihard is en je eigenlijk maar vrij weinig mensen kan vertrouwen.
    Toch is het meisje ondanks dit alles erg intelligent. Ze weet ontzettend veel, en haalt vrijwel altijd hoge cijfers. Ook omdat ze vrij snel anderen vertrouwt, is ze zelf ontzettend goed te vertrouwen. Ze zal altijd voor iemand klaarstaan en altijd alles voor diegene doen. Tot slot kan je, hoezeer ze ook onzeker en stil kan zijn, goed grapjes met haar uithalen. Wanneer je door haar 'muren' heen bent gekomen en hebt laten zien dat je echt-echt te vertrouwen bent, zal je haar altijd vrolijk zien en altijd grapjes met haar uit kunnen halen.

    † Uiterlijk †

    Raven heeft, net zoals haar moeder, donkerbruine tot zwarte lokken, die tot ongeveer haar borsten komen. Haar haren golven lichtjes. Haar irissen hebben een blauwgroene kleur, maar wanneer het einde van haar iris nadert wordt dit steeds donkerder. Haar kijkers worden omringd door een mooie, volle laag wimpers. Haar wangen hebben een zalmroze kleur, evenals haar lippen. Wanneer het meisje lacht zal er een volmaakt, hagelwit gebit tevoorschijn komen, evenals lichte kuiltjes in haar wangen.
    Haar lengte is honderdvijfenzestig centimeter, waarmee ze een paar centimeter onder de gemiddelde lengte voor haar leeftijd zit. Raven is niet de sterkste, en slappe armpjes heeft ze dan ook absoluut.

    † Relaties †

    Raven heeft momenteel een relatie met Albus Potter, en geeft dan ook veel om de jongen.

    † Extra †

    Raven is de Seeker van het Quidditch team van Ravenclaw.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2015 - 16:21 ]


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Nicolette Kath Belladonna
    ‘’Nicole’’ ‘’Nico’’






    x Leeftijd x Ze is zeventien jaar jong.

    x Afdeling x Gryffindor. Net zoals haar hele familie en hier is ze blij mee.

    x Bloedstatus x Gezien beide ouders volbloed zijn, is Nicolette dit ook.

    x Uiterlijk x [FC: Nina Dobrev] De volwassen heks is niet heel erg lang, 1 meter en 66 centimeter om precies te zijn. Hiermee is ze erg tevreden, want zo heeft ze zo nu en dan een excuus om hakken aan te doen. Die zijn dan niet zo lang, maar ze is dan zeker wel 6 centimeter langer. En dat vindt zij prima. Haar huid is licht getint en dit is omdat ze meestal buiten zit als de zon schijnt en het niet regent. Dus ook al ligt er sneeuw, dan kleed ze zich warm aan en zit ze buiten. En ook zoals je aan haar eerste naam ziet is ze niet volledig Brits, ze is half Italiaans en haar huidskleur heeft ze aan haar moeder te danken. Eigenlijk haar hele uiterlijk.
    Nicolette haar ogen hebben een donkerbruine kleur en worden omringd door donkere wimpers waar altijd een laagje mascara opkomt om ze opvallender en donkerder te maken. Bij dit plaatje past donker haar natuurlijk en dit heeft ze. Haar haren zijn lang en donkerbruin. Meestal heeft ze de lokken los hangen, maar ze kan ook een paar plukken met klipjes naar achteren schuiven. Zo nu en dan heeft ze het in een knot of vlecht. Van nature hebben haar lokken krullen, maar vaak stijlt zij ze. Want dit vindt zij mooier.
    Haar lippen hebben een zacht roze kleur en meestal komt hier rode lippenstift op. Verder draagt ze geen make-up. In haar vrije tijd draagt ze vaak casual kleding.

    x Innerlijk x Ergens zou je het niet verwachten maar Nicolette is een wat meer terughoudend persoon. Hier heeft ze geen reden voor, maar ze is liever gewoon met haar vrienden dan met zo'n grote groep. Maar ze is niet zo terughoudend dat ze niet voor zichzelf opkomt. Want dit doet Nicolette overduidelijk. Ze kent haar eigen grenzen en je moet daar niet over gaan, want dan is ze beledigd. Net zoals haar pa is Nicolette´s lontje kort. Boos kan ze lang blijven, het ligt er maar net aan hoeveel je voor haar betekend. Ook heeft Nicolette niet veel geduld, al ze dit altijd wel probeert. Als iets haar te lang duurt zeurt ze niet, maar dan blijft ze maar langer wachten. Hoe haatvol ze dit ook vindt. Ze oogt ergens onzeker, maar is dit niet. Op sommige gevallen misschien wel. Al ze dit meestal niet is. Ze weet gewoon wie ze is en accepteert dit, en is niet bang om zich zelf te zijn.
    Wanneer ze je niet mag, kan ze nogal een bitch zijn. Over het algemeen roddelt ze niet over iemand, maar doet iemand dit over haar. Of hoort zij iets slechts van iemand over haar, dan kun je wraak verwachten. Hier past ook goed het gezegde: Je krijgt wat je geeft, bij. Want in haar geval is dit de waarheid. Nicolette is niet iemand die terug deinst voor een gevecht maar dit gewoon aangaat. Ze is doelbereikend en als dit haar niet lukt vindt ze dit tijdverspilling. Eigenwijs is deze meid ook, haar mening veranderd niet snel en ze zal ook haar eigen gang gaan. Tot anderen zeggen dat het voor hun vervelend is. Want ze heeft respect voor anderen en hun mening.
    Over het algemeen is ze een vrolijk en enthousiast iemand met wie je altijd wel lol kunt maken, ook al ben je niet echte vrienden met haar. Sommigen zouden zich irriteren aan haar enthousiasme, en anderen zouden er zelf vrolijk van worden. Chelsey is iemand die je kunt vertrouwen, en ondanks dat ze geen Ravenclaw is - is ze redelijk slim en geeft ze je ook advies als je dit wilt. Verder is het zo als jij de vertrouwensband breekt, krijg je die heel langzaam terug. Het ligt er aan of je veel voor haar betekende. Bij sommigen komt die band helemaal niet meer terug.
    Nicolette houdt ervan om risico´s te nemen en te kijken hoe ver ze kan gaan. De dame is erg moedig en dapper en moedig. Ze zal uiteindelijk altijd vechten voor haar geliefden.

    x Relaties x

    x Extra x Nicolette is de klassenoudste en beater in het Quidditch team. In de zomervakantie had Nicolette het niet makkelijk thuis, waardoor ze eigenlijk de hele tijd weg was. Zelfs in Italië bleven haar ouders door ruziën en schelden. Dit maakte ernaar dat ze daar in haar eentje rond liep

    [ bericht aangepast op 19 feb 2015 - 18:35 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Karabatic schreef:
    Kan ik ook nog een rol maken? (:
    Zo ja, zijn de rollen van bv. Molly Weasley nog vrij aangezien daar geen 'gereserveerd' achter staat?


    Ja, die zijn nog vrij ^^


    take me back to the basics and the simple life

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    Sweetieee. You know dat Scorpius witblond haar heeft?


    Hij kan het verven (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    NoStranger schreef:
    (...)

    Hij kan het verven (A)


    -.-


    take me back to the basics and the simple life

    Ik FC : Alexis Ren.


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    ASDFGHJKL JULLIE DOEN NIET EENS DE MOEITE MIJ TE WAARSCHUWEN OFZO NU ZIJN ALLE LEUKE ROLLEN WEG
    Als protest ga ik nu niet meedoen. (puh)


    “A queen will always turn pain into power.”

    MetUpAtMidnight schreef:
    (...)

    -.-


    Oké ik ga het veranderen en Naomi heel blij maken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik een meisje uit het zevende jaar maken?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    ComingToTheTree schreef:
    ASDFGHJKL JULLIE DOEN NIET EENS DE MOEITE MIJ TE WAARSCHUWEN OFZO NU ZIJN ALLE LEUKE ROLLEN WEG
    Als protest ga ik nu niet meedoen. (puh)


    *cries*
    @Karabaric: tuurlijk


    take me back to the basics and the simple life

    Iemand trouwens alvast in voor een relatie met Albus of Nicolette op wat voor manier dan ook?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik FC Amanda Seyfried voor Victoire btw.


    -